Arabimies ja minä, apua!

Mietiskelijä!

Hei! Olen nuori nainen ja ongelmanani on juurikin se etten vain löydä suomalaista miestä itselleni..Rakastuin arabimieheen joka on erittäin ihana ja huomaavainen. Ainoa miinus on se että hän on erittäin mustasukkainen ja ahdasmielinen perheeni ei hyväksy häntä.. Mies on Irakista kotoisin ja älyttömän komea. Pelkään vain että en pysty luottamaaan häneen sillä minulla ei ole aiempas kokemusta ulkomaslaisista miehistä. Siispä kokemuksia?!

76

6718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiinamer

      helpompaa on kuin unohdat hänet

    • kale12

      Siinä jälleen yksi rimpula jonka tarina valmiiksi kirjoitettu.

    • Chom chom

      Mietiskelepä vähän lisää. Jos mies on erittäin mustasukkainen, mitä se ennustaa tulevaisuudellesi, oli mies kotoisin mistä tahansa?

      Toinen asia: aiempi kokemus ulkomaalaisista miehistä ei ole mitenkään välttämätöntä. Jos olet suomalainen, ulkomaalaisia miehiä on miljardeja eikä heillä ole kovin monta yhteistä nimittäjää.

      • Mietiskelijä!

        Niin.. Tottahan se on, mutta minkäs sitä ihminen tunteilleen mahtaa? Onko kellään henk.koht.kokemuksia?


      • ÄläJooko
        Mietiskelijä! kirjoitti:

        Niin.. Tottahan se on, mutta minkäs sitä ihminen tunteilleen mahtaa? Onko kellään henk.koht.kokemuksia?

        Onhan tälläkin palstalla saanut lukea niin monta tarinaa ja kohtaloa näistä mustasukkaisista muslimeista. Miten ovat musertaneet naisen itsetunnon aivan kokonaan ja miten pakkomielteisesti tarkistavat puhelimenkin ja kieltävät seuraelämän kokonaan (varsinkin toisten miesten kanssa jos niitä on kavereina). Onhan se mies varmasti komea, mutta ei ulkonäkö ole perusta suhteelle.

        En sano että kaikki muslimit ovat pahoja, mutta sellaisen kuvan ainakin tämä palsta antaa että nämä mustasukkaiset tapaukset ovat juuri näitä vanhoillisia, jotka tulevat tuottamaan ongelmia tulevaisuudessa.

        Onhan se kiva että saa herätä komean naaman vierestä, mutta haluaako sitäkään naamaa katsella jos mies kontrolloi elämääsi ja tekee siitä helvetin?


      • *i*r*a*q*
        Mietiskelijä! kirjoitti:

        Niin.. Tottahan se on, mutta minkäs sitä ihminen tunteilleen mahtaa? Onko kellään henk.koht.kokemuksia?

        Mietiskelijä, minä olen ollut yhdessä irakin kurdin kanssa vuosia.

        Ei se helppoa ole ollut, mutta ei huonoakaan. Mieheni ei ole mustasukkainen. Heti kun mies sai työpaikan suomalaisesta yrityksestä, on elämä ollut helpompaa, koska hänelle elämä ilman työtä oli yhtä helvettiä.

        Minun miehellä oli oleskelulupa kun tapasimme, eli sitä hän ei minun avullani saanut.

        Minkä ikäisestä miehestä on kysymys?
        Tuo mustasukkaisuus on tietenkin huono piirre kenessä tahansa ja jos hän ei edes yritä sitä hallita, ei vaikuta hyvältä.

        Irakilaiset ovat temperamenttisiä, suulaita ja aika itsekkäitäkin miehiä. Vai onko niin, että kaikki miehet ovat itsekkäitä? Paha mennä sanomaan, kun ei ole kokemuksia muun maalaisista.

        Millaisesta perheestä mies on? Sillä on vaikutusta siihen, millaiseen asemaan mies sinut omassa elämässään asettaa. Eli pitääkö sinun olla se, joka kokkaa, siivoaa, huolehtii ja passaa. Odottaako hän, että sinä kannat sen teekupin hänelle monta kertaa päivässä, vai tekeekö hän mitään itse.

        Kysele paljon hänen perheestään ja sisaruksistaan. Kysele mitä hän odottaa naiseltaan ja älä anna hänen kiertää kysymyksiäsi lepertelyn tai suuttumisen varjolla. Sinulla on oikeus kysyä.

        Entä raha? Onko hän itsenäinen rahan suhteen? Älä ruoki häntä rahallisesti. Ei tupakkaa, ei vippejä, ei ruokia, ei "ruokkoja". Sinä et ole hänen sosiaalihuoltonsa.

        Kieltenopiskelu? Jos aiot olla hänen kanssan pidempään, laita hänet lujille suomenkielen opiskelussa. Ilman suomenkieltä ei heru työpaikkoja suomalaisista yrityksistä.

        Mistä muusta haluaisit keskustella? Kaikki irakilaiset eivät ole samanlaisia.


      • 234231234
        Mietiskelijä! kirjoitti:

        Niin.. Tottahan se on, mutta minkäs sitä ihminen tunteilleen mahtaa? Onko kellään henk.koht.kokemuksia?

        No jos et mahda tunteillesi mitään, niin täällä kirjoittelu on varmaankin aika lailla turhaa touhua. Jos tunteet vievät ja sinä vikiset, niin kaikki on silloin tuurista kiinni. Sääli.


      • Anonyymi
        Mietiskelijä! kirjoitti:

        Niin.. Tottahan se on, mutta minkäs sitä ihminen tunteilleen mahtaa? Onko kellään henk.koht.kokemuksia?

        On. Koitin kolmea muslimia tuossa nuorempana, kaikki eri maista. Ihan kivoja miehiä olivat, jos sietää sitä helvetin älinää ja säätämistä.

        Pienehköt vehkeet, mut seksiä aina. Halusivat kaikki normaalin parisuhteen, itse en ollut kiinnostunut. Kaksi oli uskossa, mutta polttelivat silti pilveä ja muutenkin varsin liberaaleja.

        Luonteeseen tutustuneena voin sanoa vinkiksi, tee selväksi ettet katsele muita ja suutu, jos tarvii. Älä anna alistaa itseäsi, tämä pätee kaikenmaalaisiin miehiin. Mies haluaa luonnostaan alistaa, muttei kunnioita jos nainen alistuu liian säyseäksi. Aina välillä voit antaa hänen ymmärtää olevan herra ja pomo. Sitten välillä olet itse kuningatar.

        En ole itse oikein ikinä tykännyt vaaleasta, ehkä itsekkin tarpeeksi sisäsiittoinen, et oma veri ei kiinnosta. Ihmiset on ympäri maailmaa ihan samanlaisia, mutta vaan eri värisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Koitin kolmea muslimia tuossa nuorempana, kaikki eri maista. Ihan kivoja miehiä olivat, jos sietää sitä helvetin älinää ja säätämistä.

        Pienehköt vehkeet, mut seksiä aina. Halusivat kaikki normaalin parisuhteen, itse en ollut kiinnostunut. Kaksi oli uskossa, mutta polttelivat silti pilveä ja muutenkin varsin liberaaleja.

        Luonteeseen tutustuneena voin sanoa vinkiksi, tee selväksi ettet katsele muita ja suutu, jos tarvii. Älä anna alistaa itseäsi, tämä pätee kaikenmaalaisiin miehiin. Mies haluaa luonnostaan alistaa, muttei kunnioita jos nainen alistuu liian säyseäksi. Aina välillä voit antaa hänen ymmärtää olevan herra ja pomo. Sitten välillä olet itse kuningatar.

        En ole itse oikein ikinä tykännyt vaaleasta, ehkä itsekkin tarpeeksi sisäsiittoinen, et oma veri ei kiinnosta. Ihmiset on ympäri maailmaa ihan samanlaisia, mutta vaan eri värisiä.

        No ei ole. Katso yhteiskuntia. Arabit vain ei osaa.


    • kale12

      Vai, että oikein mietiskelijä olet. No, kyllähän suurelta ajattelijalta moiset pulmat on helposti ratkaistavissa.

    • -mie vaan-

      Minulla oli mustasukkainen irakilainen miesystävä. Mustasukkaisuuden huomasin alkuun siitä, että esim tutki tietokoneeni ja kännykkäni. Hän halveksi minua, koska en ollut neitsyt jne. Lopulta erosimme. Nykyisin olen naimisissa arabimiehen kanssa, joka ei ole Irakista. Hän ei ole mustasukkainen eikä halveksi minua sen takia, että en ollut neitsyt tavatessamme, vaikka on selvästi uskovaisempi.
      Minua ei huollettaisi tuossa suhteessasi se, että mies on arabi, vaan se, että hän on erittäin mustasukkainen. Mustasukkaisuus ei ole rakkautta vaan omistushalua.

      • mie2

        Mistä miehesi on kotoisin? Tuo on muslimeille aika tärkeä asia ellei tärkein avioliittoa solmittaessa. Uskonnollisuus usein tarkoittaa juuri tuota että avioelämä aloitetaan vasta avioliiton jälkeen ja etenkin naisilta tuota edellytetään.


      • Anonyymi

        Muslimi miehet itse nussineet monia mutta akan pitäs olla neitsyt🤭


      • Anonyymi
        mie2 kirjoitti:

        Mistä miehesi on kotoisin? Tuo on muslimeille aika tärkeä asia ellei tärkein avioliittoa solmittaessa. Uskonnollisuus usein tarkoittaa juuri tuota että avioelämä aloitetaan vasta avioliiton jälkeen ja etenkin naisilta tuota edellytetään.

        Kummasti ne nussii kaikkia ennen avioliittoa ja pettävät vaimojaan.


    • kasvakaa aikuiseksi

      Lukekaapa hyvät herrat viestejänne oikein ajatuksen kanssa.

      Valitatte aina ja koko ajan, miten naiset herjaavat teidän valintojanne, jos kyseessä sattuu olemaan aasian suunnalta saapuva nainen.

      Saanen kysyä, alistuuko myös nämä suomalaisten miesten ulkomaalaiset naiset tunteiden (=pillun) vietäväksi? Hekin ovat naisia. Vai onko tämä alistuminen tunteiden (=pillun) vietäväksi vain suomalainen ominaisuus naisissa?

      No, miltä nuo teidän viestinne vaikuttavat? Ihan oikeasti? Asiallista keskusteluako? Toista ihmistä kunnioittavaa ja arvostavaa? Aina ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta keskustelua voi käydä asiallisesti. Onko viesteissänne havaittavissa tätä asiallisuutta?

      Missä menee vikaan suomalaisten miesten ajattelu ja toisen ihmisen kunnioittaminen.
      Tuo tyttö tuskin on vienyt teiltä jotain pois, arabimiehestä puhumattakaan.

      Hävetkää itsenne ja toistenne puolesta pojat.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Nämä herjaajat ovat niitä mies32, kale12 jne tapauksia, sekoittavat pakkaa, ja eivät todellakaan ole naimisissa aasialaisen kanssa, itseasiassa eivät ole naimisissa ollenkaan ja tuskin heitä kukaan huoliikaan paitsi rahatukulla. Eli suotta yhdistät herjaajat aasialaisten puolisoihin. Itselläni monta ulkkismiestä kavereina ja vaimo aasiasta. Minä sivallan näitä muutamaa häirikköö täällä olan takaa ja siksi ne käy kierroksilla, kun maistavat sitä omaa lääkettä. Niitä v.ituttaa, kun joku pistää niille takaisin, näiden raukkisten edessä ei pidä vaieta ei missään tapauksessa.


      • Pillupillupillu

        Pillu on kaikkea, myös älykkyys / junttiustesti. Neitsyttä hakevat vetäkööt vitun päähänsä, muilta voi ehkä toivoa jotain järjen tapaistakin.


    • Olen itse naimisissa arabi miehen kanssa ja täytyy rehellisesti sanoa,etten parempaa miestä tiedä.Olen ollut kaksi kertaa aikaisemmin naimisissa Suomalaisen miehen kanssa ja ne ei ollut hyviä kokemuksia.Mieheni on erittäin rauhallinen ja hän hoitaa melkein kaikki kotityöt.Ei koskaan joudu sanomaan teetkö jonkun työn vaan hän tekee pyytämättä.Perheeni ei ensin hyväksynyt häntä,koska äidilläni varsinkin oli vankka mielipide.Ei kannata ajatella mitä suku tai muut ajattelee,koska itselleen puoliso otetaan eikä suvulle.Mustasukkaisuus on tietysti paha asia.Mieheni on mustasukkainen,mutta ei koskaan näytä sitä.

      • Anonyymi

        Arabi-eukko taitaa tässä kaupitella miestään sinisimmuille.......


    • Käytä järkeäsi

      Jos ongelmia haluat, niin nai muslimi.
      Tämäkin palsta on täynnä tarinoita,joita et toivottavasti koskaan tule kokemaan.

      • muslimii

        ihmisiä on niin moneen lähtöön, niin irakissa kun ihan muussakin maassa. näin muslimina voin sanoa, että harkitsisin tarkkaan suhteen aloittamista.

        islamilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa jos mies on hirveä. islam kieltää satuttavan lyömisen (koraanin jakeita turhaan mulle haette, sillä tiedän että siellä puhutaan lyömisestä, mutta tämä lyöminen on viimeisin keino ja sekään ei saa olla satuttava. se on vain symboli sille, että mies ei jaksa enempää. eli ketään ei saa hakata siihen kuntoon, että mustelmia tai jälkiä syntyisi)
        sitäpaitsi ellet ole kristitty, muslimi tai juutalainen itse, niin harjoittava Allahia pelkäävä muslimi ei sinun kanssasi menisi naimisiin. se sekä seurustelu on kiellettyä islamissa. joten ellei kyseessä ole harjoittava muslimi niin hyvät mahdollisuudet on että mies voi ollakkin ihan hirveä.

        itse en ole naimisissa, olen ollut muslimina yli neljä vuotta omasta tahdostani. olen 19 vuotias ja katson kyllä tarkkaan kenen kanssa menen naimisiin tulevaisuudessa.


      • muslimii
        muslimii kirjoitti:

        ihmisiä on niin moneen lähtöön, niin irakissa kun ihan muussakin maassa. näin muslimina voin sanoa, että harkitsisin tarkkaan suhteen aloittamista.

        islamilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa jos mies on hirveä. islam kieltää satuttavan lyömisen (koraanin jakeita turhaan mulle haette, sillä tiedän että siellä puhutaan lyömisestä, mutta tämä lyöminen on viimeisin keino ja sekään ei saa olla satuttava. se on vain symboli sille, että mies ei jaksa enempää. eli ketään ei saa hakata siihen kuntoon, että mustelmia tai jälkiä syntyisi)
        sitäpaitsi ellet ole kristitty, muslimi tai juutalainen itse, niin harjoittava Allahia pelkäävä muslimi ei sinun kanssasi menisi naimisiin. se sekä seurustelu on kiellettyä islamissa. joten ellei kyseessä ole harjoittava muslimi niin hyvät mahdollisuudet on että mies voi ollakkin ihan hirveä.

        itse en ole naimisissa, olen ollut muslimina yli neljä vuotta omasta tahdostani. olen 19 vuotias ja katson kyllä tarkkaan kenen kanssa menen naimisiin tulevaisuudessa.

        lisäisin vielä, että olen asunut irakissa yli vuoden ja siellä on kyllä todella kirjavaa porukkaa. ensinnäkin, on sunneja, shiioja, länsimaistuneita, konservatiivisia jne. monet ovat todella hyväsydämisiä, ja tutustuin hyvin paikallisiin naisiinkin, eikä siellä sellaista hirveää hakkaamista joka perheessä harjoitettu. mutta niitä hirmujakin löytyy, jouduinpa kerran samaan huoneeseenkin sellaisen hirveän miehen kanssa joka oli surmannut vaimonsa ja tyttärensä. tästä ei voi syyttää islamia sillä tämäntapaiset ihmiset joutuvat helvettiin


      • 123312
        muslimii kirjoitti:

        lisäisin vielä, että olen asunut irakissa yli vuoden ja siellä on kyllä todella kirjavaa porukkaa. ensinnäkin, on sunneja, shiioja, länsimaistuneita, konservatiivisia jne. monet ovat todella hyväsydämisiä, ja tutustuin hyvin paikallisiin naisiinkin, eikä siellä sellaista hirveää hakkaamista joka perheessä harjoitettu. mutta niitä hirmujakin löytyy, jouduinpa kerran samaan huoneeseenkin sellaisen hirveän miehen kanssa joka oli surmannut vaimonsa ja tyttärensä. tästä ei voi syyttää islamia sillä tämäntapaiset ihmiset joutuvat helvettiin

        "tutustuin hyvin paikallisiin naisiinkin, eikä siellä sellaista hirveää hakkaamista joka perheessä harjoitettu. "

        On se hyvä ettei joka perheessä harjoitettu hirveää hakkaamista. Kauhean hyvä.


      • muslimii
        123312 kirjoitti:

        "tutustuin hyvin paikallisiin naisiinkin, eikä siellä sellaista hirveää hakkaamista joka perheessä harjoitettu. "

        On se hyvä ettei joka perheessä harjoitettu hirveää hakkaamista. Kauhean hyvä.

        se on fakta että irakissa on perheväkivaltaa,viestilläni yritin sanoa, ettei kaikissa perheissä harrasteta sitä, niinkuin nämä "kaikentietävät" suomalaisurpot väittää. käykää maassa, tutustukaa ihmisiin ennen kuin tuomitsette. jos ette halua tutustua ihmisiin, pitäkää suunne kiinni, simple as that


      • Anonyymi
        muslimii kirjoitti:

        ihmisiä on niin moneen lähtöön, niin irakissa kun ihan muussakin maassa. näin muslimina voin sanoa, että harkitsisin tarkkaan suhteen aloittamista.

        islamilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa jos mies on hirveä. islam kieltää satuttavan lyömisen (koraanin jakeita turhaan mulle haette, sillä tiedän että siellä puhutaan lyömisestä, mutta tämä lyöminen on viimeisin keino ja sekään ei saa olla satuttava. se on vain symboli sille, että mies ei jaksa enempää. eli ketään ei saa hakata siihen kuntoon, että mustelmia tai jälkiä syntyisi)
        sitäpaitsi ellet ole kristitty, muslimi tai juutalainen itse, niin harjoittava Allahia pelkäävä muslimi ei sinun kanssasi menisi naimisiin. se sekä seurustelu on kiellettyä islamissa. joten ellei kyseessä ole harjoittava muslimi niin hyvät mahdollisuudet on että mies voi ollakkin ihan hirveä.

        itse en ole naimisissa, olen ollut muslimina yli neljä vuotta omasta tahdostani. olen 19 vuotias ja katson kyllä tarkkaan kenen kanssa menen naimisiin tulevaisuudessa.

