my happy ending

tikku

ihana biisi toi avrili lavignen my happy ending

6

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tammi

mun mielestä se on TOSI hyvä. ja kaikki Avrilin radiohitit on ollu tosi hyviä

• the Dying Unicorn

"Do you love your gun?! -Yhea! Do You love your Gun?! Fuck you!"- eli Marilyn Mansonia.. =) Marilyn manson... En ymmärrä, on tuo avrilin "my happy ending" ihan jesh, olen kuullut sen parikertaa.. =) Jesh! Ja osaan laulaakkin mukana, mutta onneksi kukaan ei ollut kuulemassa, miun kiljumista.. Heh.. "Do you love your Gun?! -Yeah!" Marilyn.. Marilynmarilynmarilynmarilyn... "Aaargght Fuck you!" Jesh, tämä Holy Wood (the shadow of the death walley" on mitä mainioin levy! Vaikkei sillä Dope showta eikä the beautilull peoplea olekkaan.. =) Noh, Avrilili on jesh, tämä olkoon vastaukseni! =) Suosittelen sinulle kuitenklin, että kuuntelisit "My happy endining" lisäksi Marilyniä marilyniä marilyniä.... Tai jos ei tykkää, niin suosittelen NIGHTWISHIÄ!!! Eritoteen "10 th man downia", "sleeping sunia" ja " ghetsemanea"!!!! Tai... Ower the hill´s and a far away!!!! "Do you love your gun?1- Yeah!"
      Voe elämän kukkaset.. Muutes, tämä kuusysejen, eli The 69 Eyesin "Lost boys" on kans kova biisi! Olen kuunnellut sitä, kun miun kirjekamu rakastaa kuusysejä, niin oli pakko kuunnella, ja toi Lostboys oli ainoa josta tykkäsin... Muu musiikki aikas "pehmoista".. Jesh, noh, mie kuuntelenkin vaan Nightwishiä! Tosin, kuuntelen myös Marilyniä... Cradle of flithiä ja nyt myös kuusysejä.. Myös Him menee, varsinkin "gone with the sin", siitä tulee aina niin saatanallinen olo.. =) En tiedä miksi, mutta se on sellainen tosi synkeä.. Cradle of flithin "Midian"-levy on ainoa levy, jonka olen C.O.Flithiltä kuullut, mutta ihastukseni onkin alkuvaiheissaan, sillä jos jostakin tykkään, niin "rakkauteni on ikuista!" Kuten nyt olen "fanittanut" Nightwishiä Wiisi Wuotta putkeen, ja joka päivä kuuntelen.. Angelsfall firstiä en tosin ole tällä viikolla vielä kuunnellut, mutta se oli ainoa levy jota viikonloppuna kuuntelin.. Joten, kuten erehdykseni tuon "nyphomaniac fantasia"-biisin kanssa, on korjattu nyt! =) Ei hätää.. =)
      "DO YOU LOVE YOUR GUN!? Fuck you...Killing us away.. She tells..Gonna be a star someday..Pretty pistol.KILING US AWAY; DO YOU LOVE YOUR GUN?!- Yeah!" JEAH!

• Vide

On parempiakin biisejä, uskokaa pois. Minun puolestani saisi suksia suolle koko ämmä, olisin sen jälkeen paljon kiitollisempi.

• Maria

Kiduttavan tylsä biisi,joka ei mitenkään erikoisesti eroa neitokaisen muusta tuotannosta...
      Tosi nuivaa musaa mun mielestä...

• Annuli

my happy ending biisi on huippu... siis ihan huippu.. "let's talk this over it's not like we're dead. Was it something i did was it something you say. don't live me hanging on a city so dead"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• LostOne

"let's talk this over it's not like we're dead. Was it something i did was it something you SAY. don't live me hanging on a city so dead"

Niin eikös tuo say ole SAID? En ole koskaan sanoja lukenut, mutta ihan kuulemisen perusteella..

Muuten toi biisi on surkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe