Miehille kysymys

Miehet outo ilmiö

Mitä oikeastaan haluatte:

Söpöliiinin koti hengettären,
Seksikkään stay up- naisen,
Älykkään älykön
? P.s. En toivo vastauksia a'la "kaikkia noita".. ok

Asiallisia vastauksia odotellen.

92

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

Söpöliini kodin hengetär Siwan kassalta.

• Mies1985

Tavallisen teininaisen, joka valmistautuu ammattiopiston pääsykokeisiin. Haaveena vaikka eläinhoitajan ammatti.

• ghyttfghytrfgytrfvt

Miksei muka voi olla noita kaikkia?

• Seksikäs stay up

• pienet toiveet

Luomu bimbon joka nauraa kaikille jutuilleni ja katselee minua rakastuneena kun röhnötän sohvalla krapulassa. Jos en jaksa höpötellä niin hänkin on suht hiljaa ja silittelee hiljaa niskaani vaan.

• Hah. Samankaltaiset haaveet täällä. Olis huvittavaa. kun naisystävä ois hieman tyhmä eikä kyseenalaistas mitään mitä sille sanoo :).

• ..........
        pimbleman kirjoitti:

Hah. Samankaltaiset haaveet täällä. Olis huvittavaa. kun naisystävä ois hieman tyhmä eikä kyseenalaistas mitään mitä sille sanoo :).

Ei huolta, kaikki naiset on hieman tyhmiä, jos miehiin verrataan.

• Neiti söpö kelpaa

Söpöliinin ja mukavan. Ei tarvitse olla kotiorientoitunut koska en tarvitse itselleni palvelijaa. Sellaista söpöä on mukava katsella ja pelkästä näkemisestä tulee jo hyvälle tuulelle.

• Staying alive

Söpön stay up -älykön.

• tsih tsh

Jesh, mulle olis vientiä :P

• lottamari<3

Kukaan ei siis halunnut Roosa Meriläistä hmm...nyt hänellä on varmasti paha mieli.

• mies 86

Huoh.

Voidakseni vastata paremmin tähän kysymykseen kirjoitin jälleen kerran varmaan neljännensadan kerran tällä viikolla oman ihastukseni nimeen facebookkiin saadakseni esiin hänen profiilinsa. Hänellä on kaunis, elämäniloinen hymy, vaaleanruskeat hiukset ja itseni kaltaisesti hieman ujo. Hän opiskelee samassa tiedekunnassa kanssani.

En yritä olla vitsikäs väittäessäni että hän luultavasti tosiaan on noita kaikkia avauksessassi mainitsemia asioita, joskaan minulla ei ole hajuakaan siitä mikä "stay-up nainen" on. Tarkemmin kuvailtuna hän on verraten hiljainen, akateeminen, ei liian erikoinen, jalat-maassa tyyppinen, luultavastikin vähän paremmista piireista oleva suomenruotsalainen. En tosin itse tunne edustavani mitään "bättre folk" väkeä, pikemminkin keskiluokkaa. Enkä todellakaan ole varakas.

Oman ihastuksen katseessa on aina ollut minulle henkilökohtaisesti jotain niin herkkää ja koskettavaa... ikään kuin katse toimisi ikään kuin sielun peilinä ja saisi olosi tuntumaan kotoisalta. Kotoisalta tietäen että te kaksi kuulutte toisillenne ja voitte täydentää toinen toisenne elämää.

Tästä kaikesta huolimatta löydän taas kerran itseni omalta sängyltäni makaamasta kirjoitellen tätä viestiä läppäri sylissä, olutta laiskasti siemaillen. Järkeilen että olen ehkä miespuolisena onnistunut tuomaan tähän ketjuun vähän erityyppistä perspektiiviä kuin jotkut katkeroituneet ukkomiehet tällä palstalla. Samalla kiroan omaa introverttiyttäni, omaa kyvyttömyyttäni olla sinut itseni kanssa ja hyväksymään omat vahvuuteni ja heikkouteni. Mutta en kuitenkaan syytä ketään erityistä olotilastani, toivoisin vain voivani löytää oman sisäisen rauhani ja nauttia elämästä niiden ihmisten ympärillä joiden tiedän välittävän minusta ja joita myös minä itse välitän yhtä lailla.

