Hei, olen pohtinut mielessäni, onko tämä teidänkin mielestä niin että fun lightin stevia tiivisteessä olisi koko tiivistepullossa (0.5L) yhteensä 36 kaloria?
Tuotteessa lukee 1:7=4 litraa valmista juomaa ja 100ml valmista juomaa on 0.9 kaloria. Minun laskujeni mukaan litrassa olisi 9 kaloria ja siten neljässä litrassa 36. Eli siis tiivistepullossa 36? Hiilareitakaan ei ole kuin 0,2g/100ml
http://www.funlight.fi/p2-tuotteet.php
Pulossa lukee 0.9 kaloria/100ml valmista juomaa, mutta netissä 1 kalori, samapa tuo mutta pelkän tiivisteen kaloreita mietin että paljonko siinä 0,5l on.
Fun light stevia
3
245
Vastaukset
- Uusajattelijaa
Sokerissa on vähemmän kaloreita.
Nyt ole palannut sokerin pariin, olen huomannut että pirteys palasi ja muutenkin jees.
Fun Lightia ei kannata juoda, koska siinä on makeutusainetta, sokeri olisi parempi. - i love sugur
Sokeri on elämän eliksiiri.
- Asaillinen vastaus
Eiköhän se laskelma noin mene. Stevia noissa juomissa on melko käsiteltyä, joten ei puhuta ihan samasta asiasta kuin stevian lehti juomassa...
Stevia ei kaikille sovi joko maun takia tai siksi, että se laskee toisilla verensokeria liian alas. Eli janojuomana ei paras mahdollinen, mutta varmaan hyvä vähän vähemmissä määrin. Tai jos kärsii korkeasta verensokerista.
Nämä neropatit, jotka kirjoittelevat toisten nimimerkeillä ovat yksi ja sama koulupoika-asteelle jäänyt häirikkö, älä välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916