Montako leukaa saatte

Unto

Mikä on enkkanne leuanvedossa? Ilmoita myös pituus/paino.

21

2972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pera

16 leukaa 173/90

• Tehokuntoilija

176 cm ja 80 kg ja 31 leukaa

• Tehokuntoilija

Jokunen leuka 45 kg:n lisäpunteilla.

• Unto

ite saan 21 170/57

• meecow

15 leukaa, 89/183
      heikkoa on leuanveto

• Aki

110/175 yks menee ,tosi paskasti. Ylätaljaa ja hauiksia olen ruvennut treenaamaan kunnolla. Tavoitteen olis saada 4 leukaa vuoden sisällä,joka on mielestäni ihan mahdollista

• Puukko

leuanveto, mut 10 meni viimeksi kokeillessa ja pituus on 189 cm ja paino 106 kg.

• Miksu

24 krt, 183/94

• Filppa N.

Taitaa pyöriä siinä 15-20 leukaa, ei kuulu suosikkeihin ihan, muuten olen ok kunnossa.Cooper 2900,penkki 90kg..Paino 73kiloa pituus174...Treenannut kaksi vuotta, sain 50 yks toisto ekalla kerralla ja leukoja ehkä kaksi!!Joten olen tyytyväinen.

• Vapaasielu

Leukoja nousee siinä 20, ei oo mumkaan lempiliike..Coopperi 2500 HUOM! 2 vuotta sitten ja kunto on siitä parantunu,penkki 80 ja ite painan 68 kiloo ja pituutta on 178 ikää vasta kohta 15 vuotta ja treenattuu on tullu jotain 7 kk.. :) :)

• vele

40 174/70

• artsi

Joku 30 kertaa. 190/83 ja ikä 42. 20kg:n lisäpainolla n.10 kertaa. Leanveto on osa kuntopiiriäni jota harrastan kotona kellarissa 3-4*viikossa. Lisäksi juoksentelen ja sauvakävelen yms. hyötyliikuntaa vapaa-ajalla.

• salittaja

Nyt meni 12 puhdasta heijaamatonta leukaa kun kokeilin. Ennätyskin on vain luokkaa 15-16. Painoa on 78kg ja pituutta 180cm. Ei ole ikinä ollut mieliliikkeitä vaikka liikkeessä ei ole mitään vikaa.

• tonz

saan 13-16 leukaa 52,5 penkistä cooper 2500 pituus 171/60

• sampsa

Yllättävän heikkoja ovat näemmä bodarit. Eikös jokainen hyväkuntoinen, normaalipainoinen jannu vetaise tuollaiset 15 - 20 leukaa. Luulis, että, kun puolityökseen kasvattaa lihaksia, niin tulis vähän voimaakin. Ei kai se voi vaikuttaa niin paljon, että punttiveikot painaa vähän enemmän, kun se enemmän on kuitenkin lihasta?

Vaikka olihan tuossa keskustelujonossa pari aika kovaakin tulosta...

• Tehokuntoilija

Tällöin ei saada valtavasti leukoja. Es 176 cm bodari voi painaa rakassarjalaisena about 100-120 kg.

Mun pituus toi 176 cm paino 80 kg ja leukoja se noin 31 kpl

• sampsa
        Tehokuntoilija kirjoitti:

Tällöin ei saada valtavasti leukoja. Es 176 cm bodari voi painaa rakassarjalaisena about 100-120 kg.

Mun pituus toi 176 cm paino 80 kg ja leukoja se noin 31 kpl

Mutta jos se lisämassa on pelkästään lihasta, niin eikös luulisi vain leukatulosten kasvavan. Taitaa olla vähän ilmaa hauiksissa :-)

Itse olen käynyt kuntosalilla viimeksi 1990-luvulla, mutta kyllä minä aina 15-20 leukaa nykäisen.

• Tehokuntoilija
        sampsa kirjoitti:

Mutta jos se lisämassa on pelkästään lihasta, niin eikös luulisi vain leukatulosten kasvavan. Taitaa olla vähän ilmaa hauiksissa :-)

Itse olen käynyt kuntosalilla viimeksi 1990-luvulla, mutta kyllä minä aina 15-20 leukaa nykäisen.

pystyy tekeen viittä leukaa enempää. Monille pariki tekee tiukkaa, jos ei treenaa, on ylipainonen, keski-ikäinen treenaamaton jne.

• Juha

27 meni kun viimeksi kokeilin. 180cm, 86kg

• kopo

Meni viimeks kun kokeilin. 190/ 95

• Almost Hopeless

Olisko ollu 22,vähän yli 20 kuiteskin en oo viittinyt enkkoja just kokeilla on niin kärvästä puuhaa enemmin punttitreeniä täysillä,mikähän siinäkin on voishan tota kai alkaa treenaamaankin numerot mulla 175/65

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2607
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      69
      2320
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1769
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1078
    Aihe