• Katkera ukkomies

Mikset tee mitään tuon ihastuksesi suhteen? Ei se nyt itsaria enempää voi kirpaista.

• iiics

Hehhee, se on mun pikkusisko :)

• RUTS sanoo suku!
        iiics kirjoitti:

Hehhee, se on mun pikkusisko :)

Minäkin halusin nuorempana nussia siskoani, jolla jo teininaisena oli isot tissit ja kireä perä. Äitini kuitenkin suhtautui nuivasti ja uhkasi pistää perinnön haisemaan jo elinaikanaan jos nussin siskoani. Tyydyin kuolaamaan siskon hinkkien ja perseen perään ja runkkailemaan.

Nykyään siskoni on jo rupsahtanut kurppa ja naimisissa aisuri-insinöörin kanssa. Vieläkin joskus nostalgisissa tunnelmissa vetelen siskon teininaisaikaisille bikinikuville.

• Ruts ruts ruts
        RUTS sanoo suku! kirjoitti:

Minäkin halusin nuorempana nussia siskoani, jolla jo teininaisena oli isot tissit ja kireä perä. Äitini kuitenkin suhtautui nuivasti ja uhkasi pistää perinnön haisemaan jo elinaikanaan jos nussin siskoani. Tyydyin kuolaamaan siskon hinkkien ja perseen perään ja runkkailemaan.

Nykyään siskoni on jo rupsahtanut kurppa ja naimisissa aisuri-insinöörin kanssa. Vieläkin joskus nostalgisissa tunnelmissa vetelen siskon teininaisaikaisille bikinikuville.

Se on oikein. Suvun kuuluu rutsahtaa.

• iiics
        Ruts ruts ruts kirjoitti:

Se on oikein. Suvun kuuluu rutsahtaa.

Täällä taas keskustelu rönsyilee ihastuttavalla tavalla.

• ei nolata itseämme
        Katkera ukkomies kirjoitti:

Mikset tee mitään tuon ihastuksesi suhteen? Ei se nyt itsaria enempää voi kirpaista.

Ei mies voi asialle mitään. Eihän sitä tiedä, onko toinen kiinnostunut. Todennäköisesti ei ole. Muuten nainen olisi jo tehnyt aloitteen.

• Ihihii
        iiics kirjoitti:

Täällä taas keskustelu rönsyilee ihastuttavalla tavalla.

Sukurutsailu on ihastuttavaa. Ihanaa tuntea veljen kalun työntyvän pimppaan ja sitten sperman vapautuvan sykäyksittäin pitkin pillun pohjia. Ihanaa, ihahaa.

• kiltti mies.

Ihan tavallisen naisen joka tykkää liikkua luonnossa. En halua mitään kotihengetärtä joka siivoo jatkuvasti. Minä teen puolet kotitöistä. Saa olla omia harrastuksia ja menoja. Ei tarvii olla 24/7 yhdessä. Sellanen normi nainen on hyvä ja taviskin voi olla seksikäs.

• vasemmistoanarkisti

Riittää, ettei käy töissä, ei ole absolutisti eikä häpeä asiaa uskottemalla maailmalle olevansa jotain muuta. Rikosrekisteri plussaa, muttei pakollinen.

• lottamari<3

Ihme, päivällä kun lukee tätä sinkku palstaa, niin miehet ei halua naiselta kuin römpsää. Nää on kyllä nyt naisten kirjoittamia viestejä, Roosa Meriläinen on tehnyt tehtävänsä, kun kukaan mies ei puhu pim...mitään.??

Kukaan sinkku ei ole tällä palstalla halunnut mitään normi naista, ei tavista, eikä mitään muuta kuin vain että sillä on ninnonnäinsano sitä mutta...joo.

• post coitum omne

Päivällä kun on raivorunkattu, niin illalla ja yöllä on seesteisempi olo.

• Atm-dorka

Aika monellekin tällä palstalla kelpaisi tavis norminainen ja on myös kantansa ääneen ilmaissut, mutta ethän sinä meitä edes huomaa, kun on kivempaa taittaa peistä kiihkoilijoiden kanssa. Ne oikeasti "kiltit miehet" ohitetaan kun eivät ole kiinnostavia edes väittelymielessä.

Ja se pim... on ihan oikeasti oleellinen koska loppujen lopuksi heterosuhteessa on kyse seksistä. OIKEASTI. Voisitko itse kuvitella eläväsi parisuhteessa naisen kanssa jos kerran seksi ole niin tärkeää? Noh, en minä tiedä oletko Bi vai et, mutta useimmat meistä ovat ihan normi heteroita, ja siksipä solmimme parisuhteen vastakkaisen sukupuolen kanssa tai emme ollenkaan. Mitä sillä olisi merkitystä, jos sukupuoli ei olisi oleellinen.

Siksi me ätmit puhumme pillusta. Mieskavereita meillä jo on. Naiskavereitakin, ehkä, mutta nimenomaan kavereita, ei sen enempää. Seurustelukumppani on kuitenkin eri asia.

• Mies32

Kieltämäsi vastaus on ainoa oikea. Ei ihmistä voi luokitella noin ahtaasti. Tutkijatohtori voi illalla olla miehensä kanssa stay-upeissa ja nahkaremmeissä ja sunnuntailounaalla vanhempien kanssa pinkeissä söpöhöpötossuissa.

Jos nyt kuitenkin olisi ihan pakko yksi noista valita, niin söpö. Tosin jos se tarkoittaisi, ettei ole älyä eikä seksiä, niin vaikeaksi menisi.

• Söötin, rauhallisen, asioihin rennosti suhtautuvan...En minä tiiä.

Saa olla kaunis. Ei välttämättä tartte tuntea oloa omakseen stay upeissa. Saa olla ujo ja ehkä jopa epävarma itsestään, mutta ei siihen pisteeseen asti, että saa vuoden odottaa, että tuo uskaltaa näyttäytyä alasti. Saa olla rohkeampikin. Saa osata laittaa ruokaa, vaan eipä niin väliä... söisin noita rahkojani yhä edelleen.

Jotain... Haluan jotain. Osaa sitä noin määritellä kun kuitenkaan en ole lukittu yhteen määritelmään siinä mitä haluan.

• En muuten ole ikinä stay upien perään niin ollut. Näyttäähän ne kivalta toisaalta. Hmm. Mut joo. Siis ei haittaa jos uskaltaa vähän laittaa rohkeampaa päälle, vaikka sitten vain kahden kesken. Ei tosiaan vaatimus. Ei sillä että stay upit nyt siis kuuluis mihinkään rohkeisiin vaatteisiin automaattisesti, mutta tuli nyt vaan mieleen tommonen eroottinen pukeutuminen. Enpä muuten ole koskaan naisen kanssa ollut, joka vetäs mitään sex hop vaateosastoa niskaansa... Oishan sekin tietysti ihan kiva.

• iiics
        hahmotelma kirjoitti:

En muuten ole ikinä stay upien perään niin ollut. Näyttäähän ne kivalta toisaalta. Hmm. Mut joo. Siis ei haittaa jos uskaltaa vähän laittaa rohkeampaa päälle, vaikka sitten vain kahden kesken. Ei tosiaan vaatimus. Ei sillä että stay upit nyt siis kuuluis mihinkään rohkeisiin vaatteisiin automaattisesti, mutta tuli nyt vaan mieleen tommonen eroottinen pukeutuminen. Enpä muuten ole koskaan naisen kanssa ollut, joka vetäs mitään sex hop vaateosastoa niskaansa... Oishan sekin tietysti ihan kiva.

Kiitos tämä riittää.

• iiics kirjoitti:

Kiitos tämä riittää.

Minua ei muuten kiinnosta mikä sinulle riittää.

• hahmotelma kirjoitti:

En muuten ole ikinä stay upien perään niin ollut. Näyttäähän ne kivalta toisaalta. Hmm. Mut joo. Siis ei haittaa jos uskaltaa vähän laittaa rohkeampaa päälle, vaikka sitten vain kahden kesken. Ei tosiaan vaatimus. Ei sillä että stay upit nyt siis kuuluis mihinkään rohkeisiin vaatteisiin automaattisesti, mutta tuli nyt vaan mieleen tommonen eroottinen pukeutuminen. Enpä muuten ole koskaan naisen kanssa ollut, joka vetäs mitään sex hop vaateosastoa niskaansa... Oishan sekin tietysti ihan kiva.

