Miksi en saisi nauttia omasta elämästäni?
Miksi vaadit minua hoitamaan lapsia niin usein?
Miksi en saa tavata heitä kun minulle sopii?
Miksi en kelpaa lasten syntymäpäiville?
Miksi puhut valheita minusta muille?
Miksi toivot, että sairastusin?
Miksi uskot aina olevasi oikeassa?
Miksi minun pitäisi antaa kaikki rahani sinulle?
sinulle miniä
11
2079
Vastaukset
- tyttö25
kerrankin se on miniä joka puhuu valheitä anopista ja joka ei anna anopille mahdollisuutta elää omaa elämää ...
Viimeinen kysymys : Miksi ihmeessä kirjoitat tänne, miten me osataan sua auttaa? Mikset kysy miniältä suoraan?- minäkin anoppi
Olen kysynyt, en saa vastausta. Tänne kai voi jokainen kirjoitta, eikö?
- tyttö25
minäkin anoppi kirjoitti:
Olen kysynyt, en saa vastausta. Tänne kai voi jokainen kirjoitta, eikö?
jaa onko hänellä sarvet ja pieni häntä? ;)
- Miniä
Se on helppoa kun hankit oman elämän ja keskityt vain siihen!
- anoppi minäkin
Kuules ny, minulla on tosissaan oma ELÄMÄ. En tuppaa miniäni/poikani elämään, päinvastoin. Matkustelen paljon ulkomaillakin. On harrastuksia kuntonyrkkeilystä alkaen, eli en ole sukkaa kutova mummo. Olen eronnut, mutta nyt seurustelen ihanan miehen kanssa, joka ei sovi heidän kuvioihin, sillä meillä on omat menot. Ne valheetkin ovat juuri siksi, että saisivat meidät eroamaan, että olisin aina heidän käytettävissä. He jopa vihjailevat, että tuhlaan rahani aivan turhaan.
ON TOSI PÖYRISTYTTÄVÄÄ, KUN TÄÄLLÄ AINA TOITOTETAAN, ETTÄ HANKI OMA ELÄMÄ. MITÄ IHMETTÄ LUULETTE MEILLÄ OLLEEN ENNEN TEITÄ, ARVON MINIÄT. ELÄMÄÄ ON OLLUT ENNEN, JA TULEE OLEMAAN TEIDÄN AIKANAKIN. NIIN SE VAIN YKSINKERTAISESTI ON. - Siiri
anoppi minäkin kirjoitti:
Kuules ny, minulla on tosissaan oma ELÄMÄ. En tuppaa miniäni/poikani elämään, päinvastoin. Matkustelen paljon ulkomaillakin. On harrastuksia kuntonyrkkeilystä alkaen, eli en ole sukkaa kutova mummo. Olen eronnut, mutta nyt seurustelen ihanan miehen kanssa, joka ei sovi heidän kuvioihin, sillä meillä on omat menot. Ne valheetkin ovat juuri siksi, että saisivat meidät eroamaan, että olisin aina heidän käytettävissä. He jopa vihjailevat, että tuhlaan rahani aivan turhaan.
ON TOSI PÖYRISTYTTÄVÄÄ, KUN TÄÄLLÄ AINA TOITOTETAAN, ETTÄ HANKI OMA ELÄMÄ. MITÄ IHMETTÄ LUULETTE MEILLÄ OLLEEN ENNEN TEITÄ, ARVON MINIÄT. ELÄMÄÄ ON OLLUT ENNEN, JA TULEE OLEMAAN TEIDÄN AIKANAKIN. NIIN SE VAIN YKSINKERTAISESTI ON.Maailma muuttuu, mummot muuttuvat - miniät ja vävyt vain kuvittelevat mummojen pysyvän ikuisena lapsenvahtireservinä. Milloin oppii tämä piloille hemmoteltu sukupolvi, että tämä mummo ei istu heidän lastensa kanssa koska on opintoretkellä Amazoniassa? Puhumattakaan niistä superröyhkimyksistä, jotka todella kuvittelevat edellisen sukupolven varallisuuden olevan käytännössä heidän varallisuuttaan nostaen hirmuisen älämölön "tuhlaavaisuudesta"! Etovaa. Eivätkä he edes osaa hävetä, heistä on luonnollista vaatia toista ihmistä uhraamaan elämänsä ja omaisuutensa heidän hyväkseen.
Niin, en ole anoppi, tytär ei edes seurustele vakituisesti. Olettaisin hänen tuntevan äitinsä sen verran, ettei erehdy samaan harhaan. Toivottavasti. - MINIÄ
anoppi minäkin kirjoitti:
ON TOSI PÖYRISTYTTÄVÄÄ, KUN TÄÄLLÄ AINA TOITOTETAAN, ETTÄ HANKI OMA ELÄMÄ. MITÄ IHMETTÄ LUULETTE MEILLÄ OLLEEN ENNEN TEITÄ, ARVON MINIÄT. ELÄMÄÄ ON OLLUT ENNEN, JA TULEE OLEMAAN TEIDÄN AIKANAKIN. NIIN SE VAIN YKSINKERTAISESTI ON.MIKSI MELUA TYHJÄSTÄ JOS KERRAN ASIAT OVAT HYVIN.
SIITÄ KOIRA ÄLÄHTÄÄ MIHIN KALIKKA KALAHTAA.
- miniä
Itse olen anoppini kanssa todella hyvissä väleissä. En tiedä miten asiat olisivat jos asuisimme samassa kaupungissa. Mieheni vanhemmat asuvat reilun 600 kilometrin päässä, joten pari kertaa vuodessa tulee tavattua heitä. Eli jos teillä on niin suuria ongelmia niin muuttakaa kauemmas niistä anopeistanne ja miniöistänne niin ei tartte valittaa!
- Miniäehdokas
Jokainen saa nauttia omasta elämästään, ellei aiheuta siitä harmia muille. (Tunkeudu väkisin toisten asioihin ja huusholliin).
Kenenkään ei ole pakko hoitaa kuin omia lapsia 18 ikävuooteen asti. Jokainen hoitakoot omat lapsensa. Se ei ole mummujen ja pappojen velvollisuus.
Tavata voi silloin kun se sopii perheelle, jossa lapsi on.
Valheita? Niitä en voi kommentoida, koska en valehtele anoppiehdokkaastani.
Sairastumistoiveita? Tähänkään en voi kommentoida, koska en toivo, että kukaan ihminen sairastuisi.
Oikeassa? Kaikki ovat oikeassa omalla tavallaan. Taitavat löytävät keinon sukkuloida oikeuksien välillä luoden kompromisseja, joihin kaikki ovat tyytyväisiä.
Minä en ainakaan ruinaa rahaa keneltäkään. Oma on elämäni ja rahani. Kukin tehköön rahalleen mitä haluaa.
Oma elämä paras elämä. - Kaarina
Sopisiko Sinulle Miniä että pesisin ikkunat?
Saisinko käydä pesemässä saunan vaikka kerran kuussa?
Vaihdan ihan mielelläni kukkin mullan keväisin!
Kun matkustatte käyn mielelläni kastamassa kukkianne.
Kun saatte lapsia tulen mielelläni lasten hoitajaksi aina tarvittaessa.
Toivon, että huomaat käsität ja ymmärrät olen iloinen, ylpeä ja onnelinen siitä, että olet valinut Minun poikani elämäsi kumpaniksi.
ME emme harrasta samoja asioita emme osaa samoja asioita Siksi kunnioitan Sinua osaat ja teet asioita jotka eivät Minulta luonnistu.
Tärkein ja paras osa Sinua SINÄ rakastat poikaani ja elät hänen kanssaan nyt jo kuudetta vuotta Kiitos siitä Sinulle.
AVOAnoppi - miksipirkka
vailla omaa elämää? Lakkaa vahtaamasta miniäsi touhuja, please.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478