heips.. minullakin on arpia jäänyt finneistä, ostin apteekista bm geeliä , se ei auttanut millään tavalla.. olen syönyt e-pillereitä kohta vuoden ja akne vaan jatkuu on ollut ala-asteen 6.luokasta asti.. olen nyt 18-vuotias.. rupeaa pikkuhiljaa ärsyttämään onko minulla ikuinen teini-ikä vai.. huh huh.. söin kalliit ihotautilääkärin määräämät lääkkeet,eivät auttaneet, syön terveellisesti juon päivittäin monta pullollista vettä.. minä olen ihan toivoton.. pilsuista finnit eivät tule.. ja vielä ne arvet.. olisi niin ihanaa joku aamu herätä kauniina ei tarvitsisi meikkiä laitella.. ei ihoni se ihan kaikista pahin ole mutta silti olen kärsinyt tästä jo liian kauan, siispä ajattelin täältä apua kysellä. asiallisia vastauksia odottelen.. en mitään v*ttuilujuttuja.. niitäkin täällä näkee paljon..
arpinen iho minullakin
7
1213
Vastaukset
- nappinassu
mene lääkäriin vaan, ne keksii keinot kyllä! Ei kaikki pillerimerkit reagoi iholla, jotkut taas oikeasti vähentää ihotulehduksia. Itellä yasmin pillerit ja ennen oli tosissaan vaikeuksia ihon kanssa mut nyt jos kerran vuoteen yhden näppylän löytää ja seki painuu itekseen yön aikana =)
Se lääkäriin meneminen on aina oma kynnyskysymyksensä mut usko vain se kun on ohi helpottaa, varsinkin kun saat avun ongelmaasi. Kannattaa myös lueskella vähän ruoka-aineista mitä käytät paljon nimittäin monet niistä aiheuttaa finnejä (esim. juusto) vaikka onkin muuten terveellistä ruokaa. Tämä asian tutkiminen antoi mulle ainakin lohtua jos siitä ei muuta tehoa olis ollukaan. Arvet häipyy ajan myötä ja sit ku ollaan isoja ja rikkaita käydään laserin alla kaunistautumassa! Kyllä meitä merkittyjä on niin paljon että ite me vaan naamojamme suru puserossa tollotetaan, muut taas omia "vikojaan". Sinussakin on takuulla jotain kadehdittavaa, muista korostaa sitä =)
Tsemppiä ja lekuriin vaa!!- kiitos
saitte minut iloiseksi .. ajattelin että minulle tulee vain herjauksia tai vastaavaa.. olen käynyt myös pari kertaa ihonpuhdistuksessa minun ihoni vain ärtyy siitä nyt olen menossa tämän kuun puolessa välissä yhteen uuteen ihonpuhdistusjuttuun.. toivottavasti nassu ei kipeydy siitä... :) kokeillaan .. :)
- Sani
Toinen hyvä vaihtoehto voi olla, että antaa kosmetologibn syväpuhdistaa ihosi, se on ainakin auttanut minulle. Vaikka arpia koskemtoligi ei olekaan saanut mikrohionnalla kokonaan pois, ne ovat yllä hitusen aina kerta kerralta pienentyneet. Ja ennen kaikkea iho on ollut käsittelyn jälkeen raikas ja ilman näppylöitä. Tsemppiä:)
- Anzkuliini
kokeilkaa e-pillereitä jotka kärsitte finneistä. ite syön e-pilsuja jotka auttavat akneen... merkit yasmin ja dianenova... en kärsi enään finneistä!!!
- Marika
Kertoisitteko e- pillereitä nimenomaan ihon hoitoon käyttäneet, kuinka monen kiekon jälkeen finnit alkoivat vähenemään?
- Täti
Marika kirjoitti:
Kertoisitteko e- pillereitä nimenomaan ihon hoitoon käyttäneet, kuinka monen kiekon jälkeen finnit alkoivat vähenemään?
Pakko vastata teille. Haluan auttaa, koska olen elänyt vuosikymmenet näiden iho-ongelmien kanssa ja kokenut kaikenlaista siihen liittyvää kurjuutta. Kaikki on siis kokeiltu. Paras apu oli tietenkin Roaccutan-lääke. Mutta...
Moni on kokemuksensa perusteella varmistunut ja jotkin tutkijatkin (suuri ilouutinen itsellenikin!) siitä, että joillakin ihmisillä on niin herkkä elimistö, että se ei siedä suuria (tai ei lainkaan) hiilihydraattimääriä. Hiilihydraatti aiheuttaa siis hormonihäiriöitä, jotka taas aknea! Sokeri ja sokeria sisältävät ravintoaineet tietenkin ensin pois. Sitten liika perunoiden ja leivonnaisten popsiminen. Kuinka ollakaan, minulla jo sokerin ja perunan, sekä leivonnaisten vähentäminen on auttanut paljon.
Siis ruokavalioon hedelmiä (ei banaania) hedelmä- ja marjamehuja, kasviksia (ei perunaa) lihaa, kalaa maitotuotteita...
Aluksi on kiva käydä vaikka kemiallisessa ihonpuhdistuksessa, joka tapahtuu ultraäänellä. Iho on sen jälkeen puhdas, eikä puristelusta kirjava!
Kokeilkaa. Hiilihydtraattiasiasta on tuolla terveys-palstalla kirjoitettu ainakin kesällä.
Kyllä keinoja aina löytyy, mutta olisiko tämä aika hyvä neuvo, sen näette itse, kun olette kokeilleet.
Hyvää syksyä kaikille! - näppylä
Marika kirjoitti:
Älkää vaan alottako e-pillereitä! Siis no tää on vaan tietenkin mun mielipide. Kyllä ne auttaa finneihin ja naamaongelmiin mutta kun lopetatte ne tulee takasin ja vieläpä pahempana. Näin kävi ainakin mulle. itse en suostu enää mihinkään hormonijuttuihin ellei ole pakko. Kun niistä saattaa tulla vaikka mitä sivuoireita ja näin. Mun mielipide siis.. eihän kaikilla samanlainen tietenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478