Niin ja ei saisi olla semmonen, joka on joka viikonloppu postaamassa fesariin bailaamaan lähtöä... Tai no tarttis olla menossa aina ilman ilmoituksiakaan. Eli kyl joo tarttee välillä osata ottaa rauhallisesti.

• iiics
        hahmotelma kirjoitti:

Minua ei muuten kiinnosta mikä sinulle riittää.

NIINKKÖ?

• iiics kirjoitti:

NIINKKÖ?

Niin :)

• iiics
        hahmotelma kirjoitti:

Niin :)

No jatka kaikin mokomin tajunnanvirtaasi seksikuteista, joista ei ole omakohtaista kokemusta. Yritin puuttua kun alkoi näyttää että tilanne ei ole enää hallinnassasi.

• iiics kirjoitti:

No jatka kaikin mokomin tajunnanvirtaasi seksikuteista, joista ei ole omakohtaista kokemusta. Yritin puuttua kun alkoi näyttää että tilanne ei ole enää hallinnassasi.

Jollain on vähän ote hukassa tässä nyt kyllä...
        Eikö seksikuteet voi kuulua tähän keskusteluun. Seksuaalinen kokeilunhalu jne.

Mielestäni hyvin oleellisia seikkoja.

• iiics
        hahmotelma kirjoitti:

Jollain on vähän ote hukassa tässä nyt kyllä...
        Eikö seksikuteet voi kuulua tähän keskusteluun. Seksuaalinen kokeilunhalu jne.

Mielestäni hyvin oleellisia seikkoja.

Miten voi olla mahdollista, että joku on AS:ssa, mutta että seksikuteista ei ole kokemusta?

Mä en ikinä liittyis sellaseen foorumiin. Seksikuteita oli vielä muutama vuosi sitten, mutta ei kai semmosia enää käytä muut kun vanhat homot.

• iiics kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista, että joku on AS:ssa, mutta että seksikuteista ei ole kokemusta?

Mä en ikinä liittyis sellaseen foorumiin. Seksikuteita oli vielä muutama vuosi sitten, mutta ei kai semmosia enää käytä muut kun vanhat homot.

No jos sinä et enää vanhoilla päivilläsi homoile tai yrität vaan olla säälittävästi nuorekas, niin ei se minua varsinaisesti liikuta.

Mites se AS-jäsenyys liittyy niihin kamppeisiin, joita muijat on mun kanssa päällään pitänyt tai päältään riisuneet?

• iiics
        hahmotelma kirjoitti:

No jos sinä et enää vanhoilla päivilläsi homoile tai yrität vaan olla säälittävästi nuorekas, niin ei se minua varsinaisesti liikuta.

Mites se AS-jäsenyys liittyy niihin kamppeisiin, joita muijat on mun kanssa päällään pitänyt tai päältään riisuneet?

Haluatko ehkä muotoilla uudestaan vai jätetäänkö aihe tähän? Ei tosta saa nyt mitään tolkkua.

• iiics kirjoitti:

Haluatko ehkä muotoilla uudestaan vai jätetäänkö aihe tähän? Ei tosta saa nyt mitään tolkkua.

Ja omasta mielestäni kun olin niin kovin selkee... :)

• iiics
        hahmotelma kirjoitti:

Ja omasta mielestäni kun olin niin kovin selkee... :)

Joko sulla on kokemusta seksivaatteista tai ei ole.

AS-jäsenyys taas on extremempää kuin seksivaatteet, jotka näen enemmän mukarohkeitten keski-ikäisten juttuna, parhaassa tapauksessa kun petetään puolisoa toisen kanssa. Siis se on ihan okei jos joku jaksaa kiihottua jostain pvc:stä tai catsuitista, mutta siltiKIN näen sen noin kun sanoin. Että se laardi pitää ahtaa kumipöksyihin ja sitten ahistaa mutta kuitenkin on kovin eroottista.

