Hei!
Olen ollut yhdessä miehen kanssa 6kk tämä on meille molemilla ensimäinen astetta vakavampi suhde. Olaan periaatteessa asuttu yhdessä koko aika ja muutenki ollaan todella tiiviisti vietety aikaa yhdessä. Noin 3kk sitten oltii juhlimassa Lontoo keskustassa ja illan kuluessa juomaa kului molempiin suihin, vaikka suunitelma minun osaltani oli lopettaa ajoissa ja suunatta kotiin yhdessä poika ystäväni kanssa. Aijemin olin jo huomannut että hän muuttuu todella paljon humalassa ja monet riidat oli koettu juuri tästä syystä.
Hän halusi jatkaa iltaa vaikka olin esittänyt toiveeni hänelle ja jäin itsekkin ja hän kannusti minua juomaan lisää ja rentoutumaan. Illan kuluessa hän alkoi käydä hermoileni oltiin sovittu aikaisemmin jotain juttuja ruohon poltaminen jonka hän oli lopettanu 10 viikoksi hän retkahti uudeleen ja monia muita lupauksia hän rikkoi rahan käyttö käteisen levittely, katoaminen tunniksi johonkin jne... periaattessa hän käytäyyin ääliömäisesti.
Mentin hermoni ja yritin puhua ja kun puhuminen ei autanut päädyimme riitelemään ja juttelin hänen kaverin kanssa joka oli seurannut vierestä koko iltaa ja hän myöskin päätyi jutelemaan hänelle hänen käytöksestään. Tuloksetta
Alholin vaikutuksen alaisena aloin haukkumaan häntä ja oli todella vihanen ja pettynyt ja voin sanoa että myös aikaisemmat illat tulivat mieleeni ja lupaukset "ei ikänä enää" hänen suustaan. Vieressäni seisoi koko illan poika ystäni kaveri joka yritti saaha meitä soipimaan ja poika ystääväni käytätymään ja myöskin hän lohdutti minua. Suutuksissani sanoin että en tule kottinn yöksi vaan menen hänen kaverileen oli saanu tarpeekseni hänestä ja halusin että hän havahtuu eikä pidä minua itestään selvyytenä. ja myöskin tämä kaveri sanoin aikaisemmin minulle etä hänen sohfansa on vappaa jos haluan selvitää päättäni ja sopia aamulla, ja tämä kuulosti hyvältä oli jo nii väsynyt enkä jaksanut enää riidellä.
Kun oli ilmoittanut poikaystävälleni yö paikastani hän eisanonut mittän vaan juoksi karkuun piiloon yritin juosta perään hänen kaverin kanss ja huutaa mut lopetin kun tajusin että ensaa häntä tavoitettetua.
Oli murtunut luulin että hän jätti minut ja lyyhistyin kadulle ja poika ystvän kaveri lohdutti ja autoi ylös, Poika ystävä myös vei lopmpakoni mukanaan ja ei jättänyt minulle yhtään rahaa joten minulla ei ollut rahaa busiin takaisin kotin. Eikä ollut kyllä kiinostusta sinne mennäkään, en halunut olla yksin enkä myöskään nähndä poika ystävääni.
Päädymmme baarin ja avaduin ja Itkin hänen olkaansa vasten puhuin pahoja asioita poika ystävästäni, mutta kerroin että rakastan häntä silti. Huomasin hänen kiinostuksessa minuu oli kasvamassa. yritin rauhoittua ja kysyin bussi rahaa häneltä hänellä ei ollut vaikka varmasti oli. enkä tätä tajunnut kun hiemman humallassa olin.
Loppujen lopuksi päädyin hänen sohvaleen ja heräsin aaamulla mitään seksuaalista ei tapahtunut vaikka hänen puoleltaan yritystä oli. Saavuin kotiin ja oli edeeln vihainen poika ystävälleni ja aloitin riidan. ja halusin heitää hänet pihallen minun asunostani. Hän ei lähtenyt. Hieman rauhoittuani hän alkoi kysellä missä olin yön ja mitä tapahtui. Pikku hiljaa päivien päästä hän alkoi piinata minua kysymyksillä ja en ottanut niitä tosissaan ja selitin epämääräiseti jotan, aina totta kuitenki. Piinaus jatui ja muutui pahemaksi hän alkoi haukka ja jopa löi minua aloin pelätä ja pakotti minut katsomaan silmiin ja vannomaan etten ole pettänyt, kasvoissani näkyi pelko ja hän näki syylisyyden. Hän jopa soitti kaverileen ja kysyi mitä tapahtu en kuulut puhelua joten hän testasi minua sanomalla että hänen kaveri on myöntänyt kaiken joten myönä sinäkin. vainoin ja rukoin mittään ei ole tapahtunut. Hän Uskoi lopulta mutta piinaus ei ole vielä loppunut tänäkään päivänä.
Luottamus valheen paljastus testillä?
14
1514
Vastaukset
- crazyyyy stuff
Sun mitään valheenpaljastustestiä pidä tehdä, vaan etsiä uusi poikaystävä!
- Mullumustispoikayst.
Sain hänet rauhoitettua lupautumulla valheepaljastus testiin ja ja koska asume lontoossa täälä se on mahdollista. 200- 500 eurolla. Silti kin hän tuo tuon illan aina vähän väliä esille ja olen sanonut monta kertaa etten enää jaksa kuunella ja haluan poit taksa suomeen. Hän on vähentänytpiinausta mutta haluaa minut edeleen testiin hän uskoo minua 99% ja haluaa olla 100% rahatilanne on todella huono ja olemme muutamassa suomeen heinäkuussa ja hän haluaa testin viiko enen sitä. Hän Jättää minut jos testissä on pienintäkään pettämistä, ja olen silloin tuhlanut aikaa ja kärsinyt turhaan nämä kaksi kuukautta.
'
Kaikki olisi edes ok jos testistä tulissi 100% mutta jos minulta kysytään petinkö hän vastaus on kyllä, suudelma kävi mielessä jossain vaiheessa humalassa mutta mitään ei sitlikään tapahtut.
Suhteemme olis täydelline ilman tätä mustasukasuus paskaa ja luottamus pulaa ja hän on hyvä mies kaikkea mitä olen halunut mutta onko meillä tulevaisuutta? Kysin häneltä ku olen pois joskus aijotko ikinä luotaa vaan aina käytätyä näin. Hän vastasin kun saan tähän vastauksen saan sanallesi luottoa ja voin sitte luotaa sinuun jatkossa.
Toivoisin ees jonkin sortin apua tai jotain. En tiedämitä teen haluaaisin heti jättää hänet ku hän alkaa puhu illasta en vain kestä onko tämä sen arvoista?- hoida-asias-nainen
Ymmärtääkseni olen jostain lukenut, että valheenpaljastustesti ei ole koskaan täysin 100 % varma ja tulokseen vaikuttaa testattavan henkilön jännitys yms. Mittaa jyn sydämensykettä tms. En nyt muista.
Teidän suhde on noin draamaa, että itse kyllä sinuna miettisin miten mahdollinen vaihtoehto se eroaminen olisi noin epävakaasta ihmisestä. Mutta sää teet päätöksen.. Parisuhteessa on kuitwnkin ERITTÄIN tärkeää, että se luottamus pelaa molemminpuolin. Kun sitä ei ole ny niin ei ole ikinä, sinua syytetään ihan varmana tulevaisuudessakin ties mistä.
Jurrissako kirjottelet vai onko suomen kielioppi jo noin pahasti ruostunut... - ´tyi9er5htgjfopbv
Haloo, nainen!!!! Te olette olleet yhdessä vaivaiset puoli vuotta ja nyt jo hel-vet-ti noin irti?!?!? Aika erikoinen on käsityksesi "täydellisestä suhteesta", ei voi muuta sanoa! Jätkä ei osaa ottaa vastuuta omista tekosistaan - toooosi fiksua mennäkin sekoilemaan pitkin Lontoota! - ja kääntää kaiken sinun syyksesi. Ja sinä todellakin puhut täydellisestä suhteesta...
Ei siinä mitään, pistä ihmeessä rahasi valheenpaljastustestiin, ehkä se näyttääkin totuuden. Mutta valmistaudu myös siihen, että jatkossa saat mennä ko testiin uudelleen ja uudelleen...
- lifemocker
te ette sovi yhteen
- NikoS
Poikaystäväsi käyttää sinulta saamaansa valtaa suhteessanne. Kontrollointi, mustavalkoisuus ja alistaminen ei kuulu terveeseen kumppanuuteen. Kuten kerroit, päihteet eivät myöskään hänelle sovi. Mietis nyt tarkkaan onko tämä suhde sitä, mitä suhteelta toivot ja odotat.
Tervetuloa Suomeen, täällä ollut kauniit kelit. Hauskaa kesää!
- mullamustispoikayst.
Oon 23 ja todella rakastan poika ystävääni ja hän todella ihana ja huomaavainen ja huolehtiva, ja mikä hulluinta tämä katastroofaalinen ilta jopa vahvisti suhdettamme. Olen vain tässä mietinyt ku olemme tällä hetkellä olleet koko ajan yhdessä ja myös töissä ja kotona hän on varmaan ainoa ihminen maailmassa jonka kanssa pystyn oleen niin palijon yhdessä ja jopa nauttimaan siitä. Tuli Lontooseen yksin työn perässä ja ei minulla ole täällä tutavia tai perhettä. Mietin todella jos tilanne muuttuu ja emme olekaan päivittäin yhdessä aavistan jotenki että hän tulee olemaan jatkossakin yhtä mustasukkainen vai luuleteko että hänvoi muutua?
itse lopetin juomisen tähän iltaan vaikka ei se mikään ongelma minulle ole ollut en vain enää nauttinut siitä. On sekin totta että hän on jokseenki hallitseva luonne mutta liika ku riidelessäme tuntuu että hän vieminulta ihmis arvon. Tilanne on kyllä parantunut mutta ei hyvä muutuuko tämä normaaliiksi.
Mustasukkaisuus on kuulemma vaikeinpia juttuja mitä voi persoonassa muuttaa, ja hänen on todella mustasukainen syyttä. Hänen isänsäkkin on todella mustasukkainen luonne kulkeeko tämmä luonteen piire veressä vai voiko siitä kasvaa pois? Hän ei kuinteekaan näe omaa luonettaan ongelmana joka on todella huolestutavaa. Mahtaakohan jättää ikänä iltaa sikseen ilman valheenpaljastinta vai uskooko hän aina että petin häntä suhteen alussa?- lifemocker
"Hänen isänsäkkin on todella mustasukkainen luonne kulkeeko tämmä luonteen piire veressä vai voiko siitä kasvaa pois? Hän ei kuinteekaan näe omaa luonettaan ongelmana joka on todella huolestutavaa. "
ei siitä voi kasvaa pois jos ei itse tiedosta ongelmaa eikä halua muuttua
"Mahtaakohan jättää ikänä iltaa sikseen ilman valheenpaljastinta vai uskooko hän aina että petin häntä suhteen alussa? "
ei taatusti. teille hommataan kotiin valheenpaljastin ja sinua testaillaan sillä ainakin 3x päivässä
sitten hän pahoinpitelee sinut, että miten ämmä pystyt tätä konetta huijaamaan!? toki sinut myös pahoinpidellään silloin jos valehtelet.
mielenvikaisten ihmisten seuraan ei kannata lyöttääntyä - åöplkjfg
6 kk olette seurustelleet, 3 kk sitten tapahtui tuo juttu Lontoon yössä, josta hän yhä edelleen tenttaa sinua - ja jätkä on sinun mielestäsi "todella ihana ja huomaavainen ja huolehtiva"... Missäs välissä hän noita ehtii olla, jos sinua sysii valheenpaljastustestiin ja muuten ahdistaa kysymyksillään?!
Vaikuttaa ennemmin siltä, että olet rakastunut siihen mielikuvaan teistä kahdesta yhdessä, joka oli ennen Lontoon yötä. Teillä oli ehkä silloin kaikki ok - mutta hyvänen aika, niin pitäisikin olla, kun olitte olleet yhdessäkin vasta muutaman kuukauden! Teillä PITÄISI olla nytkin, mutta poikaystäväsi on itselleen omia vapauksia myöntävä pentu, mustasukkainen sellanen. Enkä menisi sanomaan, että sinäkään mikään "kypsä aikuinen" olet, kun et erota rakkautta ja toisen halua alistaa sinut omaan tahtoonsa toisistaan.
- Wanha uggomies
"hän alkoi haukka ja jopa löi minua aloin pelätä"
"Suhteemme olis täydelline ilman tätä"
Suhteenne on väkivaltainen ja alistava. Sen lisäksi "poikaystäväsi" käyttää alkoholia ja huumeita.
Asiat tulevat kehittymään ainoastaan huonommiksi. - lähde salaa
Jätä mies tekstivestillä kun olet riittävän kaukana poissa, turvassa, äläkä koskaan palaa ettei hän kosta. Jos et voi jättää, hae keskusteluapua siihen tilanteeseen. Mies ei muutu ja homma pahenee jos jäät. Vuosien kokemus minulla näistä. On rankkaa jättää, mutta joskus on pakko, on tehnyt kaikkensa. Löytää muuta elämässä. Yksinkin parempi oikeasti.
- RistoWG
Ks. valheenpalastustestit http://www.suomi.east-riskmanagement.com/valheenpaljastuspalvelu/
- idiootitkännäämäss
Sä oot tosi vinksahtanu korviesi välistä! Miks sä edes hengailet kaverin kaa joka ei haluu tehdä toitä parantaakseen taloudellista tilannetaan.
Sit te kännäätte neki vähät pennoset! JA käyttäydytte kuin 100% idiootit! HALOOOOO
Onkohan teittin kummankaa korvien välis muuta kuin sahanpurua? Todennäkosesti EI!!!! - Herätkää.jo
Kuulostaakin todella täydelliseltä suhteelta...
Nyt järki käteen. Te taidatte molemmat olla heikolla itsetunnolla varustettuja, läheisriippuvaisia nuoria ihmisiä. Tunneälykkyydestä en sano mitään - sehän on päivänselvää kun kirjoituksesi lukee.
Olette ehkä ok kavereita, Mutta suhteeseen teistä ei keskenänne ole. Tuotte toisissanne ikävät puolet esiin ja jossain teitä odottaisi ne oikeat... Hukkaan heitettyä aikaa vietätte nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132