Joo eli oon 14 vuotias tyttö ja musta tuntuu et mun hengitys haisee aina,vaikka pesen hampaat joka aamu ja ilta.ja kysymys onkin et mikä auttas et se ei enää haisis..? Auttakaa pliis!
hengitys haisee:/
9
107
Vastaukset
- Jozzucca
Lankaa hammasvälit, voit yllättyä miten haisevaa tavaraa löydät... Ja kielen voi myös kaapia esim lusikalla
- minä.
Okei,kiitos neuvosta!
- minä.
minä. kirjoitti:
Okei,kiitos neuvosta!
Heei,lisää neuvoja!!
- 4+5
Se haju ei kyllä välttämättä tule sun hampaistasi, kyseessä voi olla esim.vatsahapot tai joku ruoka-aine mikä sen saa aikaan. Älä siis hinkkaa hajunpoiston toivossa epätoivoisesti hampaita, tuon ikäinen kuin olet niin mene kouluterveydenhoitajan vastaanotolle puhumaan tuosta asiasta.
- minä.
Okei,mut en kyll terkkarille voi mennä ku ei kouluu nyt oo..enkä oikein muuten sinne pääse.mutta kiitos vastauksesta!
- kielipesu
Puhdistathan myös kielen joka päivä? Haju voi johtua siitäkin.
- minä.
En oo puhistanu. Mutta puhistampa jatkossa:) kiitos neovosta!
- purkis
kokeile listerineä
- minä.
Voishan sitä muuten kokeilla mutku en kehtaa sitä vanhemmilta pyytää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701