• iiics kirjoitti:

AS-jäsenyys taas on extremempää kuin seksivaatteet, jotka näen enemmän mukarohkeitten keski-ikäisten juttuna, parhaassa tapauksessa kun petetään puolisoa toisen kanssa. Siis se on ihan okei jos joku jaksaa kiihottua jostain pvc:stä tai catsuitista, mutta siltiKIN näen sen noin kun sanoin. Että se laardi pitää ahtaa kumipöksyihin ja sitten ahistaa mutta kuitenkin on kovin eroottista.

Eredyinkö sanomaan että minulla on noista kokemusta :O

• hahmotelma kirjoitti:

Saakeli jos mulla onkin, enkä muista. Hirvittävää. Pelottava ajatus.

• iiics
        hahmotelma kirjoitti:

Joo, anna olla.

• iiics kirjoitti:

Joo, anna olla.

Vissiin täytyy, kun keskustelukumppani puhuu ihan omiaan kuitenkin :)

• taivaanvuohi62
        iiics kirjoitti:

Stay upit seksivaatteita??? Ne ovat SUKAT! Tiedättekö edes ihmisparat mitkä ovat naisten sukat? Isoäitimme olivatkin varsinaisia seksin papittaria ällönruskeine pässinpökkimineen, oli aivan sukkanauhatkin, hui kuinka kiihottavaa.

Sukkien etu sukkahousihin on taloudellisuus. Jos silmä lähtee juoksemaan, heittää roskiin vain sen sukan. Tietysti laatikossa on usea pari samaa mallia.

• ...
        taivaanvuohi62 kirjoitti:

Stay upit seksivaatteita??? Ne ovat SUKAT! Tiedättekö edes ihmisparat mitkä ovat naisten sukat? Isoäitimme olivatkin varsinaisia seksin papittaria ällönruskeine pässinpökkimineen, oli aivan sukkanauhatkin, hui kuinka kiihottavaa.

Sukkien etu sukkahousihin on taloudellisuus. Jos silmä lähtee juoksemaan, heittää roskiin vain sen sukan. Tietysti laatikossa on usea pari samaa mallia.

Joo siksi isoäitisi osti hotlipsistä. Avoimen haatuksen sukkahousuthan kehitettiin myös säästösyistä sotien aikaan. Kului paljon vähemmän aikaa antaa vieraan vallan sotilaalle niissä.

http://www.hotlips.fi/tuotteet/alusasut/alusasut-naisille/sukat-amp;-sukkahousut/40101/?sort=4d&selected_group=sizes&

• iiics
        taivaanvuohi62 kirjoitti:

Ei tainnut kukaan puhua enää stay upeista tuossa kohtaa. Hahmotelmakin, joka yleensä puhuu vain omasta elämästään, tähdensi että ei pidä stay uppeja rohkeina vaatteina.

• iiics kirjoitti:

Ei tainnut kukaan puhua enää stay upeista tuossa kohtaa. Hahmotelmakin, joka yleensä puhuu vain omasta elämästään, tähdensi että ei pidä stay uppeja rohkeina vaatteina.

Kenes elämästä sitä osaisi puhua. Tai pitäisi, etenkin kun kysytään jotain omaan elämään liittyvää.

• Haluun ton keskimmäisen, muut on tullut koettua, eikä sielujen sympatia ole tämän pidempääm johtanut :/

• mahdoton yhtälö

Söpö, seksikäs ja älykäs kodinhengetär tietenkin :)
      No oikeasti tuossa on vain osa totuutta, mutta kyllä niitä kaikkia ominaisuuksia pitäisi löytyä, ensimmäisenä ehkäpä se kodin hengetär ja seuraavina äly ja ulkonäkö, seksikkyys tulee viimeisenä.

• !!!

Ei noita kaikkia tarvitse löytyä yhdestä naisesta, vaan mielelläni käyn läpi useamman erilaisen naisen, kunkin omalla vuorollaan. Vielä on yksi noista kokematta.

• 3+15

jos näistä kolmesta pitää valita niin älykkään älykön

• Dildis

Seksikkään älykön. ;)

• The Grey

Olisihan se hyvä jos nainen minun mielestäni olisi sekä söpö että seksikäs. Ihan tavisnainen kyllä kykenee siihen. Kyllä minä haluaisin kokea molemminpuolisen viettelemisen parisuhteessa.

