Vesipaasto 10.6-20.6

Vesipaasto

Ajattelin kokeilla ensimmäistä kertaa vesipaastoa. Huomenna on ensimmäinen päivä ja aion paastota kymmenen päivää. Tarkoituksena olisi pudottaa painoa ja muuttaa ruokavaliota parempaan suuntaan. Onko kukaan mukana?

11

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vep1

Mä olen mukana! Juhannusta kohti kevyempänä ois tarkotus ja olin just ite ajatellut samaa että huomenna alotan!

• Vesipaasto

Mahtavaa! Tsempataan toisia niin kyllä selvitään. Ei tuu helppoa olemaan mutta lopussa kiitos seisoo!

• vep1

Niimpä! toivottavasti kaikki menee hyvin, ekat päiväthän on pahimpia kunhan vain niistä pääsis ylitte!

• Vesipaasto

Jep minäki luin että ensimmäiset päivät on tosi vaikeita mutta kyllä me niistä selvitään. Pitää vaan pitää itsekuri korkeella. Aiotko olla ihan vesipaastolla ja montako päivää?

• vep1

Niimpä. Joo, mä yritän ainakin 5 päivää mutta haluaisin onnistua 10 päivää.
      entä miten sä?

• Vesipaasto

Mää ajattelin yrittää olla ton 10 päivää. Toivottavasti pystyn siihen. Tsemppiä!

• vep1

Joo, mäkin yritän. Tänään oli kyllä melko vaikeeta, mutta itsekuri piti kuin pitikin!

• ZEBALUS

Ai, että ette syö yhtään mitään? Juotte vaan vettä vaai?

• Vesipaasto

Ensimmäinen vesipaastopäivä mullakin ohi. Maha kurninut ja muutama finni puskenu pintaan mutta ei mitään muuta erikoista. Itsekurissakaan ei ollut mitää pitelemistä paitsi sitten illalla. Illalla teki mieli vähän kaikkea ja sain oikein urakalla yrittää pitää näppini erosta ruoasta ja onnistuin siinä. Tuntuu että ruoanhimo on mulla ainoastaan aina illalla ja yöllä. No mutta tästä jatketaan.

Paino: 73kg

• wannadothisagain

Hei metsi on messissä kanssa! 10 päivää ois tarkotus olla mehupaastolla huomisesta lähtien. Kerran olen tänä vuonna aikaisemmin ollut viikon syömättä ja tiputin neljä kiloa, mutta nopeasti ne ovat takaisin tulleet. Tällä kertaa koitan pitää itseni kurissa myös paaston jälkeen ;)
        Itse paaston aikana ei ollut viimeeksi minkäänlaisia itsekuri/terveysongelmia, mutta tällä kertaa vähän pelottaa tuo itsekuri puoli kun viikonloppuna oon töissä ruokaa festareilla myymässä.. mutta hei tsemppiä kaikille!

• vep1

Mulla kans iltasin aina tekee mieli kaikkea, ja oon vielä töissä ruokaravintolassa niin se tuottaa kyl kans yhen ison haasteen tähän. Mutta tsemppiä meille kyllä me onnistutaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      238
      2699
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1144
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1098
    4. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1005
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      917
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      841
    8. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      41
      807
    9. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      238
      805
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      126
      788
    Aihe