Hei!
Tällainen asia vaivaa mieltäni, että tekeekö varattu ihminen väärin, jos pitää ns. mahdollisuudet avoinna? Eli ei petä vaan pitää silmät ja korvat auki ja katselee sillä silmällä vastakkaista sukupuolta, jos vaikka oma suhde kaatuisi...
Mahdollisuudet avoimina...
6
850
Vastaukset
- mie
tekee. Et selvästikään ole SITOUTUNUT.
- mä olen paha
mä olen just tollanen aina vilkuilen komeita mieheiä ja mietin niitä seksuaalisesti pitääkö mun hakea apua terapiaa?
- hyötyä
varmaan aika monet varatut miehet ja naiset ajattelevat seksuaalisesti ja muutenkin muita.
käytännössä ratkaisee vaan se, mitä tekee ja miten se elämään vaikuttaa. eli jos muista haaveilu vaikuttaa parisuhteeseenne ja sinun suhtautumiseesi puolisoosi niin onhan se väärin puolisoa kohtaan.
itse tykkään joskus (suht harvoin eikä vakavasti)flirtata naisten kanssa ja tuntuukin ihan siltä, että nykyään ovi aukenisi suunnalla ja toisella. koen, että tämä vahvistaa itsetuntoa, varsinkaan kun ei oikeasti kiinnosta pettää ja yritän olla mukava puolisolle - näin voisi ajatella sen olevan tervettäkin. toisaalta joskus mietin, että jääköhän puoliso sitten jotain huomiota vaille kun viime aikoina on ollut ongelmiakin. varsinkin kun joskus tulee sitten ajateltua, että perhana pitäiskö hakea muualta lohtua tahi riemua. - olevasta
Mahdollisuudet avoimina...
Kirjoittanut: Just another girl,
>>Tällainen asia vaivaa mieltäni, että tekeekö varattu ihminen väärin, jos pitää ns. mahdollisuudet avoinna? Eli ei petä vaan pitää silmät ja korvat auki ja katselee sillä silmällä vastakkaista sukupuolta, jos vaikka oma suhde kaatuisi...- Just another girl
Olen kyllä pitänyt silmäni auki tässä mielessä. Ja minulla uskomaton tapa ajautua omituisiin tilanteisiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ilmoitan heille, että olen varattu ja yleensä nämä tyypit haluavat sitten olla kavereita. Olen llian kiltti, enkä pysty sanomaan suoraan, että en halua olla sinun kaveri. Koko ajan kuitenkin tiedän, ainakin yhden kohdalla, että hän haluaa myös jotain muuta. Ja nyt asia kävi vaivaamaan, että pidänkö minä sitten häntä ns. varalla. En kyllä usko, koska en tunne häneen vetoa, ehkä jollain tapaa sääliä.
- ihminen
tämä on ehkä jonkun milestä itsekehua, mutta olen tyyppinä sellainen, että etsin uteliaana uusia asioita ja minusta on mahtavaa tutustustua uusiin ihmisiin niin miehiin kuin naisiin ja pidän kyllä yhteyttä kun ystävyys alkaa, mielestäni elämä on seikkailua jokainen uusi ihminen on jännittävä, en voisi elää jos mun pitäisi vaan aina olla jossain henkisessä siteessä!
(huom en todellaakaan nussi kaikkien vastaantulvisn kanssa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334649Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071643
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718