Kuinka paljon teiltä on poistettu rasvaa yhdellä kerralla? Haluaisin mennä reisien ja pakaroiden rasvaimuun...ja haluaisin tietää kuinka suurta muutosta uskaltaa toivoa....Kiitos Sinulle joka vastaat!
Rasvaimussa käyneet!
6
1442
Vastaukset
- Sype
Herran Jumala kui se on ihanaa. Perse on kaventunut ainakin 1,2 millimetriä Lompakko kylläkin vähän enemmän. Jos jää henkiin.
- Rasvaimusta
Rasvaimu ei ole laihduttamisen vaihtoehto. Suomessa rasvaimu on vielä suhteellisen harvinainen plastiikkakirurginen toimenpide verrattuna esimerkiksi Yhdysvaltoihin. Rasvaimua varten potilaan yleiskunnon on oltava hyvä eikä hänellä saa olla vakavia sairauksia. Rasvaimu ei estä normaalin ikääntymisen mukanaan tuomia muutoksia. Rasvaimu on kirurginen operaatio, jolla muotoillaan vartaloa poistamalla ihonalaista rasvakudosta. Ihon alle viedään pienen viillon kautta metalliputki, ja toistuvalla liikuttelulla rikotaan rasvakudos. Rasva poistetaan tyhjiössä metalliputken kautta.
Kuten kaikkeen kirurgiaan, niin myös rasvaimuun sisältyy paljon riskejä ja ongelmia. Taitavinkaan kirurgi ei voi niitä aina kokonaan estää. Symmetrisiä alueita imettäessä täydellisen symmetrian saavuttaminen on vaikeaa. Suurta tarkkuutta vaatii myös saavuttaa leikkausalueen tasaisuus ja sulautuminen ympäristöön. Rasvaimun jälkeen iho "lepattaa" irtonaisena, jolloin alueelle muodostuu ontelo. Onteloilla on taipumus täyttyä kudosnesteellä, jolloin tuloksena voi olla kiusallinen ja pitkäaikainen nesteontelo (seroma) imetyllä alueella. Lisäksi syntyneeseen onteloon vuotaa jonkin verran verta. Haavatulehduksetkin ovat mahdollisia. Myös Suomessa on kuollut ihmisiä rasvaimusta aiheutuneiden komplikaatioiden seurauksena.
Toimenpiteen jälkeen paikat, joista rasvaa on imetty, ovat turvoksissa, ja mustelmia esiintyy yleisesti. Myös rasvan imuaukon arpeutumisessa saattaa esiintyä ongelmia. Arven paraneminen ja ihon liimautuminen alla olevaan kudokseen kestää useita kuukausia. Jotta iho palautuisi rasvaimun jäljiltä toivotulla tavalla, ihon tulee olla tarpeeksi kimmoisaa, muuten sileän ihon sijaan tuleekin ryppyjä. Pahimmassa tapauksessa iho jää rasvaimun jälkeen roikkumaan tyhjänä säkkinä imetyn kohdan ylle.- Rinna
Tehtiin Huhtikuun alussa vatsan alueelle,siis n.5kk sitten.Aika kipee n.viikon,mutta kauheen näköinen(kuin kuolleen sian ruho)pidemmän aikaa nyt ihan ok.olen todella tyytyväinen ja vielä menossa vatsankiristykseen.ikää on jo 56 mutta kyllä se silti kannatti.
- Jonna23
Itse kävin kylkien rasvaimussa. Olen normaalipainoinen. En huomannut mitään eroa alkutilanteeseen verrattuna. En suosittele normaalipainoisille.
- 10 v sitten
Hei, kävin imussa ja samalla kertaa lähti reisistä ratsastushousu-ulokkeet, reisistä muutenkin paljon, polvien syrjistä, vatsasta vähän, pakaroista vähän ja allit käsivarsista.
Yhteensä noin pari litraa. Tuloksen näkee vasta noin puolen vuoden päästä, kun kudosten turvotus katoaa. Itse olen hyvin tyytyväinen, muuten norm.painoisena esim. farkut eivät menneet reisistä jalkaan, nyt käytin Leviksiä.
Olin hirveän kipeä noin viikon, sinimustat mustelmat noin kuukauden. Sitten pientä tunnottomuutta pari kuukautta ja tämän jälkeen normaali tunto. Suosittelen.- Postia
Myös Suomessa tehdään turhia koko loppuelämän pilaavia leikkauksia. En varmaankaan ole ainoa tämän tuskan läpikäynyt nainen. Tuska ei mene ohi, koska voin koko ajan nähdä peilistä kauhean ja nolon tuloksen. Siitä ei kehtaa puhua kenellekään. Oli turhamaista lähteä rasvaimuun. Jospa voisin edes rahalla palauttaa entisen ulkonäköni. Mutta tulos on lopullinen. Iho riippuu tyhjänä ja rypistyy ennen aikojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614749Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974451- 783934
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963837Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1202877- 352638
- 372552
- 242529
- 382519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232394