        "Omasta tahdosta muslimi", siis 15-vuotiaasta saakka? Taisi nyt isäs tai enosa vähän "avittaa". Jos olet 100% suomalainen, niin tule järkiis ennenkuin pilaat elämäsi tuollatapaa........


    • kale12

      Järjellä ja naisten tekemillä valinnoilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
      Ja aika usein sama sääntö pätee miestenkin suhteen.

      • Mietiskelijä!

        Kiitos kaikille hyvistä vastauksista. Mies käy todellakin kokoajan mustasukkaisemmaksi ja lähetti minulle jopa kuvan jossa hän esiintyy ase otsallaan.. Olen järkyttynyt. Hän on myös uhkaillut. Tällähetkellä mies on edelleen Irakissa perheensä luona ja hyvä niin. Olen ajatellut että katkaisen kaikki välit häneen sillä olen hyvin pettynyt ja peloissani..


    • vaikea elämä

      Minä kerron kokemuksistani,kyseessä minä suomalainen nainen,silloin 20v ja mies ulkomaalainen,tosin valko-ihoinen!Erittäin amerikkalainen tyyli,mulle kaikki heti ja todella taitava manipuloija.Ensiksi minulta jäi omat ystävät mustasukkaisuuden vuoksi,oleskeluluvan sai mun avulla,ja mun rahoillanini,eleli ilman oleskelulupaa lähes vuoden mun tuloilla ja esitti rakastunutta.Menimme naimisiin ja hiljalleen meno muuttui väkivaltaiseksi,erityisesti kun olin raskaana ja hakkasi minut mm pari tuntia ennen lapsemme 2v synttäreitä!En kehdannut kertoa kenellekään millaista elämäni oli,koska pelkäsin etten saa apua enkä sitä sitten narsistisen ukon takia saanutkaan!!Ollaan erottu jo aikapäiviä,noin 6v sitten mutta paska senkun jatkuu,lastensuojelusta piti pyytää apua,sitä saamatta,miehellä uusi perhe ja väkivalta tuomioita,työtön lurjus joka kuppaa ja häiritsee muita!Ihan oikeasti kyllä suosittelen ihan suomalaista miestä,yhtään niin hurjaa miestä en ole tavannut kuin tämän yhden ulkomaalaisen.Muistakaa että Suomessa on kukkahattu meininki ja että nämä miehet osaavat hurmata soskutkin ja tuomaritkin miten vain,äitit ovat suojelleet ja kasvattaneet heistä sellaisia,naisten arvo on koiran luokkaa,tosin Suomessa koiraakin kohdellaan reilummin ja entäs kun sulla on lapsia???Voin kertoa että on aivan kamalaa kun ensin yrität saada apua tyyliin ennalta ehkäisevästi ja sulle suurinpiirtein nauretaan ja sitten lapsesi pahoinpidellään ja siihen sis rumba on yhtä maanpäällistä helvettiä ja kaupan päälle raskaat oikeudelliset prosessit!
      Ihan oikeasti Suomen lait on kyvyttömiä auttamaan ja viralliset tahot hissukoita,rahaa palaa kun yrität kalastaa apua ja lopulta huomaat että puollustat itse itseäsi!Suomessa myös suojellaan mamuja,suomalainen on heikoilla,ainakin minun kunnassani.Voivotellaan vaan ja toivotellaan jaksamisia.
      Minä luulin että jos elät nuhteetonta elämää niin tarvittaessa saat apua jos kykenet todistamaan että toinen tekee rikoksia sinua ja lastasi kohtaan

      Hirveän raskasta,syytän itseäni,miksi luotin,sillä jos tuntuu että joku on liian ihana ollaakseen totta hän luultavasti on juuri sitä!
      eniten kärsii lapsi,joka ei ymmärrä miksi isä käyttäytyy huonosti ja valehtelee jopa lapsesta viranomaisille(onneksi kukaan ei kuitenkaan usko sillä todistukset hyvät,on kavereita ja soskutkin kehuneet,siis lastensuojelu!!)
      Ihan tosi,turha luulla että kun olet nesteessä että sitä apua saat,Suomessa on nyt vasta tulossa vainoomislaki,eli toisen saa vaikka kiusata kuoliaaksi,ei ole rikos,saa vahtia,kytätä,ohjailla,laitella paska viestejä,lukea meilit ja levittää paskaa

      • kurdin ex

        voi vitsi! mitenkä oli kirjoituksesi ihan kuin minun ja exäni elämästä.2 vuotta erosta, kiusaaminen jatkuu...


    • irakilaisen kihlattu

      emmäkää löydä suomalaisista miestä ittelleni. oon 18 vuotta ja kihloissa 27vuotiaan komean iralilais miehen kanssa. muutto on kohta tiedossa irakiin ja toivottavasti tulisin raskaaksikin että oma sukukin hyväksyisi suhteen. mies ei oo ikinä pahoipidellyt eikä ollut hirveä, päinvastoin: huomaavainen, herttainen ja mahtavat seksihalut. ensin olin shokissa kun heräsin siihen että mies nussii mua nukkuessani mutta nykyään se vaan kiihottaa ;) irakista löysin onnen:)

      • oletko tyhmä

        Älä hyvä lapsiparka Irakkiin muuta , jos sulla on yhtään järkeä päässä.Luuletko tosissasi että ne suomi hutsun hyväksyy ,joka on jakanut "tavaraa" ennen naimisiin menoa. Mistä luulet lapsiparka apua saavas jos miehen käytös muuttu hänen kotimaasa ,miten pääset pois.


      • muslimii
        oletko tyhmä kirjoitti:

        Älä hyvä lapsiparka Irakkiin muuta , jos sulla on yhtään järkeä päässä.Luuletko tosissasi että ne suomi hutsun hyväksyy ,joka on jakanut "tavaraa" ennen naimisiin menoa. Mistä luulet lapsiparka apua saavas jos miehen käytös muuttu hänen kotimaasa ,miten pääset pois.

        jos oikeasti hyväksyy kulttuurin ja tulee toimeen miehen kanssa eikä ole ristiriitoja, niin kyllä irakissa pärjää. paitsi että voit unohtaa helpon elämän, ellet muuta pohjois irakiin, kurdistanin alueelle niin varaudu oikeasti helvetilliseen kuumuuteen, rikkinäisiin taloihin, liskoihin, hämähäkkeihin, skorpioneihin ym outoon elämään sisätiloissa, jatkuviin sähkökatkoksiin, ruokaan ja siihen ettei irakissa oikeasti ole sellaisia vapaa-ajan viettomahdollisuuksia kuin suomessa.


      • Mietislelijä!
        oletko tyhmä kirjoitti:

        Älä hyvä lapsiparka Irakkiin muuta , jos sulla on yhtään järkeä päässä.Luuletko tosissasi että ne suomi hutsun hyväksyy ,joka on jakanut "tavaraa" ennen naimisiin menoa. Mistä luulet lapsiparka apua saavas jos miehen käytös muuttu hänen kotimaasa ,miten pääset pois.

        En Irakiin ole muuttamassa nyt enkä milloinkaan. Tämä kyseinen mies on vain hyvin herttainen ja komea mutta äärimmäisen mustis ja epäileväinen sekä omistushaluinen ja suuttuu todella helposti.. Haluaisin vsin tietää muslimien uskonnosta ja arvomaailmasta!?


      • fakta rölli.

        Varma että tahdot muuttaa sinne missä vasta alle 2 vuotta sitten naisten ympärileikkaus kriminalisoitiin ja jossa lain valvonta on melkein olematonta. Valkoisena helppona naisena naista perinteisesti vahvasti alistavaan muslimi maahan jossa avioliiton ulkopuolinen seksi on vanhempien mielestä kunnia murhan paikka?
        Muistan lukeneeni tarinan että nainen valmistautui rangaistukseen avioliiton ulkopuolisesta seksistä paksuilla vaateilla kun odotettavissa oli kivitys, mutta mies tulikin ja napsautti rynnäkkökiväärillä. Ulkomaalaiset ovat länsimaissakin tehneet kunniamurhia kun nuorinainen ei ole toiminut perinteiden mukaan.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Honor_killing (niille joille englanti ei ole ongelma)

        http://maailma.net/artikkelit/irakin_kurdistan_kriminalisoi_naisten_ymparileikkauksen (tämä kun jenkit lähtivät irakista (jenkkien nukkehallituksen aikaan saannos kenties)


        Toisaalta kun jätät kaikki asiat huomiotta niin saatat hyvällä tuurilla irakissa saada miehesi kavereiltakin yllätyksellista seksiä.... sulta lähtee passit ja kontaktit suomeen. Saat lapsen miehellesi ja sukus pitää sua entistä hölmömpänä eikä ketään enää kiinnosta. Voi miten herttaista ja ihanaa.

        Jos suomalisetkin ~30v vuotiaat pitää 18 kesäsiä leluina niin eipä sitte ulkomaisen kavatuksen saaneet muslimit. x-D


      • Anonyymi
        oletko tyhmä kirjoitti:

        Älä hyvä lapsiparka Irakkiin muuta , jos sulla on yhtään järkeä päässä.Luuletko tosissasi että ne suomi hutsun hyväksyy ,joka on jakanut "tavaraa" ennen naimisiin menoa. Mistä luulet lapsiparka apua saavas jos miehen käytös muuttu hänen kotimaasa ,miten pääset pois.

        Nämä ovat tehneet hurmaamisesta ammatin. Saa piparia ja perhetuet. mitä nämä naiset odottavat? Tuskin saa elatusta mutta kuria ja keppiä senkin edestä.


      • Anonyymi

        Ihan sekopää kimma! Jos joku nussii sua kun nukut, se on RAISKAUS!!!


    • En vaihtaisi!

      Irakilaisiakin on moneen junaan, mutta sanoisin että jos jo nyt koet miehesi ahdistavan mustasukkaiseksi ja kontrolloivaksi, niin helppoa ei tule olemaan.

      Minäkin olen ollut Irakin kurdin kanssa jo vuosia, ja alussa mies oli myös tosi mustasukkainen menemisistäni ja tekemisistäni. Vuosien mittaan mustasukkaisuus ja kontrollointi ovat hiipuneet, koska en ole antanut aihetta turhiin epäluuloihin. Helppoa ei ole ollut, olemme mekin vääntäneet useasti ja riitaisasti perusoikeuksistani, eli että puen päälleni mitä haluan, syön ja juon mitä haluan, kaverini osaan valita ihan itse, enkä kuuntele mitään käskyttämisiä ja määräilyjä.

      Onneksi mies on alusta alkaen halunnut kuitenkin kotoutua ja integroitua Suomeen kunnolla, eli oli opetellut kielen hyvin jo ennen tapaamistamme, oli oleskeluluvat sun muut jo kunnossa. Hänellä ei ole kielitaitonsa ja positiivisen, yritteliään asenteensa vuoksi ollut koskaan hankaluuksia päästä opiskelemaan tai töihin. Ei ole päivääkään maannut toimettomana siitä asti kun tapasimme. Hänelle ei ole edes kelvannut koskaan pizzamaakarin hommat, vaan hän on suomalaisessa yrityksessä erittäin hyvässä ammatissa.

      Mitä enemmän Suomi-vuosia hänelle kertyy, samoin kuin yhdessäolovuosiamme, sitä mukavampaa ja mutkattomampaa elämä on. Olenkin viime aikoina useasti todennut hänelle, etten aina enää edes muista että sinä olet ulkomaalainen, kun puhut ja käyttäydyt kuin kantasuomalainen :) On hän itsekin joskus taivastellut ja vähän naureskellutkin aiempaa umpimielisyyttään ja suppeita näkökantojaan, mutta todennut että vuosien mittaan on silmät auenneet monen asian suhteen, ja tottunut suomalaiseen elämänmenoon ja tapoihin.

    • 1grar ar

      Muuten hyvä, mutta irakilaiset eivät ole arabeja.

      • äxdee

        ja suomalaiset eivät ole mustia eiiku prkl sehän olikin kansalaisuus juttu ei rotu. :-D


      • Ai ei vai

        tarkoitat varmaan iranilaisia?


    • 1+11

      Noh, mikäs tuossa...Teet niinku itestä tuntuu hyvältä...Kunhan tuo mustasukkaisuus ei mene väkivaltaan asti...joka tapauksessa sinä itse teet omat valintasi ja päätöksesi, mutta tietenkin kannattaa miettiä, minkälaisen ihmisen kanssa kannattaa alkaa seurustelemaan yleensäkin.
      Itteään kannattaa säästää ns. pahalta....Miten pahaa tuo mustasukkaisuus sitten on ja voisitko jutella siitä tämän miehen kanssa, että se häirihtee sua, jos et halua vielä laittaa suhetta poikki....mutta mikäli se on ainut järkevä vaihtoehto, ni sit kyllä kannattaa. Jos tuo kaveri kovin mustasukkainen on, ni mitä siitä suhteesta sitte tullee....Kattele ja kuulostele, mutta ota ihmeessä jalat alle, jos se kaveri yhtään siltä vaikuttaa, ettei sen kanssa kannata ruveta suhteeseen saati olla tekemisissä...

    • Anonyymi

      Hei vaikeeta on mikään ei tunnu miltään epäluottamuasta on varsinkin tunnen oloni loukatuksi pabiikkin tähden koti suomessa saanko apua

    • Anonyymi

      Mulla on arabimies ja tämä on parhain suhde minkä tiedän toisin kuin suomalaisen juopon tai mamman pojan kanssa. Arabimies pitää mua todellakin prinsessana, avaa oven, ojentaa jopa kätensä kun nousen autosta ja kantaa raskaat kauppakassit.

      • Anonyymi

        On sulla varsin paskainen elämä, kun parisuhdehistoriasi käsittää suomalaisen juopon, mamman pojan ja terroristin.


      • Anonyymi

        Totta kai....palvelu palveluksesta, vai miten se menikään.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla varsin paskainen elämä, kun parisuhdehistoriasi käsittää suomalaisen juopon, mamman pojan ja terroristin.

        Arabimies on paras mies minkä tiiän. Taitaa suomijuopot olla hieman katkeria kun eivät osaa pitää naisia prinsessoina.. Arabimies osaa pitää hauskaa ilman viinaakin.


      • Anonyymi

        Jokainen tapakasvatettu mammanpoikajuoppokin pystyy tuohon jos nainen haluaisi. Ei ehkä prinsessan kanssa kuitenkaan. Jos tuo on kaikki mitä arabista voi kehua niin on tosi köyhää. Ehkä yhden kerran toteutunut tuo käden ojennus ja nyt naisparka pitää itseään prinsessana ja muistelee kerta toisensa jälkeen tähtihetkeään. Arabin "ihanuus" kun on on teeskentelevää lystinpitoa ja vastapainona sitten rankat rajoitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tapakasvatettu mammanpoikajuoppokin pystyy tuohon jos nainen haluaisi. Ei ehkä prinsessan kanssa kuitenkaan. Jos tuo on kaikki mitä arabista voi kehua niin on tosi köyhää. Ehkä yhden kerran toteutunut tuo käden ojennus ja nyt naisparka pitää itseään prinsessana ja muistelee kerta toisensa jälkeen tähtihetkeään. Arabin "ihanuus" kun on on teeskentelevää lystinpitoa ja vastapainona sitten rankat rajoitukset.

        Suomalaisista miehistä olisi homomaista ja neitimäistä "palvella" naista avaamalla tälle oven, kantamalla kauppakassit ja ojentamalla käden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arabimies on paras mies minkä tiiän. Taitaa suomijuopot olla hieman katkeria kun eivät osaa pitää naisia prinsessoina.. Arabimies osaa pitää hauskaa ilman viinaakin.

        Naisten, lasten ja lampaiden kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arabimies on paras mies minkä tiiän. Taitaa suomijuopot olla hieman katkeria kun eivät osaa pitää naisia prinsessoina.. Arabimies osaa pitää hauskaa ilman viinaakin.

        Näitten seikkojen johdosta suomalaiset miehet ei viitsi rakentaa enää suomalaisten naisten kanssa yhteistä tulevaisuutta testamenttaa moni suomalais mies isojakin omaisuuksia mielummin johokin yleishyödyllisiin järjestöihin ja säätiöihin ei kiinnosta jostain syystä nämä huonostikoulutettujen arabien perässä juoksevat suomalais leidit suomalaiset naiset on jo aika hyvässä maineessa tiedetään monissa ulkomaalaisissa piireissä ei helpoksi saaliiksi vaan varmaksi on ollut jo vertailujakin parhaat iskupaikat ulkomaalaisille. Muuten ei ole mitenkään houkuttelevaa perustaa perhettä kun ennestään kolme neljä muksua mieluiten jättäisi omaisuuden minkä hankkinut omille jälkeläisille mutta yleishydylliset sitten seuraava vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitten seikkojen johdosta suomalaiset miehet ei viitsi rakentaa enää suomalaisten naisten kanssa yhteistä tulevaisuutta testamenttaa moni suomalais mies isojakin omaisuuksia mielummin johokin yleishyödyllisiin järjestöihin ja säätiöihin ei kiinnosta jostain syystä nämä huonostikoulutettujen arabien perässä juoksevat suomalais leidit suomalaiset naiset on jo aika hyvässä maineessa tiedetään monissa ulkomaalaisissa piireissä ei helpoksi saaliiksi vaan varmaksi on ollut jo vertailujakin parhaat iskupaikat ulkomaalaisille. Muuten ei ole mitenkään houkuttelevaa perustaa perhettä kun ennestään kolme neljä muksua mieluiten jättäisi omaisuuden minkä hankkinut omille jälkeläisille mutta yleishydylliset sitten seuraava vaihtoehto.

        Hahahhhaa, totta kai meitä naisia viehättää arabimiehet kuin suomalaiset mammanpojat ja juopot. Tunnen itseni prinsessaksi arabimiehen seurassa. Enää mun ei tarvitse olla miehelle äitihahmo joka tekee kaiken itse ja joutuu patistamaan miesgä vaihtamaan lampun kun ei omatoiminen osannut olla. Tätä ongelmaa ei enää ole ja olen kotonani kuin prinsessa ja samoin ovat tyttäreni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahhhaa, totta kai meitä naisia viehättää arabimiehet kuin suomalaiset mammanpojat ja juopot. Tunnen itseni prinsessaksi arabimiehen seurassa. Enää mun ei tarvitse olla miehelle äitihahmo joka tekee kaiken itse ja joutuu patistamaan miesgä vaihtamaan lampun kun ei omatoiminen osannut olla. Tätä ongelmaa ei enää ole ja olen kotonani kuin prinsessa ja samoin ovat tyttäreni.

        Etkö osaa lamppua vaihtaa? V.ttu että osaat olla surkea ämmä! Mä en tarvitse minkäänmaalaista miestä vaihtaa lamppua, osaan tehdä sen ite. Ehkä koska mut kasvatettiin omatoimiseksi toisin ku sut. Annat varmaan tosi hyvän esikuvan mukuloilles. - Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lamppua vaihtaa? V.ttu että osaat olla surkea ämmä! Mä en tarvitse minkäänmaalaista miestä vaihtaa lamppua, osaan tehdä sen ite. Ehkä koska mut kasvatettiin omatoimiseksi toisin ku sut. Annat varmaan tosi hyvän esikuvan mukuloilles. - Niina

        Taidat vain olla katkera nainen. Kotonasi löhöää laiska suomalaisukko joka pitää vaimoa äidin korvikkeena. Se on todella suuri loukkaus naista kohtaan. Muslimimies sentään kunnioittaa naista ja säästää naisen raskaammalta roolita joka on luotu miehille. Vaikka naisella olisi enemmän rahaa niin tulee muslimimiehen silti elättää perhe. Islam ei vapauta miestä perheen elättäjän roolista vaikka nainen kävisi töissä ja olisi isotuloisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahhhaa, totta kai meitä naisia viehättää arabimiehet kuin suomalaiset mammanpojat ja juopot. Tunnen itseni prinsessaksi arabimiehen seurassa. Enää mun ei tarvitse olla miehelle äitihahmo joka tekee kaiken itse ja joutuu patistamaan miesgä vaihtamaan lampun kun ei omatoiminen osannut olla. Tätä ongelmaa ei enää ole ja olen kotonani kuin prinsessa ja samoin ovat tyttäreni.

        "mun ei tarvitse olla miehelle äitihahmo joka tekee kaiken itse"
        Aina sulta tätä samaa paskaa!
        Itsehän olet täällä kertonut että sinulle kuuluu mm. ruuan laitto, tiskaus, kodin siivoaminen, pyykin pesu, lasten hoito ja kaikki muutkin kodin työt "koska ne vaan ovat naisten töitä eivätkä kuulu miehelle".
        Sen jaksat aina muistuttaa että miehesi sentään vaihtaa lampun rikkoutuneen tilalle. Kun nykyisen lampun keskimääräinen käyttöikä on noin 20 vuotta niin eipä tuo "työ" pahemmin miestäsi rasita :)


    • Anonyymi

      Onkohan aloittaja vielä hengissä?

      • Anonyymi

        Apua ainakin huusi jo ensi viestissä.


    • Anonyymi

      ymmärrän jos sinulla on jo kokemuksia turvakodista, pahoinpitelyistä ja raiskauksista kotona, mutta en lähtisi hakemaan niitä lisää, tai voit kyllä ja kerro sitten täällä jos kykenet kirjoittelemaan

    • Anonyymi

      Ongelmahan tuli ilmi jo avausviestissä. Arabimies.
      Niin makaa, kuin petaa.

    • Anonyymi

      Oma kokemukseni irakilaisesta miehestä on se, että pettää ja on kaikenlaista pientä ja isompaa säätöä. Tavallaan niin, että pitää olla se yksi vaimo tai tyttöystävä, josta ei sitten millään haluta luopua, mutta samalla ei koe mitään ihmeellistä siinä, että niitä muitakin liehitellään. Sitten kun pistät välit poikki niin jää roikkumaan vuosiksi. Sain kaikenlaisia lahjoja ja soitti useasti päivässä ja viestitteli kaverini läpi udellakseen asioitani. Syy oli se, että hän oli (muka) huolissaan minusta. Omani oli mustasukkainen kyllä. Lähinnä sanoi, ettei hakua toisten miesten katsovan minua. Tai ei hyväksy mitään mieskavereita. Emme olleet yhdessä enää, kun hän näki minut toisen miehen kanssa ja tuli raivoamaan ja poistui paikalta. Luulin, että asia valkeni viimeistään silloin hänelle. Ei. Useampi kuukausi meni, olettaisin hänen koetelleen onneaan toisten naisten kanssa, ehkä ei sitten flaksi käynyt toivotulla tavalla. Jos osuimme kauppaan samaan aikaan hän kantoi ostokseni, ja pyrki hyvinkin lähelle. Oli toki aika sitä mieltä, että minä olen hyvä nainen, hyvästä perheestä, hyvin koulutettu. Esittelin perheelleen jne. Hän kaipaa pysyvyyttä elämäänsä.... Mitä olen tehnyt hänelle kun hän ei voi minua unohtaa???!!!
      Se on vaan niin, että miten sitten haluaa tulla kohdelluksi. Kyllä hän varmaan minustakin jollain tasolla pitää ja on hyvin pitänytkin. Se on vaan se kun kerran pettää niin sitähän se sitten tulee olemaankin. Kyllä joo, pyyteli anteeksi ja on kuulema antanut minullekin anteeksi sen mitä minä olen tehnyt.... Varmaan täytyy olla joku äitihahmo, joka pitää huolta ja sitten voi valloittaa näitä muita. Olen kysynyt pitääkö minua ihan tyhmänä, etten tiedä mitä hän touhulle? Ei tietystikään pidä. Joopa joo....

    • Anonyymi

      Oletko itse tavattoman kaunis, seksikäs ja kaikkien haluama?
      Onko sinulla varakas perhe?
      Jos olet itse kaunis niin ei hätää . jos et ole niin komea mies haluaa käyttää sinua hyväkseen varsinkin jos sinulla on varakas perhe. Passin takia moni arabi menee naimisiin.

    • Anonyymi

      heh heh jatkakaa vaan itkemistä

    • Etsitkö sitä suomalaista myös parasta aikaa?
      Mustasukkaisuus ei katso syntymä kotikuntaa. Tosin et taida enää päästä irti.

    • Anonyymi

      Kierrä kaukaa, voit olla tosi vaikeuksissa myöhemmin.

    • Anonyymi

      Minullakin on mies Irakista ja hän ei ole mustasukkainen eikä alistava. On fiksusta perheestä ja suvusta. Saan mennä baariinkin kavereideni kanssa jos haluan ja hän vain toivottaa mukavaa iltaa. Huolehtii kyllä siitä, että minulla on kyyti kotiin ettei tarvitse yksin kävellä pimeillä kujilla. Ei hyväksy naisiin kohdistuvaa alistamista eikä väkivaltaa missään mudossa. On kiltti ja hyvin omaksunut suomalaisen tapakulttuurin. Häntä hävettää ne omat maanmiehensä jotka mölyävät esim. virastoissa ja haluaa lähteä äkkiä pois kun nolotus on niin suuri. Hän käyttäytyy aina kivasti ja asiallistesti kaikkia virkailijoita kohtaan eikä muutenkaan notku missään kylillä iskemässä naisia. Hän ei myöskään tykkää näistä miesporukoista, jotka istuvat kahviloissa ölisemässä ja uskaltaa sanoa myös maanmiehilleen suorat sanat jos he käyttäytyvät jotenkin naisia alentavasti. Ihmettelen ja pelkään joskus miehen turvallisuuden ja hengen puolesta kun hän niin avoimesti uskaltaa vastustaa oman kulttuurinsa normeja. Kotimaahan jos palaisi niin hänet saatettaisiin ehkä heittää vankilaan mielipiteidensä vuoksi. Ainakin hän kovasti pelkää olisiko elossa enää.

      Kyllä sieltä siis hyviäkin miehiä löytyy ja mustasukkaisuudesta kannattaa puhua. Liika mustasukkaisuus on huono merkki keneltä tahansa mieheltä ja myös Suomalainen mies voi olla sairaan mustasukkainen. Onhan noita sattunut myös missä Suomalainenkin mies on tehnyt kauheita asioita mustasukkaisuuksisaan. Sanoisin, että aivan sama mistäpäin maailmaa se mies on, jos on mustasukkainen ja käyttäytyy agressiivisesti eikä puhe häneen tehoa niin pelasta itsesi ja etsi parempi mies.

    • Anonyymi

      Voi olla että tuo kurdi on eurooppalaiselle naiselle parempi mutta siis onhan kurdejakin luonteeltaan jokalaisia että hyvä luonteinen on aina parempi kuin pahaluonteinen. Jos joutuu joskus menemään sinne hänen alkumaahansa niin kurdit eivät ehkä tosin ole niin hyvässä asemassa siellä kuin shiiat ja sunnit ja muutenkin voi olla että on klaanimaisia kyläyhteisöjä jos ei olla isoissa kaupungeissa. Yleensä klaanit tietävät naisille ongelmia ahtaine keskiaikaisine näkemyksineen. Uskonnollinen poliisi kuuluu kai kaikkiin islamilaisiin maihin mutta ankaruus rangaistuksissa vaihtelee eri islamilaisissa maissa. Irakissakin saattaa olla kuolemanrangaistuksia käytössä että vahingossakaan ei kannata irakissa ollessaan mihinkään huumeisiin tai muuhun rikollisuuteen liityyvään sekaantua, siellä on äärimmäisen kovia rangaistuksia, huumeista naisille varmaan kovempia rangaistuksia kuin miehille. Poliisi ei taida jaksaa siellä paljon naista kuunnella noin yleensä. En uskaltaisi asua siinä maassa pysyvästi vaikka uskonkin että kyllä sielläkin on aivan ihania ihmisiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En Yleistä, mutta oma Irakin arabi, petti minkä kerkes ja aina oli joku tyhmä selitys valmiina. Valehteli silmät kirkkaina. Juu ja kyllä oli minusta mustasukkainen, luritteli kauniit sanat ja vannoi rakkautta ja sitä kuinka hyvä nainen ja ihminen olen. Itserakas. Ihaili omaa kuvaansa peilistä. Auto ym. pinnalliset asiat olivat tärkeitä. Mielestäni se ei kuitenkaan kuulu hartaan uskovaisen elämään palvoa itseään peilistä sekä tätä pyhää lehmää eli autoa.
      Naisia kuolattiin muulloin paitsi Ramadanina. Naisihanne blondi, sinisillä silmillä ja tyhmä. Mielellään tatuoitu. Ei tuntunut arvostavan minun naisellista pukeutumista, puhtautta, raittiutta. Oikein kehoitti juomaan että olis hauskaa. Itse ei juo. Baareissa joka viikonloppu, itse enempi kotona viihtyvä.
      Olen ruoanlaittotaitoinen ja kotia aina siisti. Esiaviollinen seksi ok, riittää kun rukoilee 5 kertaa päivässä.
      On komea. Eroon pääseminen todella vaikeaa. Ei ollut haluja naimisiin ja lapsia inhoaa.
      Tää on mun kokemus, mutta tiedän muutamia jotka ovat ihan eri maata.

    • Anonyymi

      Mistä sait tätä , ei ole totta, Kun suomalaiset naiset astuvat suhteeseen arabimiehen kanssa, he kertovat, että suomalaiset miehet eivät osaa seksiä eikä heillä ole henkilökohtaista hygieniaa. ja suomalaiset miehelle karvat kyrpä likainen, he harrastavat seksiä kerran kuukaudessa, ja he eivät tiedä , anttaa naisielle ​​orgasmiin. Suomalainen mies istuu vain kotona juomassa olutta ja pelaamassa pelejä. Anteeksi, mutta minun on kerrottava totuus, tämä on kokemukseni suomalaisista naisista, he kertovat sen minulle

      • Anonyymi

        Minkäs sille mahtaa, arabimiehet ovat komeita ja hyvin pukeutuvia.


      • Anonyymi

        Eiköhän nämä ole kärjistyksiä ja ehkä tilanteita, joilla saa toiselle tässä tapauksessa sinulle hyvän mielen? Tuntuu muuten niin uskomattomalta, eikä totuudenmukaiselta minusta? Olen Suomalainen mies, kyllä hyvä hygienia on tärkeää ja hyvää mieltä tuottavaa myös miehelle itselle. Itselle toisen tyydyttäminen tärkeämpää, siitä rakentuu myös oma tyydyttyminen.


    • Anonyymi

      mites naiset onko teilläkin enempi sitä b rapun seksiä ulkkiksen kanssa kuin kotisuomalaisen
      tuntuu että aina saa olla antamassa sitä tiukempaa

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe