uskoa vai ei?

turhaan odottanut

Tapasin hiljattain kivan oloisen miehen baarissa, juttelimme koko illan ja sen päätteeksi vaihdoimme puhnroita. No, ilahtuneena mukavasta seurasta jäin odotamaan yhteydenottoja, olihan mies kysynyt jos haluaisin tavata vielä uudestaan.
Eka tekstari tulikin jos saman illan päätteeksi aamuyöllä ja seuraavana päivänä vaihdoimme pari kivaa viestiä. Sitten koko viikon hiljaisuus ja olin harmistunut, että miten nyt mieli on muuttunut kun ei kuulu mitään, vai mistä oikein kiikastaa.
No, reippaana tyttönä sitten päätin laittaa viestin ja kysyä haluaako hän vielä nähdä, ja vastaukseksi sain että kyllä, oikein mielellään. No, tästäkin viestistä taas reilu viikko, eikä miehestä kuulu mitään. Vaikea tajuta tätä logiikkaa, deletoin sitten mieleni pahoittaneena koko tyypin puhelimesta ja ihmettelen, miksi lähettää viestiä jossa sanoo haluavansa nähdä tosi mieluusti, kun olisi voinut toivottaa vaikka hyvää jatkoa tai sanoa tyyliin "soitellaan", jos ei olisi halunnut pitää enää yhteyttä? Ei siis kannata uskoa mitään mitä miehet sanovat? Minusta voisi olla reilu ja sanoa jos ei halua nähdä, en itse ainakaan laittaisi viestiin "tapaisin mielelläni" jos tyyppi olisi minusta ikävä tms.

11

1642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJa

Tekstiviestejä lähetetään vuorotellen. Jos sinä kysyt että haluaako hän nähdä ja hän vastaa kyllä, niin seuraavaksi sun kuuluu ehdottaa paikkaa tai aikaa tapaamiselle.

Mielestäni outoa ettet ottanut häneen enää yhteyttä vaikka hän sanoi haluavansa tavata. Hän varmaan miettii mikä on vikana kun et lähettänytkään enää viestiä.

• Bambula

"Tekstiviestejä lähetetään vuorotellen. Jos sinä kysyt että haluaako hän nähdä ja hän vastaa kyllä, niin seuraavaksi sun kuuluu ehdottaa paikkaa tai aikaa tapaamiselle"

No miksei itse voi laittaa viestiä että " joo tavataan vaan, miten olisi vaikka perjantai?" Ei voi olla vaikeata.

Itsekin tapailin tuollaista tyyppiä hetken joka kyllä halusi tavata, mutta koskaan se ei ehdottanut että koska ja missä. Aina mun piti ehdottaa päivää, aikaa, paikkaa ja toiselta tuli viestiä että joo, käy tai ei, ei käy. Eikä ikinä mitään ehdotusta että milloin sitten kävisi ja missä.

Tosi rasittavaa, ottaen huomioon että mä en halua olla "mies" siinä suhteessa. Tottakai se on turvallista olla vaan toisen ideoiden varassa ettei vaan tarvi itse mitään ehdottaa, tosin se tappaa hyvin nopeesti vastapuolen mielenkiinnon.

• JJa
        Bambula kirjoitti:

"Tekstiviestejä lähetetään vuorotellen. Jos sinä kysyt että haluaako hän nähdä ja hän vastaa kyllä, niin seuraavaksi sun kuuluu ehdottaa paikkaa tai aikaa tapaamiselle"

No miksei itse voi laittaa viestiä että " joo tavataan vaan, miten olisi vaikka perjantai?" Ei voi olla vaikeata.

Itsekin tapailin tuollaista tyyppiä hetken joka kyllä halusi tavata, mutta koskaan se ei ehdottanut että koska ja missä. Aina mun piti ehdottaa päivää, aikaa, paikkaa ja toiselta tuli viestiä että joo, käy tai ei, ei käy. Eikä ikinä mitään ehdotusta että milloin sitten kävisi ja missä.

Tosi rasittavaa, ottaen huomioon että mä en halua olla "mies" siinä suhteessa. Tottakai se on turvallista olla vaan toisen ideoiden varassa ettei vaan tarvi itse mitään ehdottaa, tosin se tappaa hyvin nopeesti vastapuolen mielenkiinnon.

No tuo sun stoori nyt oli sieltä ääripäästä. Passiivisuus on kyllä kieltämättä ärsyttävää. Ajattelin vaan että kun "suhde" on noin alussa niin se joka ehdottaa tapaamista myös ehdottaa aikaa tai paikkaa sille.

• Mr.Män

Nimenomaan, tuo tapaus osoitti sen yhden asian, mitä varten miehet olevat olemassa. Valehdellakseen teille naisille. Mies toimi niinkuin jokainen mies toimii tuollaisessa ja kaikissa muissakin tapauksissa missä vaan sattuu nainen olemaan mukana. Mies oli täydellinen sukupuolensa edustaja.

Ikinä ei todellakaan kannata enää luottaa yhteenkään mieheen missään asiassa.

• JJa

Tuo oli hyvä! ;-) *repee*

• turhaan odottanut

Kiitos kommenteista=)
      Lähinnä ajoin tuolla tarinallani takaa sitä, että itse kuulun ns. reilun pelin kannattajiin, eli se mitä sovitaan myös pidetään. Mutta ehkä se kiva ja reilu mies sitten antaa vielä odottaa itseään =) Mukavaa syksyä kaikille lukijoille ja kommentoijille.

• petri

yksi mies...siis YKSI..ei vastannut sinulle suoraan. ja päättelit näin
      "Ei siis kannata uskoa mitään mitä miehet sanovat?"

• tyttönen

Uskon siihen että jos mies ei soita, sille on aina joku selitys. ehkä ei kiinnosta. tai sitten kiinnostaa mutta ei voi jos vaimo sais tietää.

• turhaan odottanut

Tietenkään ei saa yleistää, ei, mutta se vaan on siinä ristiriitaista mitä viestittää ja miten toimii käytännössä. Ja tietenkin asia harmittaa siksi, että ihastuin kyseiseen mieheen, ja ne jotka ei kiinnosta tietenkin aina soittaa ja ottaa yhteyttä liiankin kanssa.

Kyseessä on kyllä ihan vapaa mies, joten vaimo tuskin on esteenä yhteydenpidolle, ehkäpä hän sitten tapasi sen unelmiensa naisen välittömästi minun jälkeen ja siinä syy hiljaisuuteen.

• alfåns åberg

Näin on!

• yyyyyyyyyyyyyyyyyyye

Jeesukseen voit aina luottaa. Naiset valehtelevat paljon, he ovat varattuja, mutta tykkäävät flirttailemalla ja itseään nussituttamalla testata viehättävyyttään. ei mitään älyllistä siis mutta sellaisia naiset ovat luonteeltaan ja siksi niille nauretaan kunniatomina. armeijassa oli nainen, heikoin lenkki se oli seksuaalimoraalisesti ja fyysisesti, mutta ainakin se yritti hillitä kiimaansa ja tehdä oikein, hattua nosta jokaiselle armeijankäyneelle naiselle jos ovat neitsyitä, muussa tapauksessa pieraisen sellaisen naisen suuntaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      29
      3245
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      23
      1528
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe