Hei, olen pohtinut mielessäni, onko tämä teidänkin mielestä niin että fun lightin stevia tiivisteessä olisi koko tiivistepullossa (0.5L) yhteensä 36 kaloria?
Tuotteessa lukee 1:7=4 litraa valmista juomaa ja 100ml valmista juomaa on 0.9 kaloria. Minun laskujeni mukaan litrassa olisi 9 kaloria ja siten neljässä litrassa 36. Eli siis tiivistepullossa 36? Hiilareitakaan ei ole kuin 0,2g/100ml
http://www.funlight.fi/p2-tuotteet.php
Pulossa lukee 0.9 kaloria/100ml valmista juomaa, mutta netissä 1 kalori, samapa tuo mutta pelkän tiivisteen kaloreita mietin että paljonko siinä 0,5l on.
Fun light stevia
3
259
Vastaukset
- Uusajattelijaa
Sokerissa on vähemmän kaloreita.
Nyt ole palannut sokerin pariin, olen huomannut että pirteys palasi ja muutenkin jees.
Fun Lightia ei kannata juoda, koska siinä on makeutusainetta, sokeri olisi parempi. - i love sugur
Sokeri on elämän eliksiiri.
- Asaillinen vastaus
Eiköhän se laskelma noin mene. Stevia noissa juomissa on melko käsiteltyä, joten ei puhuta ihan samasta asiasta kuin stevian lehti juomassa...
Stevia ei kaikille sovi joko maun takia tai siksi, että se laskee toisilla verensokeria liian alas. Eli janojuomana ei paras mahdollinen, mutta varmaan hyvä vähän vähemmissä määrin. Tai jos kärsii korkeasta verensokerista.
Nämä neropatit, jotka kirjoittelevat toisten nimimerkeillä ovat yksi ja sama koulupoika-asteelle jäänyt häirikkö, älä välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222638- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189