kanadaan haaveillut jo kauan

431253461

oon jo monet vuodet haaveillut kanadaan mutta ikä ei kartoita sitä eikä ole maassa sukulaisiakaan. about 5v. päästä aion muuttaa pois suomesta olen netistä etsinyt ja lukenut kanadasta paljon asioita ja oppinu kaikenlaista. opiskelu ei oikeen suju hyvin täällä suomessa mutta läpäisen kummiski koulut vielä joskus. koko ikäni olen ajatellut ja kokeillut olevani tulevaisuudessa trucker miten vaikeeta on päästä amiksen papereilla kanadaan jolloin jatkaisin opiskeluita kanadassa? ottaisko kukaan adoption hyvän nuoren aikuisen jotka auttavat pääsemään kunnon töihin ja jatkamaan elämää omaan asuntoon? :) olen 17v nuori aikuinen valmis muuttamaan pois suomesta! kielitaito sujuu jotenkuten mutta hieman hiomista vielä, opin nopeasti uudet asiat.

2

349

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7654376543

Kannattaisiko ensin kokeilla jotain lähempänä olevaa maata EU:ssa. Ei tule viisumiongelmia ja on lyhyempi ja halvempi matka käydä Suomessa sitten kun koti-ikävä iskee.

Kaikki opiskelut kannattaa ensin suorittaa loppuun Suomessa, jossa opiskelu on ilmaista. Vasta sitten kannattaa muuttaa ulkomaille.

• 12312312312

Kannattaa ehdottomasti hyödyntää Suomen kansalaisena ilmainen koulutus. Eli lukion jälkeen hommaat maisterin tutkinnon korkeakoulusta, mille hintaa tulee 0e. Muualla maailmassa itsensä kouluttaminen alkaa maksamaan, ja paljon.

Jaa oot joku amis. Elämähän on seikkailu, ja aina ulkomailta pääsee kotiin, joten ei muutakun menolippu kanadaan vaan. Et sä mitään adoptioita tarvii.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      387
      945
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      215
      756
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      696
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      70
      670
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      659
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      581
    Aihe