Juu olen ollut kihloissa mieheni kanssa 7- vuotta. Ja ensimäiset 2-3 vuotta meni hyvin. Sen jälkeen rupesi tulemaan "paskaa" niskaan. Olin työttömänä ja sain 6kk mitä olin kuulla jatkuvasti että olen luuseri, laiska saamaton jne... No sillon oli huono tilanne eikä ollut töitä hirveesti tarjolla ja tein kotihommat, ruoat yms. Olin siivellä eläjä, vaikka maksoin maksut puoliksi pienistä liitonrahoista. No sain kuitenkin töitä ja asenne muuttu heti. No kävin välissä koulun ja luin ammatin nyt tässä viimeset 2 vuotta vaikka olen ihan pitläaikaisessa työssä, en tee mitään kotona ( kaikki kotitytöt teen melkein), ruokaa laitan... yms ja en muka maksa mitään ja aina kun mulla tulee tili ja herralla ei ole rahaa niin on mielinkielin ja sillon ku mulla on rahat vähissä ja hänellä on enemmän on hirvee minua kohtaan, haukkuu saamattomaksi, laiskaksi, en tee ikinä mitään kotona jne.. ja varmasti teen koti on aina siisti ja ruoka on pöydässä kun se tulee töistä. Ja riidellessä on ruennu haukkumaan rumaksi, tuosta ei saa kaunista edes pakkelilla kaikki muut ihmiset joita tunnen kehuu kauniiksi ja hänkin ku on normi tilanne.. ja läskiksi haukkuu vaikka en ole ja yleensä riidellessä tulee erilailla haukuttua että ootpä tyhmä mutta hän haukkuu aina saatanan läski, ja jos on pahamieli riidan takia tämä ei tule lohduttamaan vaan sanoo vittuako iniset ja olen miljoona kertaa sanonu jos ei kelpaa sinulle niin mitä vielä siinä olet no sitten menee hiljaiseksi.. en tiiä mitä teen en ole muiden kavereiden miehet että olisi ulkonäköä haukkunut riidellessä.... itsetunto alkaa olla aika nollassa ja mies ei ymmärrä että sattuu....
alistaminen
4
236
Vastaukset
- miesvm1967
Lapsellinen mies, olen surullinen puolestasi, minäkin :(
- herätys!!!!
Eroa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ehkä tuo on sun miehesi tarkoituskin, saada sun itsetunto runnottua jonnekin oman kengänpohjansa alle, että saa pidettyä sut "otteessaan", kuulostaa aika tutulta, mulla oli vähän samanlainen ihmissuhde ja puoli vuotta sitten otin ja lähdin, enkä ole katunut yhtään
- miuumiuu
Leave now and never come back! Ilkeä mies. Surkea mies. Kerää nyt itsetuntosi rippeet ja lähde. Mitä järkeä olla tuollaisen ikävän ihmisen seurassa? Voin taata ettet tule katumaan, ja äijä tulee kerjäämään rumaa läskiään takaisin -älä ota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171062124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103309Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2272215Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232033Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin11437Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491144- 721140
- 1751011
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959