kysyn teiltä mielipidettä..
mun tilanne on tämä: olen ollut kihlattuni kans
yhesä kohta 3v,asuttu yhessä reilu 2vuotta.
kesäkuussa se halusi laittaa poikki,mut parin pv päästä halusi jatkaa,sen jälkeen meni taas hyvin
kunnes eilen taas halusi laittaa poikki,ja aamulla halusi olla..
mä rakastan sitä ja haluan jatkaa,mutta miten mä
saan "miehen" halumaan samaa,
mä tiedän että me rakastetaan toisia.
Mitä tehdä..?
6
910
Vastaukset
- vain ajan kysymys
.....usko pois!
- rakastunut
en halua uskoa!
- rakastunut
niin minä olen 22 ja kihlattuni on 19
kummallakin kerralla on on todettu että hän ei
pysty olla erossa musta.
mä en vain osaa elää ilman häntä,mun maailma
loppuis siihen..:(- tytteli_85
kysyny syytä miksi hänestä välillä tuntuu ettei haluu olla kanssasi? Onko hänellä ollut muita suhteita, meinaan että hän on aika nuori eikä varmaan helposti sopeudu toisen pompotettavaks, koska haluaa vielä mennä..
Joskus vaikka tuntuu ettei pysty elää ilman sitä toista niin ei oo muuta mahollisuuttakaan. Joskus on vaan pakko ajatella enemmän ja pitemmän päälle.
Voi olla että hukkaat vain aikaasi sen pojan kanssa jos hän tuntee olevansa vielä "villi ja vapaa"...
Vaikea tilanne, minulla ollut hieman samanlaista, myöskin minua nuoremman pojan kanssa...
Ei auta muu kuin yrittää keskustella syistä ja siitä millaisena näette tulevaisuuden, yhdessä vai erikseen... - rakastunut
tytteli_85 kirjoitti:
kysyny syytä miksi hänestä välillä tuntuu ettei haluu olla kanssasi? Onko hänellä ollut muita suhteita, meinaan että hän on aika nuori eikä varmaan helposti sopeudu toisen pompotettavaks, koska haluaa vielä mennä..
Joskus vaikka tuntuu ettei pysty elää ilman sitä toista niin ei oo muuta mahollisuuttakaan. Joskus on vaan pakko ajatella enemmän ja pitemmän päälle.
Voi olla että hukkaat vain aikaasi sen pojan kanssa jos hän tuntee olevansa vielä "villi ja vapaa"...
Vaikea tilanne, minulla ollut hieman samanlaista, myöskin minua nuoremman pojan kanssa...
Ei auta muu kuin yrittää keskustella syistä ja siitä millaisena näette tulevaisuuden, yhdessä vai erikseen...on sillä ollut muitakin suhteita ennen minua,
ei se koskaan ole mitään erityistä syytä sanonut
olen käsittänyt että hän haluaa enempi liikkua.
tulevaisuudesta ollaan keskusteltu paljon,kumpikin haluaa samoja asioita..ja olla yhdessä.
voitko kertoa siitä omasta kokemuksesta? - Sama vika
Rakas rakastunut,
ettekö osaisi elää ilman häntä? Luulet vain! Ennen häneen tutustumistasikin elit, eikös vain, eikä ollut ollenkaan vaikeaa! Hänen kanssaan on tietysti ihanaa, paljon koettu yhdessä ja nähty, aivan luonnollista. Mutta ettäkö et voisi elää ilman häntä? Ehei.
Omaa onneasi et voi toisen käsiin laittaa, vain sinä tiedät mikä sinut voi tehdä onnelliseksi ja vain sinä se voit tehdä.
Kun olet poikaystäväsi kanssa pelkästä rakkaudesta, etkä siksi että pelkäät olla yksin - silloin voit puhua jostain joka kestää vaikka minkä!
Tsemppiä, ajattele itseäsi ja omaa onneasi, älä hukkaa aikaasi, ethän?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583