Moikka!
Laitoin 2 viikkoa sitten geelikynnet. Miten otan nämä pois ettei omat kynteni menisi hirveään kuntoon?
Geelikynsien poisto
4
199
Vastaukset
- fjf12
älä missään nimessä revi ainakaan niitä pois! Viilaamalla kannattaa poistaa, mutta siinäkin olla varovainen, että et liikaa viilaa.. suosittelen, että käyt poistattamassa niin omat kyntesi eivät kärsi.
- määä....
poistin itse ainakin tongeil ne, hyvin lähti.
- hyvä kynsitaiteilija
The Lookissa Abrahaminkadulla Helsingissä on tosi hyvä uusi kynsientekijä, suosittelen!! Mulla on kestäny hyvin nyt kolme viikkoa, ennen on muualla Suomessa ja ulkomailla laitetut aina hajoilleet alle viikossa jopa. En kyllä itte lähtis poisteleen.
- 7895
rakennegeelit täytyy viilata irti. varovasti kun alkaa olka ohuelti ettei mee omat. suosittelen myös ammattilaiselle menoa.kunnolla kosteutat nyt päivittäin ja jatkat samaa pitkälle poiston jälkeen. moneti unohdetaan että rakennekynnetkin ja oma kynsiniiden alla vaativat huoltoa ja etenkin kosteutta. usein on niitä asiakkaita kun sanoo etten tehnyt näille mitään: really.. ei olis arvannut.. tämä tulee julki viimeistään silloin ku kynnet puretaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464