pelottaa kertoa

rakastunut

menin naimisiin huhtikuussa reilun 6 vuoden avoliiton jälkeen ja kaksi viikkoa ennen häitä sähläsin mieheni & minun parhaan kaverin kanssa. nyt on suhde ollut yllä jo 4 kuukautta ja olen järjettömän rakastunut tähän kaveriin ja hän minuun. ollaan tunnettu jo melkein 10 vuotta, mutta aiemmin ei ole ollut mitään seksuaalista vaan ollaan oltu parhaita kavereita. nyt tuntuu että pitäisi kertoa asiasta myös aviomiehelle. eli erota varmaan täytyy koska rakastan toista enemmän. en halua loukata miestäni. mietin kannattaisiko ryhtyä ilkeäksi ja saada toinen inhoamaan minua. inhoaa kuitenkin siinä vaiheessa kun saa tietää rakastumisestani toiseen. on vaan kaikkea pientä joka vaikeuttaa eroa. esim. vuokra-asunto minun nimissä. aviomieheni juo aika paljon ja varmana ryyppää itsensä hengiltä. pidän miehestäni, mutta veljenä ja ystävänä en enää seksuaalisesti. rakastajani on paljon älykkäämpi, tunteita osoittavampi ja paljon paljon parempi seksissä kuin aviomieheni. ihmettelen ettei aviomieheni ole huomannut minun ja ystävämme välistä tunnetta. tapaamme melkein päivittäin ja emme rakastajani kanssa jaksa enää peitellä tunteitamme. flirttailemme aivan julkisesti. kertokaa miten voin kertoa asiasta miehelleni.

4

1816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfhfg

olet HUORA!!!! käske jonku viedä sut saunan taakse ja siihen päälle pyydet viela niskalaukausken nii sillä se on hoidettu!!!!!!!!

• rakastunut

No jos pitää tappaa itsensä ja aiheuttaa muille surua niin tuletko tekemään sen vai pitääkö tehdä itse. Ymmärrän sanalla huora kutsuttavan maksun seksistä ottavia ihmisiä. En kyllä kaivannut sinunlaistei vastauksia van järkevien ihmisten joilla on omakohtaisia kokemuksia.

• Joppe

oikein teillä ei ole yhteisiä lapsia, joten teillä ei ole vastuuta kuin toisistanne, jolloin sinun tilanteessasi kannattaa kertoa suoraan missä mennään. Sinun kannaltasi suurin ongelma on siinä, että kolmasosapuoli on molempien ystävä tai kaveri, joka tulee todennäköisesti hajoamaan ja riippuu paljolti miehesi ja ystävänne välisestä kaverisuhteen tasosta kuka putoaa joukosta. Se saatat olla myös sinäkin, riippuen juuri heidän kaverisuhteen vahvuudesta.
      Turhaan pitkität tilannetta sen lykkääminen estää kuitenkin suhteenne normaalin kehityksen ja saattaa jopa tärvellä sen, sekä myös voimassaolevan parisuhteesi, joka tosin on pilalla jo nyt. Miehesikin pääsee etsimään itselleen uutta rakkauden kohdetta eikä elä tietämättään valheellisessa suhteessa, jos kerrot tilanteen hänelle.

• bella

juuri noin, olen samaa mieltä.

Älä viivyttele, vaan toimi sydämesi mukaan. Onhan siinä riskinsä, mutta eihän ole mitään järkeä jatkaa noinkaan.

Älä anna käytännön asioiden estää, kyllä ne aina hoituvat. Onni ja rakkaus on tärkeintä.

Onnea matkaan sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe