Täällä palstalla on aika moni ollut vesipaastolla joten minäkin innostuin. Tämä vesipaasto on mun elämäni ensimmäinen ja se kestää kymmenen päivää. Katsotaan riittääkö mulla itsekuria.
PITUUS: 165cm
PAINO: 70,5kg
10 päivän vesipaasto
3
197
Vastaukset
- abcd8
Kyllä sinulla riittää kun vain yrität kovasti! Minulla kolmas päivä vesipaastoa menossa, hyvältä tuntuu. Olo on parempi kuin kaksi edellistä päivää. Kaksi ensimmäistä päivää olivat tukalia mutta tänään alkaa jo helpottamaan. En käynyt edes vaa`alla ensimmäisenä paastopäivänäni kun en älynnyt kun ensimmäistä kertaa minullakin. Vaaka näytti siis tänään aamulla 51,3kg ja pituuteni on 155cm
Aion paastota 7 päivää eli viikon ja jos hyvältä tuntuu, kyllä se toinenkin viikko menee. Sen jälkeen sitten uudet puhtaat elämäntavat eikös niin?
Tsemppiä! - ...
mistä meinaat saada kaikki vitamiinit?purkkivitamiineja ei ole tarkoitettu ainoaksi ravinnonlähteeksi.
- Mirkku paastolla
Ensimmäinen päivä takana. Jee! Vettä join kaksi litraa. Voimaakin oli leikata ruohoa ja siivota. Ei tehny mieli ruokaa oikeastaan lainkaan eikä ollut yhtään rankka tai vaikee päivä. Ihan normaali. Huominen tuskin on näin helppo ja se pelottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929