Mutta älykkyyttä olisi hyvä olla. Eikä tarvitse välttämättä olla korkeakoulututkintoa, minkä usein saa pelkällä ulkomuistilla. Aivopestyjä samaa mantraa toistelevia zombeja on yliopistot täynnänsä. Tärkeämpää on, että osaa ajatella itsenäisesti kaikkinaisesta sosiaalisesta paineesta huolimatta ja myös perustella omat mielipiteensä. Jos lisäksi naisella on vielä jonkinlaista luovuutta, niin siinä olisi aika täydellinen paketti.

• liimatukka

"Tärkeämpää on, että osaa ajatella itsenäisesti kaikkinaisesta sosiaalisesta paineesta huolimatta ja myös perustella omat mielipiteensä."

Hyvä kommentti, samaa mieltä älykkyydestä.

• 216

Älykäs. Ei tosiaan tarkoita mitään tutkintoa. Tietysti suurella osalla älyköistä on korkea koulutus tai pyrkimys siihen.

• En halua paljon

Vaadin naiselta vain kolmea asiaa: nuoruutta, kauneutta ja neitsyyttä. Millään muulla ei ole väliä.

• ----

Elämän sulostuttajan ja härnääjän. Ns. mukava neito. ; )

• m35 - ATM

Valintani olisi seksikäs stay up- nainen ehdottomasti.

En tarvitse kodin hengetärtä palvelijakseni kotiini. Vaikka pidän älykkäästä keskustelusta en myöskään halua älykköä älyttömine juttuinensa. Haluan naisen, joka on kaunis ja luonteeltaan mukava, jonka kanssa voisi paneskella.

Ulkonäöllä on väliä, eivätkä hengetär ja älykkö pysty sitä mitenkään kompensoimaan muilla ominaisuuksillaan.

• .....

Eikö söpöliini-kotihengettäret tai älykkäät älyköt voi pitää stay-uppeja vai miksi nämä on toisensa poissulkevia? Eikö muka söpöliini kotihengetär tai älykäs älykkö voi joskus haluta olla myös seksikäs?

• lifemocker

näinpä....

• sfdsf fs fd fsd fds

Ei kukaan väittänyt, että ne ovat toisensa poissulkevia. Kysymys oli, minkä valitsisit. Ihmiset ovat huolestuttavan tyhmiä nykyään.

• ------------

Haluan söpön ja perusfiksun pienen naisen, joka tietää, ettei tiedä oikeastaan paljon mitään ja myöntää olevansa väärässä, mutta on myös monesti oikeassa.

• lifemocker

mikä helvetti estää olemasta kaikkia??

• .....

Jos et ole söpö taikka älykäs?

• lifemocker
        ..... kirjoitti:

Jos et ole söpö taikka älykäs?

sittenhän jäljelle jää kuitenkin olla seksikäs kodinhengetär ;)

• lhjvjhc

Ei oikeastaan mikään. Eihän vastaavasti sinullakaan ole noista mitään ominaisuuksia, ei söpöyttä, ei seksikkyyttä, eikä älykkyyttä.

• -------------
        lhjvjhc kirjoitti:

Ei oikeastaan mikään. Eihän vastaavasti sinullakaan ole noista mitään ominaisuuksia, ei söpöyttä, ei seksikkyyttä, eikä älykkyyttä.

Kuvassa on paska valaistus, huono kuvakulma ja punaiset silmät. Veikkaan, että tyyppi on livenä ihan viehättävä, toki vain pienehkön alakulttuuriryhmän mielestä, mutta tuskinpa häntäkään muut naiset kiinnostaa.

• ....
        lifemocker kirjoitti:

sittenhän jäljelle jää kuitenkin olla seksikäs kodinhengetär ;)

No mutta se ei ole kaikkia, ja sitähän sä kysyit...

• Jos ei ole kuin nuo 3 vaihtoehtoa ja niiden yhdesteleminen ei onnistu, ni valitsen:

-Seksikkään stay up- naisen,

Varsin helppo valinta. ;)

• Yhteistyökumppani

Sellaisen jolla on yhteisiä harrastuksia ja joka osoitaa mielenkiintonsa minua kohtaan.

• Olet kusipää!

Etkö vitun ääliö ymmärrä sitä että pitää valita kolmesta vaihtoehdosta, eikä selitellä omia?

Ei ihme että olet sinkku.

• ......
        Olet kusipää! kirjoitti:

Etkö vitun ääliö ymmärrä sitä että pitää valita kolmesta vaihtoehdosta, eikä selitellä omia?

Ei ihme että olet sinkku.

Hieno kurppaparodia.

• Näin tänään

No jos noin kovasti kärjistetään, niin vastaan että seksikäs stay up -nainen.

Kärjistetty älykkö olisi luultavasti kuivakka pätijä. Ei kiitos.
      Kärjistetty kotihengetär keskittyisi kodin hoitamiseen ja seksi olisi suunnilleen kirosana. Osaan tehdä kotityöt itsekin, joten ei kiitos.
      Kärjistetty Sexy stay up olisi sentään naisellinen ja luultavasti makuuhuoneessa estoton. Se olisi ihan mukava plussa nykyiseen arkeen.

• Tahtoo kissimirrin

Mä haluan sellaisen söpöliinin joka sanoo aina välillä miaauuuu ja sitten mun pitää selvittää että mitä hän oikein tahtoo. Siis osaisi hän ihan normaalistikin puhua mutta hän olisi sen verran kissamainen että haluaisi kommunikoida välillä maukumalla.

• iiics

Hyvin monet naiset kommunikoivat varsinkin vaikeista asioista muuten kuin suoraan puhumalla. Luulisi löytyvän sopivia.

• Tahtoo kissimirrin
        iiics kirjoitti:

Hyvin monet naiset kommunikoivat varsinkin vaikeista asioista muuten kuin suoraan puhumalla. Luulisi löytyvän sopivia.

Sittenhän minun ei tarvitse toivottavasti etsiä enää kauaa omaa kissimirriäni. Jos toisella on vaikka paha olla ja hän sitten sanoo miauuuu niin tottakai ryntään lohduttamaan.

• no jopas on
        iiics kirjoitti:

Onko olemassa myös naisia, jotka puhuvat suoraan?

• miks ei?

Hm, tähän jatkoksi sopii toinen kysymys miehille: miten sais sen seksin mieleen?

Olen suhteessa, rakastan miestäni ja hän minua. Mutta, minua haluttaa ja hänelle ei mikään taukoväli tunnu olevan liikaa: aloitetta ei tuea jos käyn kimppuun tai lähestyn hellemmin niin olen aina tunkeileva, on väärä aika tai paikka. En käsitä siis ollenkaan. Onneksi suihkuissa on nykysin hyvät paineet.

Ja joo, perheessä on lapsia, joten aina ei muutenkaan onnistu ni sitä suuremmal syyllä aina kun mahis ni ekis mieli! ja ymmärrän et voi väsyttää, mut ei se ny nii kauan kestä ja miten oikeesti oivalita unet seksinsijaan? Ehkä joskus, mut tää on enempi sääntö.

En oikeesti käsitä et miten nainen miestä viriilimpi ja miten ei seksi maistu ku sais? Olen kuullut valituksia lähinnä vain toisinpäin. Ja ei, vika ei ole ulkonäössä. Saan osakseni kyllä katseita ja kutsuja, toistaiseksi kuitenkin valinnut yksiavioisen polun.

Oliskos jotain halunherättäjävinkkejä....?

• .....

Googlettamalla saat parempia vastauksia kuin täällä kysymällä.

Ei ole vaikeaa:
        1) avaa google
        2) syötä hakukenttään "miksi mies ei halua"
        3) paina hakunappia
        4) klikkaa tuloksista joku mikä itsestäsi vaikuttaa parhaalta

• perusmies92

Sellaisen joka miellyttää silmääni ja on luonteeltaan rauhallinen, miellyttävä, hymyilevä ja positiivinen. Eikä mielellään polta tai käytä alkoholia hirveästi... eli siis itseni kanssa samanhenkistä etsin.

• Olet kusipää

Tuota ei kysytty, vitun ääliö!

• Itte oot!
        Olet kusipää kirjoitti:

Eikö siis saa sanoa, ettei halua edellä mainituista vaihtoehdoista yhtäkään vaan jotain muuta?

• ......
        Olet kusipää kirjoitti:

Ai, se ei ollutkaan parodia.

• pysy aiheessa
        Itte oot! kirjoitti:

Eikö siis saa sanoa, ettei halua edellä mainituista vaihtoehdoista yhtäkään vaan jotain muuta?

Ei saa. Aloita oma ketju jos haluat höpistä omiasi.

• Puutelista

Et maininnut harrastuksia ! Ei tommonen lista mitään kerro !

• Mies32

Ei minua naisen harrastukset kiinnosta, kunhan pysyy poissa jaloistani harrastamassa ja tulee kotiin yöksi edes joskus. En minäkään ala omista harrastuksistani tiliä tekemään enkä raahaamaan naista niihin mukaan.

• Seikkinsoikkin
        Mies32 kirjoitti:

Ei minua naisen harrastukset kiinnosta, kunhan pysyy poissa jaloistani harrastamassa ja tulee kotiin yöksi edes joskus. En minäkään ala omista harrastuksistani tiliä tekemään enkä raahaamaan naista niihin mukaan.

Minä harrastan juuri yöllä kaikenlaista taiteellista. Nytkin keksin kauniin koristeen arvokkaasta kankaasta. Mutta se ei ole vielä valmis. Suunnittelen tehdä kokonaisen asetelman juhlan aikana. Siitä tulee todella upea koristeasetelma. Minun inspiraatio iskee usein myöhään illalla tai jopa yöllä kun on hiljaista ja rauhallista. Ja päivällä en keksi mitään.

• Mies32
        Seikkinsoikkin kirjoitti:

Minä harrastan juuri yöllä kaikenlaista taiteellista. Nytkin keksin kauniin koristeen arvokkaasta kankaasta. Mutta se ei ole vielä valmis. Suunnittelen tehdä kokonaisen asetelman juhlan aikana. Siitä tulee todella upea koristeasetelma. Minun inspiraatio iskee usein myöhään illalla tai jopa yöllä kun on hiljaista ja rauhallista. Ja päivällä en keksi mitään.

Mitkä juhlat? Ai häämme?

• Seikkinsoikkin
        Mies32 kirjoitti:

Mitkä juhlat? Ai häämme?

No tuo tuleva juhannus. Minä en juhli koska se ei ole minulle mikään juhla. Ja koristeen voin tehdä omaksi iloksi:) on kiva että ajattelet jo häitä:) ajattelen että niitä voi viettää vaikka purjeveneellä! Kun on kesä!!! Hypätään veteen ja uidaan ja otetaan aurinkoa!!! Kaunis ajatus:) kiva kun voi nyt mennä onnellisena nukkumaan :)

• kunnollinen mies

Älykkään älykön tietenkin. Seksikkyydellä ei ole väliä ja liika siivous ym. vain häiritsee.

• Sinkkumies 40

En nyt yleensä pidä lokeroinnista, kun maailma ei nyt ole ihan noin mustavalkoinen.

Mutta, jos valita pitää, vaihtoehto 1, joka ei sulje pois edes sitä vaihtoehdon 2 seksikkyyttä.

Vaihtoehto kaksi voi taas kuulua sarjaan "moni kakku päältä kaunis". Kiinnostus tuskin herää, jos ihmisellä ei ole mitään siellä pääkopan sisällä, tai mikäli se seksikkyys on hankittu vaikka keinotekoisesti kirurgisilla toimenpiteillä.

Vaihtoehto kolme on taas mitään sanomaton, koska älykkyys voi ilmetä monella eri tavalla. Kirjaviisas älykkö voi olla pihalla kuin lumiukko, jos ei kykene ajattelemaan käytännöllisesti tai hyödyntämään kirjaviisautta jollain tapaa konkreettisesti. Jos taas älykkyys on sitä, että keskustellaan henkeviä vain pelkästä keskustelemisen ilosta, niin tiedä nyt, onko siinä pidemmän päälle järkeä...

• Joku valita noista kolmesta... Näköjään jäi valitsematta. Harmi kun ei ollut sitä "tavallista naista" valittavissa. Tosin mitä sillä "tavallisella naisella" nyt sitten tarkoittaa. En tiedä... Olen siis hiljaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1038
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      822
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe