Weight Loss Forte kokemuksia?

Nuori laihduttaja

Ite olen 17v tyttö, olen 173cm pitkä, ja ostin nämä Weight Loss Forte pillerit ja voin sanoa että ne on aika hyvin auttanut. Olen samalla dietillä ja liikun, mutta nämä pillerit tekee silleen että mulla tippuu 3 kiloa viikossa.

http://pkx4.medicalnewsreporter.com/

Mulle ei tullut mitään sivuvaikutuksiakaan eikä heikota tai okseta. :3

Onko ketään muu näitä pillereitä käyttänyt? :3

4

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori laihduttaja

Painoin 110 kiloa ja edellisenä viikolla meni 3 kiloa ja tällä viikolla painoin 107 kiloa mutta nyt tippui 3 kiloa lisää ja olen nyt 104 kiloa. :3

• jutsulleen joo

No, nyt hidastuu. Alkuun tippuu aina painoa enemmän, lähtee moskat suolesta ja nesteitä kropasta.

Ensinnäkin, läskiä voi polttaa vain kilon viikossa. Kaikki muu on nestettä ja lihasta.

Ja toiseksi, yksikään "ihmepilleri" ei laihduta.

Taidat olla mainostaja, kun linkinkin laitoit.

• Nuori laihduttaja
        jutsulleen joo kirjoitti:

No, nyt hidastuu. Alkuun tippuu aina painoa enemmän, lähtee moskat suolesta ja nesteitä kropasta.

Ensinnäkin, läskiä voi polttaa vain kilon viikossa. Kaikki muu on nestettä ja lihasta.

Ja toiseksi, yksikään "ihmepilleri" ei laihduta.

Taidat olla mainostaja, kun linkinkin laitoit.

No en oo mainostaja, laitoin vain linkin siksi koska halusin näyttää mistä pillereistä puhun. Ja nyt mä katoin toista keskustelua jossa nainen halusi laihduttaa 5 kiloa viikossa ja kaikki sanoi että kyllä voi laihduttaa eikä sanonneet että on mahdotonta, miks mulle sanotaan että on mahdotonta? Pilkkaatteko minua ku olen 17v?

• justiinsa juu
        Nuori laihduttaja kirjoitti:

No en oo mainostaja, laitoin vain linkin siksi koska halusin näyttää mistä pillereistä puhun. Ja nyt mä katoin toista keskustelua jossa nainen halusi laihduttaa 5 kiloa viikossa ja kaikki sanoi että kyllä voi laihduttaa eikä sanonneet että on mahdotonta, miks mulle sanotaan että on mahdotonta? Pilkkaatteko minua ku olen 17v?

Mitäs pilkkaamista 17 vuoden iässä on?

Sun paino on pudonnut vain sen vuoksi, että olet dieetillä ja liikut. Ei todellakaan noiden pillereiden vuoksi.

Painoa saat alas vaikka 7 kiloa ekan viikon aikana (mutta kaikki tulee takaisin). Jos olet läskiä sulattamassa, sitä sulaa vain kilo viikossa. Elimistö ei kykene sulattamaan sitä enempää. Kaikki muu painonlasku on suolensisältöä, nestettä ja lihasta. Kuka haluaa näyttää vielä löysemmältä läskiltä 20 kilon pudotuksen jälkeen? Sinä? Syö runsaasti proteiinia ja käy kuntosalilla nostamassa rautaa. Sillä säilytät lihaksesi kun painosi putoaa (läski sulaa).

Kilo viikossa on maksimi terveellinen ja järkevä laihdutustahti.

Muistathan syödä ainakin 1500 kcal päivässä! Sen alle ei saa mennä. Kun liikut, saat syödä enemmän. Mielellään 2000 kcal, sillä kaikki kitudiettit 98% varmuudella menee pieleen. Eli lihot nopeasti läskit takaisin (huom, lihakset ovat lähteneet ja peruskulutuksesi on pienentynyt) ja olet läskimpi kuin koskaan ennen... *horror*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1436
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1415
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      312
      1191
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1107
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      33
      935
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      914
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      878
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      845
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      827
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      804
    Aihe