Hei!
Olen epiloinnut karvojani n.6-vuotta, ja "yllättäen" ongelmakseni on alkanut tulla tulehtuneet karvatupet. Aina ennen epilointia olen huuhdellut jalat lämpimällä vedellä ja aloittanu sitte vasta kynimisen. Iltaisin olen suorittanu tämän toimenpiteen, että iho ehtisi rauhoittua yön yli. Seuraavana päivänä olen rasvanut ihoni. Vuosi sitten aloin käyttämään sinkkivoijetta, jonka pitäisi rauhoittaa ihon punoitusta.
Nyt olen saannut tietooni, että kasvovedellä kun puhdistaa ihon niin tulehdukset jäisivät pois. Onko kellään kokemusta asiasta? Tulehtuneet karvatupet alkavat olla nolompi juttu kuin hieman karvaiset paikat...
Pitkän ajan epiloinnin kokemuksia?
OnnetonKesäihminen
2
221
Vastaukset
- Puhdasta tulee
Oletko myös pessyt jalat samalla kun huuhtelet? Pelkkä huuhtelu ei puhdista iholta bakteereita. Jos tulee tulehduksia, heti epiloinnin jälkeen on syytä puhdistaa iho haavanpuhdistustuotteilla (itse olen käyttänyt NeoAmiseptia). Kasvovesi ei ole yleensä antiseptista eikä näinollen poista bakteereita kunnolla.
- entinenonneton
Täytyy tunnustaa etten aina ole pessy jalkojani ennen epilointia.. nyt siis laiskuus jorpakkoon ja tarkkaavaisuutta tähän seikkaan! Kiitoksia sulle erittäin paljon näistä neuvoista. Eipä muuta kuin haavoja hoitelemaan. Parempi kesä odotettavissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561328
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1601260Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu561193Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601125Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041101Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58897Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56873KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin77813- 51807
Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54795