Neuvokaa!

Niina

Mitä hyviä MELODISIA punk bändejä löytyisi???

16

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bluebear

      Ramones, Misfits

      • paskahattu

        Ramones ainakin on ehdoton, jota kannattaa kuunnella.


    • Remoulder

      Homma jostain sellaisen power-trion kuin Husker Du levyjä.Tämä kovaääninen minneapolisilainen kolmikko joista kitaristi/laulaja näyttää(näytti) aivan aku ankan hansulta jota kiinnostaa enemmän pullamössö ja koottavat lentokoneet, basisiti jolla on hienot kiekura viikset näyttää ihan viiden dollarin playboylta plus rumpali/laulaja joka on enempi ylästehevijurpon näköinen kuin rokkarin. http://www.thirdav.com/hd_images/press/pub_ndr.html
      Kappaleet kuten:"Pink turns the blue" ,"Every everythting",Green eyes",Broken home broken heart" "Could you be the one" ja "Dont´t wanna know if you are lonely" saavat nykyajan "melody-punk"-orkat näyttämään lähinnä säälittäviltä amatööreiltä.Näitä setiä on kiittäminen siitä että on sellasia bändejä kuin Nirvana tai Foo Figthers

    • paskahattu

      En nyt tiiä mistään musiikkityyleistä mitään, eli en oo varma, että mikä on melodista punkkia ja mikä ei, mutta koitappas pahuuttas semmosta pändiä ku Bad Religion. Ainakin on punkia ja mielestäni helvetin hyvää sellaista.

      • punk?

        Bad Religion on paras PUNK bändi ja tulee olemaan. Oon kuunnellu sitä vuosii ja aina vaan se iskee!! ... hyvällä tietty:)


    • punk rock

      MORO! Voin luetella oikeasti melodisia bändejä,ei mitään ramones tai misfits kakkaa... yellowcard, mest, mxpx, ataris, starting line, no use for a name, vanilla sky, slick shoes, fm static, something corporate, relient k, bodyjar, off by one, dogwood, all american rejects, dont look down, too bad eugene,lucky 7 näitähän riittää satoja, kysykää lisää jos kiinnostaa

    • Punk-Ari

      Eminem ja Snoop Doggy Dog

      • hrhjm

        Ton voi laskea jo mauttomien vitsien joukkoon! Melkein alko itkettää tuon luettuani. :'(


      • Niina
        hrhjm kirjoitti:

        Ton voi laskea jo mauttomien vitsien joukkoon! Melkein alko itkettää tuon luettuani. :'(

        Niin, siis sanokaa nyt joku niitä OIKEASTI melodisia PUNK bändejä. Kiitos.


      • M9ooooo9
        Niina kirjoitti:

        Niin, siis sanokaa nyt joku niitä OIKEASTI melodisia PUNK bändejä. Kiitos.

        Pyhät nuket, tai pelkkä nuket, ainaki suomalainen melodinen punk


    • The Burner

      ainakin sellaset kun dead boys, u.k. subs, damned, eddie and the hot rods 70-luvulta. myös jos niitä punkiksi haluaa kutsua niin new york dolls ja johnny thunders (and the heartbreakers). kannattaa tsekata ko. bändie esittelyt sivulta allmusic.com!!

    • Ness

      HASTA LA VISTA SOCIAL CLUB,käyppäs kuuntelemassa sitä,se on ainaki
      melodista perus punkrockia.

      MIKSERI.NET/HASTALAVISTA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe