Moikkelis! Minkäsväriset silmät on teidän naisten mielestä parhaimmat ja ihanimmat miehellä?
Parhaimmat silmien värit miehellä?
10
133
Vastaukset
- lottamari<3
Sellaiset kuolleen kalan harmaat, jossa ei mitään eloa ja ne ei liiku mihinkään, tujottaa vaan tyjänä eteen.
Veen väliä sillä värillä, jos niissä ei tunnetta oo. - Murdoc!
Räjähtävät silmät!
- Kaisu koulutypy
Ehdottomasti siniset tai samanlaiset tummat mitkä on Ulkomaalaisilla miehillä yleensä. Eli siniset tai tummat on minun mieleeni.
- Victoria tässä:)
Älä Carl jaksa.
- Eye wink
Suuret pupillit ja punertavat "valkuaiset", oi oi!
- nam nam
Suuresta pipulista tuleva proteiini se naisille maistuu.
- Viktor Remmer
Vastaan tässä omaan aloitukseeni,mutta minun mielestä sellaiset kauluspaitahomomiesten ruskeat perssilmät ovat kauneimmat,kun niitä nuolla saa vaikkapa siellä Tukholman-risteilyllä.
- Sillitrooli
Miehelläni on mustat aika usein.
No voi elämän kevät, mikä kysymys. Eihän kukaan voi tosissaan tämmöisiä pohtia, eihän?
- Graafiset silmät
Semmoset Adoben RGB-avaruuteen sopivat silmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594