Mustasukkaisuus + äkkiöikaisuus+ suorasanaisuus = ei hyvä!

Nainennnn_

Eli olemme pokaystävämme kanssa seurustellut jo hieman yli 3 vuotta ja kohta oltu vuoden jo kihloissa. Molemmat rakastamme toisiamme mutta en tiedä riittääkö se. Hän on pettänyt minua kerran ja valehdellut minulle ja jäänyt siitä AINA kiinni. Minun on tosi vaikeaa päästää häntä kavereidenska kanssa mihinkään kun en edes oikein tunne hänen kavereitaan... Olen todella mustasukkainen mutta mieheni ei. Sanon asioita ja sitten mietin jälkeenpäin ja sitten kaduttaa. Olen liian tempperamenttinen ja onnistun aina suututtamaan kultani ja sitä en halua tehdä. Kaikki vanhat riidat on jo sovittu ja ne ei minua enää edes kalvaa. Viimeisin riita tuli kun hän ei suostunut kertomaan missä menee kaverinsa kanssa (halusi kuulemma testata). Suutuin tästä hänelle ja siitä sitten saatiinkin soppa. On vaikea luottaa kun ei edes tiedä että kertooko rehellisesti kenen kanssa on kun ei olisi ensimmäinen kerta kun tästä valehtelee. Viime riidassa hän sanoi puhuneensa totta mutta ei kertonut koska luuli etten usko. Minusta tuntuu että hän ei uskalla kertoa rehellisesti koska pelkää että suutun. Enemmän suutun valehtelusta ja epärehellisyydestä! Auttakaa!! Kumpikaan ei halua erota mutta kumpikaan ei myöskään jaksa tällaista.

5

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainennnnn_

      Pahoittelen kirjoitusvirheitä!

    • lifemocker

      jos hän välittäisi sinusta oikeasti, hän ei olisi pettänyt eikä valehdellut

      • nnnnnnnnnn1

        Menisitkö sinä sitten jakamaan elämänviisauksias muualle??? Oot kaikki muutkin keskustelut tähän asti myrkyttäny.


    • ikävä kyllä

      Ensinnäkin, kun rakastaa toista, häntä ei halua tehdä mustasukkaiseksi (miehesi "testasi" kakaramaisesti sinua).
      Toiseksi, "hän on AINA jäänyt valheesta kiinni" kuinka paljon hän on sinulle oikein valehdellut?!?! Vain tunteeton ääliö jättäisi asioita kertomatta, jos tietää, että valhe saa sinut tolaltasi. Mies ei siis kunnioita sinua tämänkään asian suhteen.

      Sanoisin, että luottamus väliltänne on mennyttä. Miehesi valehtelee ja satuttaa, ja sinä taas kärsit mustasukkaisena miehesi takia, joka ei ilmeisesti ole valmis rakentamaan pettämisellään rikkoutunutta luottamusta. Tuosta suhteesta ei kyllä hyvää seuraa.

    • Ent. mustis

      Hei!

      Jos miehesi pettäminen olisi todella sovittu ja menneisyyttä suhteessanne, et todennäköisesti vartioisi, missä hän menee ystäviensä kanssa?

      Suosittelen istumaan alas (silloin kun se sopii molemmille) ja keskustelemaan tilanteesta. Koska selvästikin luottamus puuttuu suhteestanne. Ymmärrän myös miestäsi; valehtelisin varmaan itsekin vain periaatteesta jos minulle oltaisiin soittelemassa joka välissä ja kysymässä, missä olen.

      Mikäli miehesi ei halua keskustella kanssasi asiasta vakavasti (hän on kuitenkin pettänyt), on mahdollista, ettei hän niin tosissaan suhteessanne oikeasti ole. Tällöin voisi olla paras jatkaa itsekin eteenpäin.

      Mielestäni (vain minun mielipiteeni) parisuhteessa ei pitäisi joutua "vartoimaan" toista osapuolta. Kummankin tulisi kertoa, jos on menossa esim. kaverien kanssa ulos ja olla edes jossain määrin tavoitettavissa. Tämän pitäisi riittää, koska oletus on, että toinen ei petä eikä halua pettää.

      Totuus on, ettet voi estää miestäsi pettämästä, eli sinun täytyy vain oppia luottamaan.

      P.S. Jos soittelet miehellesi hyvinkin usein hänen ollessa kavereidensa kanssa, osoitat hänelle, ettei hänen tarvitse tehdä mitään saadakseen jakamattoman huomiosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3438
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2108
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1672
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1527
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1107
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      946
    Aihe