Vesipaasto 10.6-20.6

Vesipaasto

Ajattelin kokeilla ensimmäistä kertaa vesipaastoa. Huomenna on ensimmäinen päivä ja aion paastota kymmenen päivää. Tarkoituksena olisi pudottaa painoa ja muuttaa ruokavaliota parempaan suuntaan. Onko kukaan mukana?

11

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vep1

Mä olen mukana! Juhannusta kohti kevyempänä ois tarkotus ja olin just ite ajatellut samaa että huomenna alotan!

• Vesipaasto

Mahtavaa! Tsempataan toisia niin kyllä selvitään. Ei tuu helppoa olemaan mutta lopussa kiitos seisoo!

• vep1

Niimpä! toivottavasti kaikki menee hyvin, ekat päiväthän on pahimpia kunhan vain niistä pääsis ylitte!

• Vesipaasto

Jep minäki luin että ensimmäiset päivät on tosi vaikeita mutta kyllä me niistä selvitään. Pitää vaan pitää itsekuri korkeella. Aiotko olla ihan vesipaastolla ja montako päivää?

• vep1

Niimpä. Joo, mä yritän ainakin 5 päivää mutta haluaisin onnistua 10 päivää.
      entä miten sä?

• Vesipaasto

Mää ajattelin yrittää olla ton 10 päivää. Toivottavasti pystyn siihen. Tsemppiä!

• vep1

Joo, mäkin yritän. Tänään oli kyllä melko vaikeeta, mutta itsekuri piti kuin pitikin!

• ZEBALUS

Ai, että ette syö yhtään mitään? Juotte vaan vettä vaai?

• Vesipaasto

Ensimmäinen vesipaastopäivä mullakin ohi. Maha kurninut ja muutama finni puskenu pintaan mutta ei mitään muuta erikoista. Itsekurissakaan ei ollut mitää pitelemistä paitsi sitten illalla. Illalla teki mieli vähän kaikkea ja sain oikein urakalla yrittää pitää näppini erosta ruoasta ja onnistuin siinä. Tuntuu että ruoanhimo on mulla ainoastaan aina illalla ja yöllä. No mutta tästä jatketaan.

Paino: 73kg

• wannadothisagain

Hei metsi on messissä kanssa! 10 päivää ois tarkotus olla mehupaastolla huomisesta lähtien. Kerran olen tänä vuonna aikaisemmin ollut viikon syömättä ja tiputin neljä kiloa, mutta nopeasti ne ovat takaisin tulleet. Tällä kertaa koitan pitää itseni kurissa myös paaston jälkeen ;)
        Itse paaston aikana ei ollut viimeeksi minkäänlaisia itsekuri/terveysongelmia, mutta tällä kertaa vähän pelottaa tuo itsekuri puoli kun viikonloppuna oon töissä ruokaa festareilla myymässä.. mutta hei tsemppiä kaikille!

• vep1

Mulla kans iltasin aina tekee mieli kaikkea, ja oon vielä töissä ruokaravintolassa niin se tuottaa kyl kans yhen ison haasteen tähän. Mutta tsemppiä meille kyllä me onnistutaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      31
      3666
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      96
      3313
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      94
      3197
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3108
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      68
      3013
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2745
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2540
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2453
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      44
      2338
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2080
    Aihe