Juu oon öh.. 14v poika. Ja mä oon just mokannu ihan saatanan pahasti. Mä menin mun aikuiselle siskolleni suutuspäissäni sanomaan kaikenlaista "paskaa". Ja nyt se ei enään oikeen edes halua puhua mun kanssa :( En haluu olla sen kanssa riidoissa. Okei.. olen tehnyt väärin ja pyytänyt varmaan 100 kertaa anteeksi mut.. se ei vaan riitä. Se on mulle liian vihanen ( Ja se on aivan liian lapsellinen :O.. Kumpihan taas on se "aikuinen"?). Pystyiskö joku auttamaan muo? Millä mä saisin mun rakkaan siskoni leppymään? Ihan oikeesti. Vituttaa kun oon tämmönen idiootti. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Ja nyt saa muo haukkua ihan vapaasti! Maailman suurin pelle on täällä taas!
Tuli taas mokattua oikeen kunnolla :( AUTTAKAA! PLEASE!
3
266
Vastaukset
- lifemocker
no ei tuo ainakaan aikuismaista ole haukkua toinen pystyyn vaikka sua itseä suututtaisikin
- koopee
Kirjoita siskollesi kirje, jossa pyydät vielä kerran anteeksi typeriä sanojasi! Vie se systerisi tyynylle illalla ennen nukkumaan menoa.....uskoisin, että toimii :)
- Japeooeeuuoo
JES! Mä sain mun siskolta anteeksi :) Kiitos teille kaikille. Huh.. Otin tän kyl liian vakavasti.. Mun faija ja toinen siskokin sano et miten mä voin ottaa näin paljon paineita jostain pienestä riidasta. Mut vastaus on helppo.. Mä vaan rakastan mun perhettä niin paljon enkä halua menettää ketään. Ja lifemocker.. en mä nyt sitä silleen ihan kauheesti haukkunut. Mä vaan sanoin sille et mitä helvettiä se mun koulunkäynnistä valittaa kun ite se ei edes ole töissä. Kuten mun faijakin sanoi.. se vaan on totuus. Sen takia on aika lapsellista suuttua siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171065124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103319Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2282230Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232043Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin21442Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491154- 721140
- 1761034
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959