Tieetokilpailukysymys

Montako litran kannua mojitoa pystyy 6 hengen porukkka imasemaan kitusiinsa yhden illan aikana?

35

105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liiian zu viel on oikea vastaus mut arvaillla voi silti,

    • RIP C2h4OH

      Voehan kilipaalua ja pohommaallasta peräksiantamattomuutta !!!111!!!!

      Yx vajaa pullollinen Alkon Mojitoa on kohtuullsuutta.

      Olen 19vuotaana kilpaillut Stolitsnaja-vodkan juomisesta........voitin............................
      Alkoholimyrkytksen..taju ei mennyt --mutta motorrinen hermostp lakkasia toimimimasta
      en kyennyt edes päätä kääntämään, kun vihreä oksennusvaahto pursui suustani
      kirosin kaveretani mielessäni, kun eivät tajunneet kääntää nato asentoon, etten tukhdu okseenuseesni.....olin tajuissani, mutten pystynyt silmääkään äpsäyttämään merkiksi.Saiaalan heräämössäkin olin tajuissani ja kuulin äitini ja veljeni höpötykset voimatta vastata mitään.
      Eipä paljoakaan kiinnosta Bruunon skabat

      • oasis97

        www.youtube.com/watch?v=h4MT-u6sz7M

        Tässä esitän itse turkkilaista vatsatanssia


      • oasisis97
        oasis97 kirjoitti:

        www.youtube.com/watch?v=h4MT-u6sz7M

        Tässä esitän itse turkkilaista vatsatanssia

        WOI WEE!!!111!!!! .
        linkissä häikkää, mut kahtokee juutpista;
        Heikinbaari 2009 Turkkilainen vatsatanssi
        Ommul mahtavat daisarit ja 5litaa mojitoa päässä....hihihihi



      • bravo.bravi kirjoitti:

        Enemmän oli seurueella tahaton sovellus tästä:

        http://www.youtube.com/watch?v=uqZyN-w4CKE


        6 on vähän alakanttiin, kuitista tarkastin.

        Niin sä viittaat tuohon tankotanssiin? ;)

        Yli 6 kannua... Se on jo ihan kunnioitettava määrä. Toivottavasti oli silti mukava aamu :p


      • oasis79 kirjoitti:

        Niin sä viittaat tuohon tankotanssiin? ;)

        Yli 6 kannua... Se on jo ihan kunnioitettava määrä. Toivottavasti oli silti mukava aamu :p

        Lähinnä toi shake that ass-puoli siinä irtonaisessa yleisriehakkaassa kondiksessa :) Tankotanssiin ei tullut tilaisuutta, mikä plussasarakkeeseen merkitään. Aamu oli oikein mukava, mojitohan on vähä niin kuin kasvislientä, siis terveysvaikutteista evästä :>


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Lähinnä toi shake that ass-puoli siinä irtonaisessa yleisriehakkaassa kondiksessa :) Tankotanssiin ei tullut tilaisuutta, mikä plussasarakkeeseen merkitään. Aamu oli oikein mukava, mojitohan on vähä niin kuin kasvislientä, siis terveysvaikutteista evästä :>

        Voi harmi, tankotanssiva mies olisi vähintäänkin katsomisen arvoinen ilmestys, mutta onneksi sentään pääsit näyttämään taitojasi sheikkaamisen kautta :>

        Terveysvaikutteista heh... :) Mä pidän tuon mielessä kun ensi viikolla on tiimin kesken kesän avauspippalot. Tilaan vain terveysjuomia koko illan.


      • oasis79 kirjoitti:

        Voi harmi, tankotanssiva mies olisi vähintäänkin katsomisen arvoinen ilmestys, mutta onneksi sentään pääsit näyttämään taitojasi sheikkaamisen kautta :>

        Terveysvaikutteista heh... :) Mä pidän tuon mielessä kun ensi viikolla on tiimin kesken kesän avauspippalot. Tilaan vain terveysjuomia koko illan.

        Koko porukan yleisilme oli sen sorttinen. En mitenkään erikseen itse esitellyt pebaani :p Tuntikausia kun istuu samassa paikassa, ja sitten lähtee liikkeellä pieni tonkallinen juomaa elimistöä kiertämässä ( cavat ja ruokaviinit) niin tuntuuhan se. Mojito vaan on sellasta linnunmaitoa ettei tosiaan viinaa huomaa juovansa.

        Mojitoa, Caipirinjaa, Caipiroscaa ja loppuillasta puolalaista ruohonkorsiviina Zubrowkaa niin käytännössä olet juhlinut lautasmallin mukaisesti, puolet vihanneksia :)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Koko porukan yleisilme oli sen sorttinen. En mitenkään erikseen itse esitellyt pebaani :p Tuntikausia kun istuu samassa paikassa, ja sitten lähtee liikkeellä pieni tonkallinen juomaa elimistöä kiertämässä ( cavat ja ruokaviinit) niin tuntuuhan se. Mojito vaan on sellasta linnunmaitoa ettei tosiaan viinaa huomaa juovansa.

        Mojitoa, Caipirinjaa, Caipiroscaa ja loppuillasta puolalaista ruohonkorsiviina Zubrowkaa niin käytännössä olet juhlinut lautasmallin mukaisesti, puolet vihanneksia :)

        Baaritiskillä tanssimiset vasta lasketaan :>

        Petollisinta on tosiaan istuskella pitempään, nautiskella jotain helppoa juomaa ja sitten kuvitella lähtevänsä tyylikkäästi seuraavaan paikkaan. Mun polvet on aika hyvä viinamittari, niitä alkaa kutittamaan kun viina alkaa virtaamaan liian vilkkaasti :)

        Terveys täytyy pitää mielessä juhliessakin. Tuo kuulostaa oikein hyvältä yhdistelmältä, kiitos vain suosituksesta ;)


      • oasis79 kirjoitti:

        Baaritiskillä tanssimiset vasta lasketaan :>

        Petollisinta on tosiaan istuskella pitempään, nautiskella jotain helppoa juomaa ja sitten kuvitella lähtevänsä tyylikkäästi seuraavaan paikkaan. Mun polvet on aika hyvä viinamittari, niitä alkaa kutittamaan kun viina alkaa virtaamaan liian vilkkaasti :)

        Terveys täytyy pitää mielessä juhliessakin. Tuo kuulostaa oikein hyvältä yhdistelmältä, kiitos vain suosituksesta ;)

        Baaritiskillä ja pöydillä tanssiminen on monessa maassa normaalia, täälä härmässä vaan niuhotetaan. Saa sillä huomiota, että sikäli jos sellasen perään on..

        Enpä ole ennen kuullut viinasta kutiavista polvista. Paras ottaa antihistamiinia niin ei hyvät bailandot turhaa häiriinny :s

        Liquid Ensalada :)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Baaritiskillä ja pöydillä tanssiminen on monessa maassa normaalia, täälä härmässä vaan niuhotetaan. Saa sillä huomiota, että sikäli jos sellasen perään on..

        Enpä ole ennen kuullut viinasta kutiavista polvista. Paras ottaa antihistamiinia niin ei hyvät bailandot turhaa häiriinny :s

        Liquid Ensalada :)

        Aika monessa maassa on tullut aikoinaan tanssittua pöydillä ja joo, huomiotahan sillä saa, mutta ei sitä niin ajatellut. Kunhan piti hauskaa :)

        Mulla taitaa olla jonkinasteinen verenkiertohäiriö tai vähintäänkin valmistusvika, kun ensin kutiaa polvet, sitten kihelmöivä tunne leviää nilkkoihin ja sieltä takaisin ylöspäin jos on nauttinut alkoholia. Se kyllä tasoittuu kunhan nauttii tasaisesti lisää ;)


      • oasis97 kirjoitti:

        www.youtube.com/watch?v=h4MT-u6sz7M

        Tässä esitän itse turkkilaista vatsatanssia

        En osaa valitettavasti vatsatanssia, mutta kaikkeahan voi toki opetella.

        Päätin aloitta esim. tenniksen opettelun, liityin juuri tenniskerhoon. Oppia ikä kaikki...


      • oasis79 kirjoitti:

        Aika monessa maassa on tullut aikoinaan tanssittua pöydillä ja joo, huomiotahan sillä saa, mutta ei sitä niin ajatellut. Kunhan piti hauskaa :)

        Mulla taitaa olla jonkinasteinen verenkiertohäiriö tai vähintäänkin valmistusvika, kun ensin kutiaa polvet, sitten kihelmöivä tunne leviää nilkkoihin ja sieltä takaisin ylöspäin jos on nauttinut alkoholia. Se kyllä tasoittuu kunhan nauttii tasaisesti lisää ;)

        Jo on erikoinen vaiva. Onneksi hoitona on lisää viinaa, valelääkärikin voi määrätä hoidon. Luultavasti kroppa protestoi kutiamalla liian hidasta tahtia :>

        Aikaslailla nukkustuttaa. Olisko post-mojoottinen oireyhtymä?


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Jo on erikoinen vaiva. Onneksi hoitona on lisää viinaa, valelääkärikin voi määrätä hoidon. Luultavasti kroppa protestoi kutiamalla liian hidasta tahtia :>

        Aikaslailla nukkustuttaa. Olisko post-mojoottinen oireyhtymä?

        Post-mojoottinen... :D

        Tuohon vaivaan ei taida auttaa kuin unisaarille purjehtiminen

        Tämän myötä hyvää yötä ja energisoivia unia.

        http://www.youtube.com/watch?v=JcGtKojv5UY


      • Capt. Morgan
        oasis79 kirjoitti:

        En osaa valitettavasti vatsatanssia, mutta kaikkeahan voi toki opetella.

        Päätin aloitta esim. tenniksen opettelun, liityin juuri tenniskerhoon. Oppia ikä kaikki...

        Kah, Fatima heräsi yöreffeillemme....Ettet muka osaa napaanssia;-)
        ja säästät virtuoasixena taitosi Brunon 1000 1 yön lemmenleikkeihin --ähäää:D

        Olin kovn ohkessani kun ihana napatanssijatar pyysi minut ekana hipelöimään uumaansa ja keräsimme kaikki udmurttien lekajenkkaan!

        Kuva löytyy todiseexi, eivätkä oikeat seilorit valehele milloinkaan


      • oasis79 kirjoitti:

        Post-mojoottinen... :D

        Tuohon vaivaan ei taida auttaa kuin unisaarille purjehtiminen

        Tämän myötä hyvää yötä ja energisoivia unia.

        http://www.youtube.com/watch?v=JcGtKojv5UY

        Tuutulaulu hämyiseltä klubilta, kiitos ja zzz zz zzz zzzzzzzzzzzzzz :s


      • Capt. Morgan kirjoitti:

        Kah, Fatima heräsi yöreffeillemme....Ettet muka osaa napaanssia;-)
        ja säästät virtuoasixena taitosi Brunon 1000 1 yön lemmenleikkeihin --ähäää:D

        Olin kovn ohkessani kun ihana napatanssijatar pyysi minut ekana hipelöimään uumaansa ja keräsimme kaikki udmurttien lekajenkkaan!

        Kuva löytyy todiseexi, eivätkä oikeat seilorit valehele milloinkaan

        Fatima, udmurttinen letkajenkka vois olla hyvä uniaihe niiden ainaisten viiksihunksien sijaan. Kapu hallitsee selvästi nää jutut =)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Fatima, udmurttinen letkajenkka vois olla hyvä uniaihe niiden ainaisten viiksihunksien sijaan. Kapu hallitsee selvästi nää jutut =)

        :D Voi kamala, toivottavasti en näe mitään unia tänä yönä...


      • Capt. Morgan
        oasis79 kirjoitti:

        :D Voi kamala, toivottavasti en näe mitään unia tänä yönä...

        Voi Fatimaseni, näkisit upean unen, jos voisin nyt laittaa kuvan minusta se toinen Fatima kainalossani
        Elämän tähtihetkiä -caramba!


    • Taitaa olla aloitus kirjoitettu pienessä mojitohuppelissa, vai mitä? :D

      Vastaus: 8

      • tisu..typy

        Minäpä huomaan ap. bruno vibran pahenevan alkoholismin-Mikä lie saanut miehen
        elämän pois raiteiltansa? Avioeron jälkeinen päämäärttömyyskö


      • Miten niin, vähäisten aihetodisteiden perusteella teet tollasen päätelmän :p

        8 tosiaan, aika petollista tavaraa. Ei sitä vauhdista viinaksi tunnista.


      • tisu..typy kirjoitti:

        Minäpä huomaan ap. bruno vibran pahenevan alkoholismin-Mikä lie saanut miehen
        elämän pois raiteiltansa? Avioeron jälkeinen päämäärttömyyskö

        Kiitos tisu..seilori huolenpidosta. Ihan liikutun, vaikka muistaakseni en ole ollut koskaan naimisissa. Onko avoero suomea?

