Tule Au pairiksi Tukholmaan!!

Tukholmanperhe

Moikka!

Olemme suomenkielinen kolmenlapsen perhe. Lapset ovat 1 ja 2,5 vuotiaat tytöt sekä 5 vuotias poika. Työnkuvaan kuuluu lasten hakeminen päivähoidosta iltapäivällä sekä lasten kanssa oleskelu kunnes vanhemmat tulevat kotiin 19.00-aikoihin. Toivomme että olet myös lasten kanssa jos he ovat sairaina eivätkä voi olla päivähoidossa. Tuntimäärä ei tule nousemaan taivaisiin vaan seuraa normaaleja au pair tunteja. Viikonloput ovat aina vapaita. Saat kerrostalo-asunnostamme oman huoneen jossa on tv ja langaton internet. Saat myös oman pikku WC:n. Emme vaadi mitään suuria kodinhoitoja ja siivouksia vaan meille on tärkeintä että lapsemme viihtyvät kanssasi. Palkka sopimuksen mukaan, metro kortista ja muista eduista voidaan keskustella. Asumme 7 kilometrin päässä Tukholman ydinkeskustasta Lidingössä, ja kotimme on 3,5 kilometria Silja Linen satamasta.
Työ alkaisi noin elokuun puolivälissä ja kestäisi noin marraskuun alkuun. Mahdollisesti pidempään.

Yhteyden otot: [email protected]

Terveisin Heidi

4

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirkko-liisa2

Olen eläkkellä oleva 66v.leski entinen kampaaja.Ns.kielitaidoton olen lukenut ruotsia ja eglantia ,mutta en koskaan puhunut.Olen nuorekas terve ,haluan elämää ympärilleni .Asun Varsinais-Suomessa Loimaalla.Jos olette kiinnostunut minusta keskustellaan lisää.

• seiccec

Onko sopiva au pair jo löytyny?

• seiccec

Onko sopiva au pair jo löytyny?

• saaraa3

Onko paikka jo täytetty?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1672
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      117
      1157
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      864
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      193
      796
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      746
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      743
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      689
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe