Millaisessa kuosissa vatsanne on teillä, joilla napakoru on?
Itse olen tosi innostunut napakorusta ja koitan saada läskejä pois ja lihaksia tiukemmaksi. Mietin kyllä sitäkin, että jaksaako sitä sitten aina treenata yhtä ahkerasti kun koru tuskin näyttää kivalta löysässä massussa.. Mulle kertyy ylipaino aina ekana vatsan seudulle, toisaalta koru voi innostaa pitämään huolta enemmän.
Miten teillä? Oletteko kaikki sellaisessa kunnossa, että napapaitaa voi huoletta pitää? Miten pidätte itsenne kuosissa?
Napakoru ja maha
5
1912
Vastaukset
- beibeh
se on kyllä totta,et ko on napakoru niin sitä tulee vähän niinkuin väkisinkin pidettyä itsensä kuosissa..aamuisin vaan vatsaliikkeitä tekeen ja aamulenkille,kyllä se siitä..
itselläni on 4lävistystä:napa,kieli,molemmissa nänneissä..
mitäs mieltä porukat on niistä?? =)- veera
No hyvältähän ne kuulostaa. Mulla itellä samat ja lisäksi clithood. Jos pidät nännilävistyksistäsi, pitäisit varmasti myös clithoodista. Mulla laitto sattu vähemmän ku nänneihin. Mulla ainkin vaan edellyttää posliinia, ettei karvat juutu koruun. No ei kai sekään paha oo.
- make
mun vaimolla on ollut napakoru vuosia!
se on ihana ja seksikäs!!!
sopii varmasti myös sulle!
ei oo pakko olla ihan laiha! - tuutuu
Joo, eli mulla on ainakin muutama kaveri joilla on vähän ylipainoa ja niillä on napakoru ja näyttää kyllä ihan hyvältä. se riippuu niin paljon sen vatsan muusta kunnosta, esim jos se nahka on semmosta roikkuvaa / näkyy selluliittipusseja ihon alta niin en ehkä suosittelis napakorua. Mut jos se vatsa on kuitenki kiinteä niinkun nuorilla usein on, ylipainosta huolimatta niin mikäs siinä sitten. Ite en kyl mitenkää reenaa, mut silti mul on jonkunlainen sikspäkki eli en myöskään sitä treenausta niin pal tarvitse. Voi olla et jos tästä lähtis vatta löystymään ni tulis jotain kropan eteen tehtyäki.
- Shaina_
On se vaan silleen että mun mielestä napakoru sopii parhaiten hoikalle :D Mut ei se nyt rumakaan ole, vaikka pötsiä vähän oliskin. Itelläni on napakoru ja oon aika laiha:>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474