Onko kukaan koskaan hävennyt ystäviensä pukeutumistyyliä?
oletteko koskaan hävenneet ystävienne pukeutumista?
20
1438
Vastaukset
- pipapupina
Joskus kyllä, mutta nykyään, kun olen vähän viisastunut: Mitä väliä? Kukin taaplaa tyylillään. Mut oli se pipo kyllä ruma.
- inawsnawsznaa
En ole. Pukeutukoot miten haluaa ::)
- Oma tyyli
Miksi pitää ja pitäisi hävetä? Jokainen saa pukeutua niinkuin itse tykkää.Aloittajan
kysymys on typerä. - semmost1
enemmän hävettää se että ne arvostelee muitten pukeutumista vaikka ite pukeutuvat kuin juntit.
- Tyylikäs
En ole.Muiden pukeutumista kyllä.Arvostelussa ei ole mitään väärää ja arvostelijat
tuskin on mitään juntteja,vaan siististi/asiallisesti pukeutuvia ja joilla on myös
tyyli kohdillaan.- niiiii3
ei piä paikkansa enemmän semmoset ihmiset arvostelee muitten pukeutumista jotka ei itse uskalla pukeutua kummosesti.
- helmet kaulaan
Ehkäpä kaikki eivät tahdo olla tylsän tyylikkäitä.
En ystävieni, vaan omiani. Nyt on rennompaa, kukin pukeutuu kuten tykkää. Mitäpä mulle kuuluu, jos ystävä haluaa pukeutua esim. räikeänkeltaisiin farkkuihin tai ei ystävälle kuulu, jos mä pidän enemmän minihameesta ja verkkosukkiksista.
- 99% kansasta
pukeutuu siihen naurettavaan "tosi rock-henkiseen xD"
H&M feikkinahkatakkiin, legginsseihin ja tennareihin.
Ja sitten kuvitellaan, että ollaan olevinaan niin rokkaria ei prkele!!!!xDDDDDD - baller_
SWAG
En ole. Usein olen miettinyt häpeävätkö ystäväni minun pukeutumista. Ihan syystä tosin. Olen lievästi laiska pukeutumaan kunnolla.
- mun habi on TTA
NOLOLOLOLOLOL - tosi kypsää tommonen. Eiköhän anneta kaikkien olla niinkuin ovat.
- lkjlkjlk
No en ole mutta kaverit on varmaan hävennyt mua, ainakin sillon nuorempana. Ja oli kyllä syytäkin.
- disappear2
Jokaisella on oma maku pukeutumisen suhteen :D itse pukeudun mahdollisimman mukavasti,ajatelkoot mitä lystäväät...en nyt sentään missään ryysyissä kumminkaan yleiseen mee.. x'D ryysyjä voi käyttää kotona,eivätpähän mee uudet pilalle!
- minizirp
OLEN! Kun sillä oli jalassa tallisaappaat ja päällään mun noin 10 vuotta vanha ERITTÄIN kulahtanut puolipitkä toppatakki, kun oltiin shoppailemassa o.O Joo ihan kivat vaatteet TALLILLE, ei kaupungille. Oli sillä muitakin kammotuksia päällään, mutta ne tosiaan oli sitten sen päällä eli ihan itsensä vaan nolasi. Tallikledjut myötähävetti.
- Hästen
Minizirp, haisiko kaverisi hevoselle tai hevosenkakalle? Vaiko autotalliako tarkoitat?
- tunnustan..
Olen hävennyt. Yhdellä ystävällä tuli mielenterveysongelmia ja tyyli meni siinä mukana hieman outoon suuntaan (huolimaton ulkoasu niinkuin jollain asunnottomalla alkoholistilla). Aiemmin näytettiin hyvältä keskenämme niin harmitti, vaikka tietenkin paljon vähemmän kuin tuo sekoaminen.
Vaatteet siis ym. hygienia.
No joo itse olen vähän neuroottinen ulkonäköni suhteen joten parran ajo ja suihku on must joka päivä.
Pikkasen joskus hävettää joku entinen tuttu tulee jopa halaamaan ja sen jälkeen suihku on must.
Kai se on vähän ocd-tsydeemiäkin mutta en mahda sille mitään.
Kyllä sitä häpeää.- borkat
ei mitään väliä. kukin tyylillään. Itse ajan parran kerran kuus ja UFF:n löysiä vaatteita pidän päällä.
Pääasia ettei kiristä munaskuista. Siksi sammarit on paremmat ku farkut. - BILyg
Kyllä tuota aina sillointällöin pieni myötähäpeä oli kaverin pukeutumisesta varsinkin jos houkuttelin baariin lähtemään. Kyseessä oli tuolloin alta kolmekymppinen mies.
Yleensä se meni näin: 15 vuotta vanhat jo hieman risaiset lenkkikengät, 10 vuotta vanhat verkkarit tai farkut joiden lahkeet kääritty melkein polviin asti :b Helvetin ruma ruskean sävyjä oleva fleecetakki tai vanhempi tuulitakki jonka värillä ei juuri merkitystä, välillä päässä punainen coca-cola lippis jonka lippa jätetty suoraksi, tai muu vanha jo hieman kulahtanut lippalakki.
Talvella taasen takki hieman siistimpi ja hillitympi, mutta päässä oli sellainen pekka puupään hattua mistuttava tummansininen vanha pipo :)
Nykyään tilanne eri kun seurustelukumppani ilmestyi elämään alkuvuodesta niin pukeutuminen muuttui huom. paremmaksi, silti välillä on vieläkin hieman hällä väliä meininki :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338546Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4367224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647