Seppo Lehto

sepisepisepisepi

20

593

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KGB-lehmät julki
    • Mies1985

      Hän on idolini.

    • .........

      Lehto jatkaa tuomiosta piittaamatta ja vihollisensa voivat vain vinkua kytille.

    • Kantapää

      Miten joku voi kirjoittaa tämmöistä paskaa edes provoilumielessä (ja mitä Lehtoa käsittelevä aloitus edes tekee tällä palstalla)?
      Miten se vaikuttaa Lehdon miehisyyteen ja "miestasoon" (joka on kyllä lähtökohtaisestikkin aika naurettava viritelmä) millään tavalla, että tämä leikkii marttyyriä ja jatkaa typerää rasistista paskanjauhantaansa seurauksista piittaamatta..?
      Narsismista tuo ehkä kielii, mutta ainakaan minusta se ei tee Lehdosta yhtään enempää miestä, että ÄOnsa on käytöksen perusteella kengännumeroa pienempi..

      • ........

        Lehto jatkaa taistelua väkivaltakoneiston sorrosta huolimatta.


      • Anonyymi

        Lienet joku komuhuoran penikka ;) joten turpa kiinnis ja syöksy suohon


    • sancho2

      Lehto on aikamme Don Quijote. Taistelu tuulimyllyjä vastaan ei lopu koskaan.

    • töttöröröttörörö

      Lehdon kahelia käytöstä ei näytä tosiaan useampikaan tuomio saavan loppumaan. Vaan mitäpä menetettävää sillä enää on?

    • jhjkhjkhkjhkj

      Ja tuomioista huolimatta hänen väsäämänsä pilkkablogit ovat yhä netissä näkyvillä.

      • ..............

        Kauheaa "uhrien" kannalta.


      • Anonyymi

        Niin pitääkin ja jokaisen isänmaallisen pitää toimia laillaan desantteja pilkaten tai jopa kuten sotien aikaan muistamme ;) mikä oli desantin kohtalo ;) toimien ;)


      • Anonyymi

        Ne ovat ainoastaan blokeja eli mielipiteitä.

        Jostain suomeen oikeuslaitoksen tilalle hiipinyt eu ihmisoikeusinstituutio sen sijaan antaa ihan oikeita tuomioita. Kyseessä on lainkäytön siirtäminen ulkopuoliselle , mikä on vastoin Suomen perustuslakia.


    • Anonyymi

      Mjoo

      Tämä on mielenkiintoinen sälli. Onko hän sinkku?

      Enyway, mua on aina kiinnostanut ihmismielessä sen rajat.
      Tällainen perusjamppa, kuten minä, ei yksinkertaisesti voi käsittää tuollaista määrää sananvapautta, plus että kyseisen verbaalisen materian tuottamiseen kuluu niin paljon energiaa ja resursseja, että vastaavalla virralla oltaisiin jälleen kerran voitu välttää yksi maisemaa pilaava tuulimylly (Merellä).

      (hihitystä)

    • Anonyymi

      En tiedä kujkka on seppo lehto mut eikö kukaan vois vetää sitä turpiin vaikuttaa olemattomalta eli nyrkkii naamaamaan vähän vaikuttaa semmoselta hihhuulilta miksi naiset ei jutteke

    • Anonyymi

      Nimi kertoo jo et haassasrraa riitaa vittuilee ja käu jäsiks käsiks i tirpiin tommoselle

    • Anonyymi

      Taitaa olla hinnytti poikii mis on kaikki naiset missään ei näy naisii

    • Anonyymi

      Hei, tiedän että Seppo on ei ole aivan kunnossa. Rasismisista eleistään ja natsimerkkstä huolimatta hänkin on vain ihminen. Muistakaa myös, että Seppo on syntynyt perheeseen, jossa molemmat vanhemmat kuolivat hänen ollessaan lapsi💀🙋🏿‍♂️

      • Anonyymi

        Seppo Lehto on toimen mies, hieman hullu, mutta sehän on etuna kun lakeja ei enää tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seppo Lehto on toimen mies, hieman hullu, mutta sehän on etuna kun lakeja ei enää tarvita.

        Eikä lakeja käytetä kuin sattumanvaraisesti.


    • Anonyymi

      Hyvä kun Seppo Lehtokaan ei tiennyt, että Suomen presidentin suku on lähtöisin Venäjältä tai että presidentin oikea nimi on Cai-Göran Alexander Stubb ja hänen isovanhemmat olivat venäläisiä.

      Cai-Göran Alexander Stubbin isoisä on Knut Wolmar Stubb (Syntynyt 21. syyskuuta 1898 - Viipuri, Venäjä) ja isoäiti Laelia Marita Breitenstein (Syntynyt 5. kesäkuuta 1911 - Viipuri, Venäjä).

      https://www.geni.com/people/Knut-Wolmar-Stubb/600000002236669178

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe