Olimme poikaystäväni kanssa lenkkeilemässä kun yllättäin törmäsimme poikaystäväni kaverin tyttöystävään, joka oli liikeellä vieraan miehen kanssa. Olemme jo aiemminkin sattumalta nähneet naisen tämän miehen kanssa, mutta olemme ajatelleet miehen olevan vain kaveri tms. Tällä kertaa pariskunta tuli kuitenkin vastaan tiiviisti vierekkäin ja mies piti kättään naisen olkapäillä- Meno ei näyttänyt enää kaverimeiningiltä.
Tilanne oli todella kiusallinen meille kaikille. Poikaystäväni jäi pohtimaan pitäisikö hänen kertoa kaverilleen näkemästämme vai olla hiljaa. Kaipaammekin neuvoja miten toimia??
Paljastaakko pettäjä vai ei?
13
1654
Vastaukset
- nainen
juttu, mutta älä paljasta, siinä on sen jälkeen ystävyys mahd. loppu. Ehkä homma olikin viatonta, who knows, mutta ei kannata kertoa, ellei halua, että välit menee poikki teiltäkin kaveriinne.
- matti
ystävyys loppuu jos ette kerro.
Mikä sen pahempaa, että tietää uskottomuudesta mutta ei kerro.
- Nti ihminen
Kysyisin haluaisitko itse samassa tilanteessa itse tietää? Minulle on käynnyt vastaavanlainen tilanne, ja kerroin ystävälleni, mutta takana oli ollut jo keskusteluja että onko toisella toinen jne.. ei ollut helppoa, mutta tapa millä sen nätisti voi yrittää ilmaista? kysele kaveriltasi onko hän epäillyt jotain ja kun tapaatte tämän lenkkeilijän uudelleen ehdotan että kun nais ihminen itsekin niin todennäköisesti tämä henkilö ottaa yhteyttä jollakin verukkeella katsastaen tilanteen mitä tiedätte.. jos vain kaveri, kukaan ei ole kiusaantunut. ??tapaamisesta, Jos tämä ihminen kyselee siis asiastaan kauttarantain, niin pystytkö tekemään selväksi ettet mene mukaan etkä kannusta vaan ilmaiset että olisi parempi olla rehellinen jos myöhemmin itse samassa tilanteessa jne..tuli vaan mieleen.. Mikähän ihmisissä on oikein etteivät uskalla kertoa jos ruoho vihreämpää muualla ja silleen, koska aina jää kiinne ennemmin tai myöhemmin. Voimia ja tsemppiä
- ElämäOnLaiffia
Tiedän useamman ihmisen "pettämisistä", mutta en ole kertaakaan ilmiantanut ketään.
Kertoisin vain siinä tapauksessa, mikäli pettämisen kohde olisi lähisukulaiseni tai erityisen läheinen ihminen. Esim. tiedän naapurin miehen pettävän vaimoaan, ja vaimon pettävän miestään. Silti en ilmiantaisi. - Juu!
Minä ainakin kertoisin! Olisin itsekin äärimmäisen kiitollinen, jos joku paljastaisi minulle petoksen!
Useaan kertaa petettynä ja kusetettuna olisin mielelläni halunnut tietää petoksista aikaisemmin.- Annie
Täsmälleen näin ajattelen myös minä. Turpiinsa saa se joka on jättänyt kertomatta, vaikka on tiennyt.
- Juu!
Annie kirjoitti:
Täsmälleen näin ajattelen myös minä. Turpiinsa saa se joka on jättänyt kertomatta, vaikka on tiennyt.
En todellakaan ajatellut hyvää ihmisestä, joka tiesi kaiken, muttei sanonut mitään! Katsoi vierestä törkeää pettämistä pitkän aikaa ja valitsi pettäjän suojelemisen totuuden sijaan.
- kerron ites aina!
Kyllä on oikeus tietää jos toinen pettää.
Ajattele toinen luulee olevansa onnellisesti yhdessä puolison kanssa, eikä kuitenkaan ole.
Kysehän on petoksesta!
Haluatko olla osasyyllinen petokseen?
Kertoa voi nimettömällä kirjeelläkin tjtn!
Rehellisyyttä peliin ja roima kaupalla.
Jos tietää, eikä kerro on vaarassa menettää tuo ystävä kun on jo tiennyt asiasta!- sara
Hyi mikä ehdotus sulla on! Nimettömät kirjeet ovat raukkisten lähettämiä ja sellaisten kirjoittajat kuuluvat alimpaan kastiin! yäk!
- kerron itse aina!
Kyllä on oikeus tietää jos toinen pettää.
Ajattele toinen luulee olevansa onnellisesti yhdessä puolison kanssa, eikä kuitenkaan ole.
Kysehän on petoksesta!
Haluatko olla osasyyllinen petokseen?
Kertoa voi nimettömällä kirjeelläkin tjtn!
Rehellisyyttä peliin ja roima kaupalla.
Jos tietää, eikä kerro on vaarassa menettää tuo ystävä kun on jo tiennyt asiasta! - sara
Ehdottaisin, että ensin juttelisitte se tyttöystävän kanssa ja kysäisitte kumman hän haluuaa. Kehottaisitte tekemään päätöksen tietyn ajan kuluessa ja sitä hänen miettiessä voisitte kauttarantain selvittää: miten hyvin tämä poikaystävä on petos asioissa valmis antamaan anteeksi siis kuinka tärkee ihminen tämä on hälle. Olisi hälle varmasti helpompaa jos tyttöystävä voisi sen itse kertoa,jos ei kerro ja jos asia ei tunnu poikaystävälle olevan mitään merkitystä niin turha siihen soppaan on omaa lusikkaansa sotkee, jos taas uskollisuus on tärkeää hänelle kertokaa ihmessää mikäli tyttöystävä ei suostu kertoon.
- never
ja tiedätkö edes onko pettänyt! Huolehtikaa omista asioistanne, kun ette ole varpaasta kiinni pitämässä. Ziisus... jos on pakko mennä käryttelemään, niin kysykää edes tältä tytöltä ensin suoraan miten asiat on. Kaikenlaisia juoruakkoja sitä maa päällään kantaa.
- näin
ja minä osaan hommani jetsulleen... vai miten se laulu meni? Mä tekisin näin: hiillostaisin sitä mimmiä oikein urakalla ja pakottaisin puhumaan totta. Antaisin pikku vihjeitä kundille, että käykö sun miisu lenkillä, kenenköhän kans se oli - oli niin oudon näkönen tyyppi?? Ehkä mä näin väärin...Sitä rataa ja silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741