Moikka!
Poikaystävälläni on selän ja hartioiden alueella runsaasti finnejä. Hän hikoilee myös normaalia enemmän. Olisiko kellään mitään vinkkejä millä finnit lähtisivät pois tai ainakin vähenisivät?
Selässä finnejä, HELP!
7
428
Vastaukset
- ihotautilääkäri--
(Nuorilla ) Jätkillä on finnit aika yleisiä selässä nimenomaan yläselässä. Niitä pitää hoitaa apteekista saatavalla puhdistusnesteellä ja vanutupolla, joilla kevyesti hierotaan tätä ihoaluetta, jolloin puhdistuvat myös suuri osa ihohuokosista. Samoin finnit kuivuvat. Operaation jälkeen levitetään koko alueelle finnivoidetta. Käsittelyä jatketaan n. viikon ajan.
Ravinnosta pitäisi jättää pois rasvaiset juustot, hampurilaiset, pizzat, suklaa, sipsit yms.- TLRS75
Paljon nuo puhdistusnesteet ja finnivoiteet maksavat?
- salla89st
Hei!
Kokeilkaapa finnien hoitoon ihon kuorintaa salisyylihapolla. Salisyylihappoliuosta saa tilattua ihan kotikäyttöön chemical peel shop nimisestä nettikaupasta. Samasta kaupasta saa itse asiassa tilattua myös salisyylihappoa sisältävää vartalosprayta, joka on nimenomaan tarkoitettu selän alueen finneille. - -Jani=
Itse käytän selän finneihin Basiron AC Wash -nimistä apteekissa myytävää pesunestettä. Se on itsehoitolääke ja sisältää vaikuttavana aineena bentsoyyliperoksidia. Maksaa tällä hetkellä 14,41 €/tuubi. Ehkä hiukan hinnakasta, mutta kun finnit saa sillä kuriin, riittää kerran tai pari viikossa tehtävä pesu ylläpitämään hyvää tilannetta.
Itse en ole koskaan havainnut, että ruoka-aineilla olisi mitään vaikutusta akneeni ja myöskin kaikki ihotautilääkärit, joilla olen käynyt, ovat aina sanoneet, ettei ruoka-aineilla ole mitään merkitystä aknen synnyn kannalta. - Kylläkyllä123321
Runsaasti finnejä? Tuleeko arpia? Jos tulee niin -> Ihotautilääkärillä käynti ja isotretinoiinilääkitys
- fåågel
Hoitoloissa on myös olemassa omia hoitoja selälle. Omaani olen hoitanut www.heavenlynails.fi, jossa käy myös äitini sekä siskoni erilaisissa hoidoissa.
Minulle on myös tehty kasvohoito selänpuhdistuksen yhteydessä. Pidin todella paljon ja tuloskin oli erinomainen. Suosittelen. - sarik80
Oletko kokeillut ihon kemiallista kuorintaa miedoilla pitoisuuksilla? Kemiallisia kuorintoja voi tehdä kotioloissakin, kun tosiaan vain muistaa, ettei tee liian kovilla aineilla. Esim. salisyylihappo, maitohappo ja glykolihappo auttavat akneen ja aknen jättämiin jälkiin. Itse olen tehnyt kemiallisia kuorintoja kotioloissa jo muutaman vuoden. Minulla on akne pysynyt hyvin kurissa näiden aineiden avulla. Suosikkin on 5% salisyylihappo, jota käytän kasvoveden tapaan lähes päivittäin. Alussa iho jonkun verran kuivui, vaan ei onneksi enää. Tilaan aineita kotikäyttöön täältä: activesolutions.mycashflow.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1812218
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871590Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141304Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2181101- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815