Lähdin yhdille

oi miksi

Elikkäs, kysyin tyttöystävältäni aamupäivästä, että voinko mennä ystävieni kanssa käymään yhdillä, asia oli ok. Illalla ystävä soittaa ja ilmoittaa, että hän tulee tyttöystävänsä kanssa sinne, kerroin omalle tyttöystävälleni siitä ja sitten hän suutahti minulle, ihmettelin siinä oman aikani ja lähdin sitten baariin. Matkalla baariin tulee tekstiviesti "ettei tarvitse tulla kotiin tänä iltana", ihmetys oli suuri, että mitä minä olen nyt tehnyt? Sitten tuli toinen tekstiviesti jossa tyttöystäväni kertoi, että minun olisi pitänyt kieltää ystäväni tyttöystävää tulemasta meidän mukana yhdille, miksi? Koska hän ei itse päässyt mukaan koska joutui vahtimaan lastaan. Minun tyttöystäväni ja ystäväni tyttöystävä ei ole edes kavereita, joten miksi hän päätti suuttua siitä, ettei hän päässyt mukaan? Seuraavana päivänä tuli viesti, että jos olisin ollut fiksu, niin olisin vaan tullut kotiin pyytämään anteeksi. Anteeksi mistä? Osaako joku osaavampi vaikka selittää, miksi naiset ovat niin vitun hankalia? Onko tämä normaalia kenenkään muun parisuhteessa?

6

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      älä nyt saatana lähde mukaan noiden akkojen leikkimisiin.

      sun pitää tehdä selväksi miten sua EI kohdella ja olla asiassa jämäkkä.

      älä nyt saatana ainakaan mistään anteeksi pyydä vaan laita nainen pyytämään anteeksi moisesta "vittuilusta"

    • pek@

      Kysy vitu urpo siltä eukoltas suoraa miksi se suuttu? Ei kukaa täällä sen ajatuksia lue.. Ite ymmärrän miksi se suuttu ja olisin itekki loukkaantunu, mut toisaalta ymmärrän sunkin pointin. Sanoisinko että rouva otti liian isot pultit.

    • vaikeita ollaan

      Ihan siksi suuttui että tuli mustasukkaiseksi siitä, että toisen kaverin tyttöystävä saa viettää teidän kanssa aikaa ja hän ei. Varsinkin, jos hän ei jäänyt pois "kivsta ajasta" oman kivan jutun vuoksi, vaan velvollisuuden. Eli suutahduksen ymmärrän täysin. Mutta missään nimessä hän ei saa kieltää toisen tyttöystävää tulemasta. Uskon kuitenkin, että tyttöystäväsi olisi vain toivonut, että olisit samassa lauseessa sanonut, että "harmi kun sinä et pääse mukaan, olisi ollut kivaa olla neljästään". Se tarkoittaa naiselle lähes samaa kuin mukaan tulo, se että "toivoisit" hänen tulevan mukaan.

      Ja kyllä, me naiset olemme vaikeita :D

    • yksi äippä

      Miltä susta itsestä tuntuisi istua kotona jos puoliso on toisten miesten kanssa baarissa? Onko lapsi sun lapsi? Jos on niin anna naiselle myös omaa aikaa. Kamalia ne miehet jotka jättää naisen hoitamaan lasta ja lähtee ite ulos.

      Mutta jos lapsi ei ole sun niin yritä järkätä lapselle hoitaja että tyttöystäväkin pääsee käymään jossain.

      • no huh...

        Siis miehenkö se hoitajakin pitäis hankkia, etenkin jos lapsi ei edes ole hänen?


    • jiujiuj

      Sulla on mustasukkainen nainen ja sellasen kanssa ei kannata seurustella koska suhde ei onnistu jos toinen on noin mustasukkainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe