Miksi en osaa unohtaa

Pää melko jumis

Erosin pitkäst suhteest riitaisasti n. parivuotta sit. Olemme tapaillut ja oltu yhteydes satunnaisesti, välil riidelty rajusti ja välil oltu saman peiton al. Olen tapaillut muitakin, mut mikään tai ketään ei oikeen tunnu miltään olen puhunut asiast exsän kaa ja hänel o puheidensa perusteel sama tilanne vaikka käy treffeil usein. Tuntuu et hän häpeää näyttä, myöntää oikei tunteit mul tai julkisesti, omat tunteeni olen kertonut hänel ja joillekki kavereil... Onko meidät kuitenkin luotu toisillemme, miten saisin tietää totuuden vai pitäiskö koittaa eteenpäin!

4

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+§9

      Siksi et pysty unohtaan koska olet tekemisissä jatkuvasti kyseisen ihmisen kanssa. Jos haluat unohtaa, katkaise välit täysin ja kokonaan.

      Kirjoitusasusta päätellen olet vielä reippaasti alta 20 vuotias, joten jos se lohduttaa, käytännössä kukaan ei löydä elämänkumppaniaan noin nuorena. No okei, jotkut jossain joskus, mutta kyllä se sitten kun se oikea kävelee vastaan, niin on aivan päivän selvää mistä on kyse.

      • Pää melko jumis

        No olisinkin parikymppinen ni ajatusmaailma ois ihan eri... Ja kyse oli pitkäst suhteest, voiko parikymppisel olla olla sellanen??? Kiitti kuitenki vinkist, toi vain ei ole vaihtoehto eikä ees täysin mahdollist...


    • neon

      Sit otetaan uus koekaani ja hylätään exän takia, onko reiluu!! Yrittäkää jo päättää, ettei kaikkien sydän mene hajalle!!!

    • Pysy erossa

      Miksi sitten olet jatkuvasti tekemisissä sen tyypin kanssa, jos kerran haluat unohtaa. Onhan se ihan selvä että jos haluat unohtaa, niin sitten ET tapaile
      häntä, ET mene saman peiton alle, ettekä kaveeraa.

      Koitappa noita, niin voisit ehkä joskus onnistua unohtamaan. Ihan vatipään touhua olla jatkuvasti tekemisissä exän kanssa jos haluaa unohtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      184
      3082
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      165
      2213
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      66
      1986
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1429
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      81
      1398
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1304
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1231
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1103
    9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1100
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      22
      973
    Aihe