        Viihteelle itse asiassa pääsee-ehtii harvemmin kuin haluaisin.


      • Capt. =O)
        bravo.bravi kirjoitti:

        Kiitos tisu..seilori huolenpidosta. Ihan liikutun, vaikka muistaakseni en ole ollut koskaan naimisissa. Onko avoero suomea?

        Viihteelle itse asiassa pääsee-ehtii harvemmin kuin haluaisin.

        Huolestuttaahan tuollanen jo-alkoholi on tappanut niin paljon ystäviäni ja työkavereitani
        Yhdelläkin lautalla oli 6 kolleegaa.........he kaikki kuolivat alkoholisaiauksiin:(
        Vain minä enää elän ja voin hyvin.......liekö Korkeimmalla minulle taroitettu tehtävä
        pelastaa Bruno naisten viekoituksilta? Mojito on suosikkijuomiani--vaan en urhoile ryystämällä sellaista mahan täydeltä.
        Fatimasta sasit oivallisen viinakaapin vartijan, ellei hän itse naukkailisi öisin varpaat
        jääkylvyssä pysyäkseen hereillä yöllisillä palstatrefeillä.........
        Itse nukun tropiikissakin paremmin sukata jalassa munasuojat munahaukkojen varalta


      • Capt Morgan 75 vol%
        bravo.bravi kirjoitti:

        Miten niin, vähäisten aihetodisteiden perusteella teet tollasen päätelmän :p

        8 tosiaan, aika petollista tavaraa. Ei sitä vauhdista viinaksi tunnista.

        Jospa Bruno unohtaisi kokonaan viinaksien maut jo........
        Itse olin yli 10 vuotta absolutsti, vaikka toimenkuvaani kuului maistella agienoimmatkin agentuuriliikkeiden viinejä, konjakkeja ynnä muuta, joita agentit yrittivät kaupata myyntiimme......sylkykuppiin meni ienoimmatkin maistiaiset, jotka hyväksyin
        myyntiimme


      • Capt. =O) kirjoitti:

        Huolestuttaahan tuollanen jo-alkoholi on tappanut niin paljon ystäviäni ja työkavereitani
        Yhdelläkin lautalla oli 6 kolleegaa.........he kaikki kuolivat alkoholisaiauksiin:(
        Vain minä enää elän ja voin hyvin.......liekö Korkeimmalla minulle taroitettu tehtävä
        pelastaa Bruno naisten viekoituksilta? Mojito on suosikkijuomiani--vaan en urhoile ryystämällä sellaista mahan täydeltä.
        Fatimasta sasit oivallisen viinakaapin vartijan, ellei hän itse naukkailisi öisin varpaat
        jääkylvyssä pysyäkseen hereillä yöllisillä palstatrefeillä.........
        Itse nukun tropiikissakin paremmin sukata jalassa munasuojat munahaukkojen varalta

        Viinalla tekee moni suomalainen hitaan itsarin. Läheltä nähnyt sitä touhua ja vaikutukset kun ulottuu moneen muuhunkin kuin itse deekuun. Omasta puolestani en oikein huolestunut ole, eikä naistenkaan viekoitukset ole vielä kovin turmiollisia olleet. Vähän kyl kävis tylsäksi elämä jos sekä viina että naiset olis pannassa. Mitäs mies sitten tekee? Palstailee tietysti :d

        Aika hiostavalta kuulostaa munasuojat päällä nukkua. Hurjia noi tropiikin mötköt.

        Fatima ja Bruno kuulostaa ihan tuhannen ja yhden yön ritkeltä ja rookelta :s


      • Capt Morgan 75 vol% kirjoitti:

        Jospa Bruno unohtaisi kokonaan viinaksien maut jo........
        Itse olin yli 10 vuotta absolutsti, vaikka toimenkuvaani kuului maistella agienoimmatkin agentuuriliikkeiden viinejä, konjakkeja ynnä muuta, joita agentit yrittivät kaupata myyntiimme......sylkykuppiin meni ienoimmatkin maistiaiset, jotka hyväksyin
        myyntiimme

        75 volttinen Captain Morgan on tummien rommien aatelia. Nautitaan siellä missä hetki on sininen.


      • Brunon AA_kummi;)
        bravo.bravi kirjoitti:

        Viinalla tekee moni suomalainen hitaan itsarin. Läheltä nähnyt sitä touhua ja vaikutukset kun ulottuu moneen muuhunkin kuin itse deekuun. Omasta puolestani en oikein huolestunut ole, eikä naistenkaan viekoitukset ole vielä kovin turmiollisia olleet. Vähän kyl kävis tylsäksi elämä jos sekä viina että naiset olis pannassa. Mitäs mies sitten tekee? Palstailee tietysti :d

        Aika hiostavalta kuulostaa munasuojat päällä nukkua. Hurjia noi tropiikin mötköt.

        Fatima ja Bruno kuulostaa ihan tuhannen ja yhden yön ritkeltä ja rookelta :s

        Hienoa Brunopokaseni, että alat jo näkemään alkkumahoolin karmivammat puoletkin.
        Kohtuullinen kaappijuoppous toimi tehokkaana anksiolyyttinä kyllä.
        (nytkin mieto gintonic jäillä raikastamassa nerouttani)

        Mojito URHEILULAJINA!!!111!!!....................KÄÄK................

        Muistelenpa ex-vuokraisäntääni kimppakämpässä..........
        Sai suurehkon perinnön ja aloitti ryystämisensä suicidemeiningillänsä..
        Viisi kertaa pelastin hänen henkensä ja sain palkkioksi testamentin hänen kaikeen omaisuuteesnsa..testamentti on vielkin muistonani..
        Kun hän kuoli maksan pettäessä, oli asunnossaan vain tyhjiä Lasolpulloja
        "hyvät ystävät" huolehtivat siitä, että perintörahat loppuvat:(


      • diplomikippar Morgan
        bravo.bravi kirjoitti:

        75 volttinen Captain Morgan on tummien rommien aatelia. Nautitaan siellä missä hetki on sininen.

        Se on tarkoitettu vain merta ja verta nähneiden karskien seiloreitten hermolääkkeeksi

        Maakravuille hengenvaarallista-----älä Bruno edes maista sitä, ettei Fatima jää leskeksi


      • diplomikippar Morgan kirjoitti:

        Se on tarkoitettu vain merta ja verta nähneiden karskien seiloreitten hermolääkkeeksi

        Maakravuille hengenvaarallista-----älä Bruno edes maista sitä, ettei Fatima jää leskeksi

        Nyt on myöhäistä varottaa ja hengissä ollaan. Meriä ei ole tullut ammattimaisesti seilattua, joten maakrapu-nimitys käy. Muuten kyllä jonkun verran muuallakin kuin Itämeren porauslautoilla. Fatima ottanee ison henkivakuutuksen Brunolle ettei jää osattomaksi pahimman sattuessa :D


      • Capt. Morgan
        bravo.bravi kirjoitti:

        Nyt on myöhäistä varottaa ja hengissä ollaan. Meriä ei ole tullut ammattimaisesti seilattua, joten maakrapu-nimitys käy. Muuten kyllä jonkun verran muuallakin kuin Itämeren porauslautoilla. Fatima ottanee ison henkivakuutuksen Brunolle ettei jää osattomaksi pahimman sattuessa :D

        Onpas rakkaus Faimaan piristänyt Brunoa ja Faimaa itseäsäkin.
        Just tulikin yöreffeillenne.....
        Viikko Juhannusyöhön..........ehkä ensi maaliskuussa Fatma saa Brunon näköisen vauvan;-)


      • Capt. Morgan kirjoitti:

        Onpas rakkaus Faimaan piristänyt Brunoa ja Faimaa itseäsäkin.
        Just tulikin yöreffeillenne.....
        Viikko Juhannusyöhön..........ehkä ensi maaliskuussa Fatma saa Brunon näköisen vauvan;-)

        Kapteeni voi saada Fatimalta fatwan kun on aina kiusimassa :) Hyvää yötä, muista että tytöt tykkää karskeista mutta herkistä seiloreista :>


      • Capt. Morgan
        bravo.bravi kirjoitti:

        Kapteeni voi saada Fatimalta fatwan kun on aina kiusimassa :) Hyvää yötä, muista että tytöt tykkää karskeista mutta herkistä seiloreista :>

        heh namesake Cspt.Morganin pää putosi Persepoliin torilla jo 1991

        Nautin elämäni suurista vaaroista..........ehkäpä tunkeudun eunukkien ohi sulttaani Brunon haaremiin tutustumaan Fatimaan=O)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1898
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1476
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      976
    6. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      919
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe