Kysyisin täällä kirjoittelevilta ja etenkin naisilta parran pitämiseen liittyvää juttua. Olen jo muutaman vuoden pitänyt leukapartaa ja viiksiä, mutta sain eilen kapakassa kuulla eräältä naishenkilöltä, että minun pitäisi ajaa viikset pois ja jättää pelkkä leukatupsu. Samansuuntaista palautetta olen saanut aiemminkin. Pelkkää leukapartaa en kyllä ala pitää, sillä minun naamassani sellainen näyttäisi lähinnä huvittavalta. Niinpä kysynkin, mikä seuraavista vaihtoehdoista olisi tyylikkäin/naisten silmää miellyttävin nykypäivänä:
-jatkan samalla kuin ennenkin
-sileäksi ajeltu
-pelkät viikset (kalapuikko tai vahatut)
Olen siis nuorehko (28), suht pyöreäkasvoinen kaveri, joka pitää sekä partavärkkinsä että (suorat) hiuksensa lyhyinä ja siistittyinä. Parran pitäminen on minulle lähinnä tottumus eikä mikään identiteetti- tai egojuttu, joten se on pitkälti se ja sama jätänkö vai ajanko.
Niin, ja olisin laittanut tämän tuonne miesten ihonhoito-puolelle muuten, mutta kun nimenomaan tästä tyyliaspektista olisin kiinnostunut kuulemaan.
Parralla vai ilman?
Turpajouhekas
2
358
Vastaukset
- kukkakaalihattu
Tyylikkäin on sileäksi ajeltu. Pelkät viikset ovat ihan kamalat.
- Turpajouhekas
Kiitos mielipiteestä! Ajoin turpajouhet kokonaan pois, ja kyllähän se tosiaan siistiltä näyttää. Lisäksi olin kovin hämmästynyt, miten paljon nuoremmalta näytän nyt. Vilpoisampaakin on näin kesäkeleillä ilman partaa. Katsoo sitten talvemmalla uudestaan, mikä look huvittaa, mutta tällä hetkellä parraton tyyli on oikein hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911327
- 1337020
- 995741
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385108- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793010