Rakastelu

Aikuinen nainen

Mä olen ollut yli kolme vuotta sinkkuna. Avoliittoa takana sitä ennen n. 15 vuotta, ja mikä meidän suhteessa toimi oli rakastelu. Nyt siis sinkkuna ollessa olen yrittänyt yhdenyön juttuja, mut missä vika? Selvinpäin mies on niin hätänen että puks sisään ja lasti liikkeelle ja vaatteet päälle ja kotia.. No humalassa kestää vähän pidempään... mutta sammuu ennen ku kunnolla ehtii päältä pois. Onko niin että kun tunteet ei ole kuviossa mukana, puuttuu kaikki hellittely ja esileikkiminen, ainakin sellainen millä yrittää toista miellyttää. Musta kun ois niin ihanaa kelliä kainalossa hyväiltäväna vielä jälkeenkin päin. Olenko vaan törmänny vääriin miehiin?? näillä kokemuksilla lopetan koko touhun ja meen luostariin.

5

2179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lässyluuseri

Eiköhän ne äijät ole tulleet vaan panemaan eikä mitään kiehnamaan ja hellimään.

Minua ei kyllä pahemmin kiinnosta mikään yhdenyön jutut sen takia etten pahemmin tunne toista ja tuntuisi niin kylmältä... Mielummin menisin huoriin kuin jotain yhdenyön säätämisiä jos pakko olisi pussit tyhjentää...

• Uncle dirty

sulle on sattunut tuollaisia miehiä ja olet mennyt samaan mukaan useamminkin. Kokeilisin vaihtaa miestyyppiä. Ihminen toki ihastuu helposti yhden tyyppisiin ihmisiin puolin ja toisin. Kyllä yhden illan jutuissa itse ainakin käytän aikaa ja otan jonkin verran riskiä juuri esim. suuseksin osalta. Kivahan sitä on sylikkäin nukahtaa. Ei pelkkä mekaaninen pano etc. tyydytä edes minua saati varmaan kumppaniakaan. Ei ei ei...

Kaippa kannattaa vaihtaa miestyyppiä tai tehdä parista tyypistä vakiopanot, niihin saa helpommin mukaan pidempää kaavaa...

• MMM

No ensinnäkään en kutsuisi yhdenillanjutussa tapahtuvaa seksiä rakasteluksi.

Jos sä oot jutussa mukana pelkän seksin takia niin tuotahan se on, itse oot tiesi valinnu kun olet mukaan lähtenyt.

No en halua olla ilkeä, varmasti vielä löydät miehen joka nai sulta aivot pellolle ja pitää hyvänä koko elämänsä loppuun saakka ;-) Mä ainakin aion sellaisen naisen löytää, mutta kait sinkkuilen vielä ensi talven kun erosta on niin vähän aikaa...

• sipi

Sulla on ollut vaan huono tuuri. Minulla on onneksi ollut niin hyviä miehiä että niin rakastelu kuin myös helliminen ja silittely on tullut samalta yhden illan jutulta. Kannattaa vaan olla tarkkana esim. baarissa kenen mukaan lähtee. Minä ainakin vähän karsastan ns. kiiltokuva miehiä koska jotenki on vaan tuntunut että heidän ajatusmaailmansa on ollut niin itsekäs eli mulle nopeesti ja heti...
      Olenkin tavannut tosi fiksuja ja mukavia heppuja ja jos olisin valmis esim. seurusteluun tai tms. niin heissä olisi ollut varmasti varteen otettavia ehdokkaita. Katsele seur kerralla siistin ja asiallisen oloisia jotka eivät ole tuhannen tupakeissa ja jotka ovat ovat aidon tuntuisesti keskusteluissanne mukana niin luulisin myös sinulle tulevan parempi kokemus yhden illan juttu.Tsemppiä sulle! p.s täällä on liikenteessä, vapaana todella kivoja ja helliä miehiä elä menetä vielä toivoasi vaikka suhareita on sulle nyt osunutkin vain kohdallesi

• Kommentoija

En voi käsittää miksi naiset haluaa yhdenyön jutuissa hyväillä seksin jälkeen, kyse on panosta, jos kaipaat hyväilyä ja pusuttelua niin hommaa vakituinen mies.
      Eihän me edes tunneta.
      Yhdenillan panon jälkeen en mielläni pusuttele tai silittele hiuksia ym. se on suorastaan kuvottavaa, alkaa nyt tuntematonta ihmistä silittelemään kuin koiranpentua ja vielä pitäisi kyhnätä toisessa kiinni, miksi? Seksi on hoidettu.

Ettei nyt jää väärää kuvaa, kyllä tyttöystäviäni olen pitänyt hyvänä koska he pitävät siitä, vaikken nyt niin itse välittäisikään niin voin sen tehdä heidän mieliksi.
      Panoa en tunne, se on vaan pano, ei muuta, miksi pitäisi leikkiä pariskuntaa vaikkei ole.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe