löytyisikö netistä jostain ohjeita? youtune on täynnä noita että vaa lyhennetää otsista mutta jos leikkaa otsiksen pitkistä hiuksista.....?
otsatukan leikkaaminen itse
3
547
Vastaukset
- jeijjj
Miksi et suoraan vaan mene parturiin? Minä menin joskus pitkistä hiuksista suoraa otsatukkaa leikkaamaan, ei se niin hyvin onnistunutkaan mitä luuli. Parturi sitten onneks korjaili sitä ja heti oli parempi. Mutta googlen kautta kyllä löytää ohjeita jos nyt välttämättä itse haluaa ne leikata, eikä siinä toki mitään väärää ole itse oppia.
- pöpöpöpöpö
mä en mee parturii enää IKINÄ ! sen verran pahasti ulkonäkö krsiny sen jälkee et ei enää kyö huvita mennä vapaaehtosesti tuhoomaa hiuksia...... o.o
ja tust muuten unohtu et vino otsis olis kyseessä... :D mulla siis on jo sillee et hiukset on siitä edestä lyhemmät ja pitenee suht tasasesti "ulos päin". lyhimmät yltää leukaa asti ja mun hiukset on muuten olkapäiden yli. - maiskis vaan sulle
Okei, ymmärrän ap:n pulman kampaajien suhteen. Been there done that...
Pystyn kertomaan jotain mistä voisi olla apua. Leikkasin vuosia sitten itselleni otsiksen pitkään tukkaani. Se onnistui melko hyvin. Leikkasin suoraan, jätin sen aika pitkäksi (melkein silmiin asti) ja hapsutin alareunan lopuksi ohennussaksilla.
Muistan lukeneeni joskus ohjeen, ettei pitäisi ottaa otsikseen hiuksia liian leveältä alueelta. Ei siis mitään korvasta korvaan viritystä, mikä todennäköisesti näyttää edestä katsoen pahalta. Kannattaa ottaa mukaan hiuksia mukaan leveyssuunnassa korkeintaan kulmakarvojen ulkoreunasta toiseen. Lisäähän saa aina leikattua, mutta liikaa leikattua ei saa takaisin. Paksuuden puolesta taas sen verran hiuksia kuin miten paksun otsiksen haluat. Vaikea tätä on tämän kummemmin selittää, mutta jospa tällä välttyisi kuitenkin pahimmalta virheeltä eli liian leveältä otsatukalta. Toisaalta, kun et aiokaan leikata suoraa mallia, niin ehkä siitä ei ole niin suurta vaaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264