Hameiden pituus miehillä.

Erityisesti on kiinnostavaa kuulla, minkä mittaisista hameista naiset pitävät miehillä eniten.
Itse koen esimekiksi täysipitkät hameet epäkäytännöllisiksi (ellei kovimpiat pakkasia lasketa).

Koska miehillä on hyvät sääret keskimääräistä useammin kuin naisilla, lyhyet hameet näyttävät usein miesten päällä hyvältä, ainakin jos on ppitänyt kunnostaan huolta.

Yksi ainoa ongelmahan miehillä on naisten jalkoihin verrattuna; polvet ovat useimn muhkuraisemmat kuin naisilla. Onko sillä arvon leidit teidän mielestä mitään merkitystä. Eli jos on muhkuraiset polvet, näyttääkö paremmalta lyhyt hame ja esimerkiksi peittävät/mustat sukkahousut tai legginsit vai kannattaisiko pitäytyä sitten ylipolven hameissa.

6

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutama typoperkele livahti joukkoon, mutta ei onneksi luettavuutta haittaa. Tässä kun ei pysty muokkaamaan pois niitä. Damn.

• moveflicker

Hällä välii, aihe ei kiinnosta tippaakaan.

• aikuinen_gootti

Omaa silmääni viehättää eniten "kilttimittainen", eli polveen, tai hieman polven alapuolelle ylettyvä hame.

Polvista ei kannata huolehtia: vain todella harvalla naisellakaan on luonnostaan kauniit polvet. Joten jos olet sinut polviesi esittelyn kanssa noin muuten, älä stressaa niiden muhkuraisuudesta.

• kummajaisuutta

Mistähän tääkin juttu on lähtenyt liikeel... epämääräistä.

• Silja_____

Epämääräistä?
        Voitko tarkentaa, Mitä sanoja et ymmärrä?

• kilttivaiviltti

Missäs näitä hameita käyttäviä miehiä sitten näkee? Ei ole tullut yhtään vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8566
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      826
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe