Kotona tehtävät koristekynnet

ihanatlakat

Sain lahjaks paketin ihania Efektin koriste lakkoja ja nyt sormet syyhyää tehdä kaikkee, mut kun en keksi mitä!! XD Näillä on tosi helppo piirtää mitä vaan kuvioita kun näissä lakoissa on sellanen ohut piirto pää tavan lakan lisäks ja feisbuukissa on hienoja kans, mut haluisin ehkä vielä lisäideoita.. jotai vinokuvioita tai sellasia helppoja mut monivärisii. Onko muut tehny näillä tai oisko jossai blogissa ohjetta kun en löytäny? Siis tällasii on nää millä teen:
https://www.facebook.com/effectfinland

3

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SoriEnOsannuAuttaa..

Mist ne lakat oli ostettu??:) mulla jo kutkuttaa ostaa..;)

• ihanatlakat

Nää on Jim&Jillistä, mut niitä saa tilattua myös netistä LashLoversilta, se tulee vaan vähä kalliimmaks kun tulee postit päälle. :)

• koriste4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      36
      6367
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      101
      4843
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3532
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3085
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3037
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2855
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2251
    8. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1835
    9. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      30
      1805
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1732
    Aihe