en ole varma

hölmö tyttö

Tapasin kerran yhden pojan sählypelissä joka oli meidän koululla. Poika oli kaverini kaveri joten olin kuullut pojasta jo juttua kaveriltani. En puhunut pojalle mitään koko päivänä mutta poika katsoi minuun useaan kertaan ja en itsekkään saanut silmiäni irti hänestä. Pyysin sitten häntä kaveriksi facebookissa ja hän hyväksyi kaveripyyntöni. Hän tuli juttelemaan ja kehui ulkonäköäni ja peppuani. Juttelimme toisenkin kerran ja hän kehui taas minua. Mutta nykyään hän ei ole tullut juttelemaan minulle ja minua hiukan harmittaa se koska olen kiinnostunut pojasta. Luulin että poika olisi kiinnostunut minusta koska hän sanoi kaverillenikin että olen hyvännäköinen. Haluaisin kertoa pojalle että olen kiinnostunut hänestä mut en tiedä miten sen sanoisin jotenka olisiko ideoita?

12

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

tiiätkö, tarttee sunKIN OSOITTAA SE KIINNOSTUKSESI JOLLAIN TAVALLA toiselle, eihän sun perässä nyt kukaan jaksa juosta TURHAAN

• hölmö tyttö

Siis olen minäkin kehunut hänen ulkonäköä ja peppua koska hän on parhaimmannäköisin jätkä kenet oon ikinä nähny ja omistaa täydellisen pepun.. ja olen aloittanut paljonkin keskustelujamme mutta nykyään emme puhu samalla lailla ja todella harvoin puhummekin:(

• lifemocker
        hölmö tyttö kirjoitti:

Siis olen minäkin kehunut hänen ulkonäköä ja peppua koska hän on parhaimmannäköisin jätkä kenet oon ikinä nähny ja omistaa täydellisen pepun.. ja olen aloittanut paljonkin keskustelujamme mutta nykyään emme puhu samalla lailla ja todella harvoin puhummekin:(

oletko siis mennytkin OMA-ALOITTEISESTI juttelemaan tälle ja pitänyt yhteyttä?

• hölmö tyttö
        lifemocker kirjoitti:

oletko siis mennytkin OMA-ALOITTEISESTI juttelemaan tälle ja pitänyt yhteyttä?

Juu olen kyllä mutta tunnen oloni epätoivoiseksi kun hän ei nykyään tule itse puhumaan minulle.

• lifemocker
        hölmö tyttö kirjoitti:

Juu olen kyllä mutta tunnen oloni epätoivoiseksi kun hän ei nykyään tule itse puhumaan minulle.

jos sinä olet nykyään se, joka menee JOKAKERTA toiselle juttelemaan niin poika ei taida olla kovinkaan kiinnostunut sinusta.

kyllä ihmissuhteitten tarvitsee toimia molempiin suuntiin

• mies.

Per.seen kehuminen ei tarkoita mitään. Suomalaiset on aika nössöä sakkia et ei uskalleta sanoa suoraan että haluaa seurustella. Itse sanoin yhdelle naiselle ihan suoraan et aletaanko seurustelee. Tunsin tän naisen jo ennestään mut ei se sitten halunnut seurustella mun kanssa. Taisi pelästyä tai jotain kun puhuin suoraan ja kyllä minäkin sitä kehuin ja pyysin varmaan 50 kertaa treffeille ja kerran se sitten suostui. Pitää sanoa mitä haluaa eikä pellkä kehuminen riitä .

• trust me

Pysy siitä kaukana. Noi on niin nähty, eikä siitä mitään tuu, turhaan sä odotat.

• todella hölmö tyttö!

Minusta on kyllä alkanut tuntumaan että on ihan turha odottaa niin ehkä me sitten pysytään pelkkinä kavereina. Sain tietää vielä kaiken päälle että hän on kiinnostunut minun kaveristani

• lifemocker
        todella hölmö tyttö! kirjoitti:

Minusta on kyllä alkanut tuntumaan että on ihan turha odottaa niin ehkä me sitten pysytään pelkkinä kavereina. Sain tietää vielä kaiken päälle että hän on kiinnostunut minun kaveristani

ei ole mitään järkeä olla "pelkkä kaveri" jos itsellä on muunlaisia tunteita toista kohtaan

siinä vain satutat itseäsi etkä pääse toisesta yli kun hengaatte "kavereina", mutta itse haluaisit jotain muuta. ei toimi. eikä se edes mitään oikeaa ystävyyttä ole, jos ei ole puhtaasti molemmat kaverimielellä liikenteessä

• hölmö tyttö
        lifemocker kirjoitti:

ei ole mitään järkeä olla "pelkkä kaveri" jos itsellä on muunlaisia tunteita toista kohtaan

siinä vain satutat itseäsi etkä pääse toisesta yli kun hengaatte "kavereina", mutta itse haluaisit jotain muuta. ei toimi. eikä se edes mitään oikeaa ystävyyttä ole, jos ei ole puhtaasti molemmat kaverimielellä liikenteessä

Mitä minun sitten pitäisi tehdä? Hän ei halua olla enempää kuin kaveri.. pitäisikö sitten katkasita välit häneen?

• joku.

pikku tyttöjen kanssa ei kannata seurustella. Tällä viikolla ne on ihstuneet yhteen ja ens viikolla toiseen poikaan. Mieli muuttuu yhtä usein kuin paita vaihtuu. Tuskin se toinen tyttö sitä poikaa kovin kauan kattelee koska nuoret ei osaa sitoutua eikä seurustella. Odotas vaann iin se poika tulee vielä sun luokses kun se toisen tytön kiinnostus lopahtaa.

• hölmö tyttö

Olen kyllä huomannut että hyvin useasti tykkään yhestä ja sitten yhtäkkiä toisesta jne. Mutta kyseisestä pojasta olen kiinnostunut koko ajan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      39
      5191
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      67
      4185
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      78
      3726
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      74
      2750
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      162
      2586
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      65
      2412
    7. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2306
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2209
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      139
      1746
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1578
    Aihe