oletteko koskaan hävenneet ystävienne pukeutumista?

hhhhhhh89

Onko kukaan koskaan hävennyt ystäviensä pukeutumistyyliä?

20

1411

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipapupina

      Joskus kyllä, mutta nykyään, kun olen vähän viisastunut: Mitä väliä? Kukin taaplaa tyylillään. Mut oli se pipo kyllä ruma.

    • inawsnawsznaa

      En ole. Pukeutukoot miten haluaa ::)

    • Oma tyyli

      Miksi pitää ja pitäisi hävetä? Jokainen saa pukeutua niinkuin itse tykkää.Aloittajan
      kysymys on typerä.

    • semmost1

      enemmän hävettää se että ne arvostelee muitten pukeutumista vaikka ite pukeutuvat kuin juntit.

    • Tyylikäs

      En ole.Muiden pukeutumista kyllä.Arvostelussa ei ole mitään väärää ja arvostelijat
      tuskin on mitään juntteja,vaan siististi/asiallisesti pukeutuvia ja joilla on myös
      tyyli kohdillaan.

      • niiiii3

        ei piä paikkansa enemmän semmoset ihmiset arvostelee muitten pukeutumista jotka ei itse uskalla pukeutua kummosesti.


      • helmet kaulaan

        Ehkäpä kaikki eivät tahdo olla tylsän tyylikkäitä.


    • En ystävieni, vaan omiani. Nyt on rennompaa, kukin pukeutuu kuten tykkää. Mitäpä mulle kuuluu, jos ystävä haluaa pukeutua esim. räikeänkeltaisiin farkkuihin tai ei ystävälle kuulu, jos mä pidän enemmän minihameesta ja verkkosukkiksista.

    • 99% kansasta

      pukeutuu siihen naurettavaan "tosi rock-henkiseen xD"
      H&M feikkinahkatakkiin, legginsseihin ja tennareihin.
      Ja sitten kuvitellaan, että ollaan olevinaan niin rokkaria ei prkele!!!!xDDDDDD

    • baller_

      SWAG

    • En ole. Usein olen miettinyt häpeävätkö ystäväni minun pukeutumista. Ihan syystä tosin. Olen lievästi laiska pukeutumaan kunnolla.

    • mun habi on TTA

      NOLOLOLOLOLOL - tosi kypsää tommonen. Eiköhän anneta kaikkien olla niinkuin ovat.

    • lkjlkjlk

      No en ole mutta kaverit on varmaan hävennyt mua, ainakin sillon nuorempana. Ja oli kyllä syytäkin.

    • disappear2

      Jokaisella on oma maku pukeutumisen suhteen :D itse pukeudun mahdollisimman mukavasti,ajatelkoot mitä lystäväät...en nyt sentään missään ryysyissä kumminkaan yleiseen mee.. x'D ryysyjä voi käyttää kotona,eivätpähän mee uudet pilalle!

    • minizirp

      OLEN! Kun sillä oli jalassa tallisaappaat ja päällään mun noin 10 vuotta vanha ERITTÄIN kulahtanut puolipitkä toppatakki, kun oltiin shoppailemassa o.O Joo ihan kivat vaatteet TALLILLE, ei kaupungille. Oli sillä muitakin kammotuksia päällään, mutta ne tosiaan oli sitten sen päällä eli ihan itsensä vaan nolasi. Tallikledjut myötähävetti.

    • Hästen

      Minizirp, haisiko kaverisi hevoselle tai hevosenkakalle? Vaiko autotalliako tarkoitat?

    • tunnustan..

      Olen hävennyt. Yhdellä ystävällä tuli mielenterveysongelmia ja tyyli meni siinä mukana hieman outoon suuntaan (huolimaton ulkoasu niinkuin jollain asunnottomalla alkoholistilla). Aiemmin näytettiin hyvältä keskenämme niin harmitti, vaikka tietenkin paljon vähemmän kuin tuo sekoaminen.

    • Vaatteet siis ym. hygienia.
      No joo itse olen vähän neuroottinen ulkonäköni suhteen joten parran ajo ja suihku on must joka päivä.
      Pikkasen joskus hävettää joku entinen tuttu tulee jopa halaamaan ja sen jälkeen suihku on must.
      Kai se on vähän ocd-tsydeemiäkin mutta en mahda sille mitään.

      Kyllä sitä häpeää.

    • borkat

      ei mitään väliä. kukin tyylillään. Itse ajan parran kerran kuus ja UFF:n löysiä vaatteita pidän päällä.
      Pääasia ettei kiristä munaskuista. Siksi sammarit on paremmat ku farkut.

    • BILyg

      Kyllä tuota aina sillointällöin pieni myötähäpeä oli kaverin pukeutumisesta varsinkin jos houkuttelin baariin lähtemään. Kyseessä oli tuolloin alta kolmekymppinen mies.
      Yleensä se meni näin: 15 vuotta vanhat jo hieman risaiset lenkkikengät, 10 vuotta vanhat verkkarit tai farkut joiden lahkeet kääritty melkein polviin asti :b Helvetin ruma ruskean sävyjä oleva fleecetakki tai vanhempi tuulitakki jonka värillä ei juuri merkitystä, välillä päässä punainen coca-cola lippis jonka lippa jätetty suoraksi, tai muu vanha jo hieman kulahtanut lippalakki.
      Talvella taasen takki hieman siistimpi ja hillitympi, mutta päässä oli sellainen pekka puupään hattua mistuttava tummansininen vanha pipo :)

      Nykyään tilanne eri kun seurustelukumppani ilmestyi elämään alkuvuodesta niin pukeutuminen muuttui huom. paremmaksi, silti välillä on vieläkin hieman hällä väliä meininki :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      400
      1607
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1208
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      834
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      183
      746
    Aihe