olen myös seurannut palstaa/toja muutamankuukauden "sinkkuna" ja ihmettelinkin kuinka jaksat olla täällä??
hyvä niin meidän muiden iloksi/hyödyksi!!
Sinulle kuitenkin Onnea..
kiitos lukemattomista vastauksistasi eri puolille!! :):)
M36:lle
10
1504
Vastaukset
- M36
... no, kun kirjoitaa kaksitoistasormijärjestelmällä, kykenee moniajaoon, lanttu leikkaa (kuka - minäkö ... vaatimaton?), ja ammentaa omasta kokemuksesta (väillä valitettavasti, mutta elämä opettaa)... niin ei tämä nyt niin mahdotonta jaksamista vaadi.
Vaikka on sitä itsekin hetkin ihmetellyt, mikä saa kirjoittamaan samoja asioita uudelleen ... kun voisi tehdä linkkikokoelman aikaisempiin vastauksiin (saattaa tulla joskus *wirn*).
Kai se on halu saada ihmisille joiden elämä enemmän tai vähemmän sekaisin edes jotain järjellistä ohjetta, ajatusta tai potkua perseelle (joku voi olla toistamieltä kommenteistani) ... kun sitä itsekin saanut.- N42
ja viesteistäsi päätellen ne ovat kyllä "ajanhermolla"..
me ihmiset kun olemme jokainen omalla ajallamme omassa tilanteessamme ja kaipaamme apua juuri silloin kuin sitä kipeemmin tarvitsemme ja
siihen Sinun asiantuntevat vastauksesi ovat paikallaan..
kaikkkea hömppää täältä kyllä löytyy menköön sinne huuhaa osastolle ne hörhömykset!!
mutta vielä kerran kiitos jaksamisestasi apu on aina paikallaan..
MEILLE KAIKILLE AJALLAAN!!! - Jocu
N42 kirjoitti:
ja viesteistäsi päätellen ne ovat kyllä "ajanhermolla"..
me ihmiset kun olemme jokainen omalla ajallamme omassa tilanteessamme ja kaipaamme apua juuri silloin kuin sitä kipeemmin tarvitsemme ja
siihen Sinun asiantuntevat vastauksesi ovat paikallaan..
kaikkkea hömppää täältä kyllä löytyy menköön sinne huuhaa osastolle ne hörhömykset!!
mutta vielä kerran kiitos jaksamisestasi apu on aina paikallaan..
MEILLE KAIKILLE AJALLAAN!!!Olen jo aikoja sitten kyllästynyt taistelemaan tuulimyllyjä vastaan Ydinvoimapalstalla. Minäkin olen elämässäni nähnyt muutakin kuin nälkää, mutta ihailen kyseisen nuoren herran kykyä ja ja jaksamista paneutua ihmisten murheisiin.
Toki, tämä on helpompi ala kuin ydinvoima. Täällä ei tarvitse riidellä selvistä asioista. Kuitenkin, minä taidan olla jo profeetta omalla maallani. Vierailen silti täälläkin.. - epäilevä tuomas
Jocu kirjoitti:
Olen jo aikoja sitten kyllästynyt taistelemaan tuulimyllyjä vastaan Ydinvoimapalstalla. Minäkin olen elämässäni nähnyt muutakin kuin nälkää, mutta ihailen kyseisen nuoren herran kykyä ja ja jaksamista paneutua ihmisten murheisiin.
Toki, tämä on helpompi ala kuin ydinvoima. Täällä ei tarvitse riidellä selvistä asioista. Kuitenkin, minä taidan olla jo profeetta omalla maallani. Vierailen silti täälläkin..oletko oikeasti M ? Eli tarkoittaako M nimimerkissäsi miestä, vai oletko sittenkin N. Epäilykseni syntyy siitä, että vastauksesi ovat aivan mahtavia ja perusteltuja, joten joko olet älyttömän fiksu mies tai sitten ihan tavallinen nainen ! Heh
- M50+
epäilevä tuomas kirjoitti:
oletko oikeasti M ? Eli tarkoittaako M nimimerkissäsi miestä, vai oletko sittenkin N. Epäilykseni syntyy siitä, että vastauksesi ovat aivan mahtavia ja perusteltuja, joten joko olet älyttömän fiksu mies tai sitten ihan tavallinen nainen ! Heh
Vai epäilet, että miehet ei voisi olla fiksuja? Jos mies sanoisi noin naisesta, se olisi sikasovinisti! Tottakai sekä miehissä että naisissa löytyy fiksuja ja mänttejä ja kaikkea siltä väliltä. Onneksi tätä kirjoa on, silloin sieltä erottuvat ne fiksummatkin, kuten tuo M36
- epäilevä tuomas
M50+ kirjoitti:
Vai epäilet, että miehet ei voisi olla fiksuja? Jos mies sanoisi noin naisesta, se olisi sikasovinisti! Tottakai sekä miehissä että naisissa löytyy fiksuja ja mänttejä ja kaikkea siltä väliltä. Onneksi tätä kirjoa on, silloin sieltä erottuvat ne fiksummatkin, kuten tuo M36
olet ihan oikeassa ! Joskus vaan tuntuu, että naiset saa paremmin mielenkiintoa kohdistettua järkeviin mielipiteisiin/tietoihin, kun esittää ne M:nä
- M36
oletko oikeasti M ? Eli tarkoittaako M nimimerkissäsi miestä, vai oletko sittenkin N. Epäilykseni syntyy siitä, että vastauksesi ovat aivan mahtavia ja perusteltuja, joten joko olet älyttömän fiksu mies tai sitten ihan tavallinen nainen ! Heh
oih ja voih ... kun ei oikein tiedä pitäisikö tuo ottaa kohteliaisuutena vai ei ;->
Noh, aamulla vielä olin mies ja isä...
Mutta älyttömän fiksu ja vaatimaton olen kyllä.
Vaan henkilöpalvonta sikseen ... ihan vakavasti, ei nämä jutut ole yhtään vaikeita kun asian oikein oivaltaa.
Eli, asettuu oman tilanteen ulkopuolelle (aluksi vain hetkeksi), koettaa pistää itsensä sen toisen osapuolen asemaan, antaa anteeksi itselleen ja "exälle". Jos vielä jaksaa oppia, ymmärtää syyt ja seuraukset, antaa arvon sille kauniille mitä on ollut ... niin ehkä kasvaa ihmisenä, ja "vot"... hyvän elämän avaimet ovat jälleen käsissä -- JA myös VASTUU hoitaa oma "leiviskä" fiksummin kuin ennen, sekä tietty valita puolisonsa taitavammin.
Ei elämä ole niin kauhean monimutkaista... eihän rakas ;-)) - M36
olet ihan oikeassa ! Joskus vaan tuntuu, että naiset saa paremmin mielenkiintoa kohdistettua järkeviin mielipiteisiin/tietoihin, kun esittää ne M:nä
... tai sitten poikeus vahvistaa säännön ... välillä "lakinainen" kommentoi täälläkin, oikein pätevää tekstiä ...arvostan.
- epäilevä terttu
M36 kirjoitti:
oih ja voih ... kun ei oikein tiedä pitäisikö tuo ottaa kohteliaisuutena vai ei ;->
Noh, aamulla vielä olin mies ja isä...
Mutta älyttömän fiksu ja vaatimaton olen kyllä.
Vaan henkilöpalvonta sikseen ... ihan vakavasti, ei nämä jutut ole yhtään vaikeita kun asian oikein oivaltaa.
Eli, asettuu oman tilanteen ulkopuolelle (aluksi vain hetkeksi), koettaa pistää itsensä sen toisen osapuolen asemaan, antaa anteeksi itselleen ja "exälle". Jos vielä jaksaa oppia, ymmärtää syyt ja seuraukset, antaa arvon sille kauniille mitä on ollut ... niin ehkä kasvaa ihmisenä, ja "vot"... hyvän elämän avaimet ovat jälleen käsissä -- JA myös VASTUU hoitaa oma "leiviskä" fiksummin kuin ennen, sekä tietty valita puolisonsa taitavammin.
Ei elämä ole niin kauhean monimutkaista... eihän rakas ;-))kohteliaisuutena. Olen samaa mieltä osittain, nimittäin kaikki on hyvin selvää ja yksinkertaista niin kauan kun kyseessä on kahden ( tai useamman ) aikuisen suhteet ja ex-suhteen, mutta heti kun kuviossa on mukana lapsia...alkaa ahistaa !
- M36
epäilevä terttu kirjoitti:
kohteliaisuutena. Olen samaa mieltä osittain, nimittäin kaikki on hyvin selvää ja yksinkertaista niin kauan kun kyseessä on kahden ( tai useamman ) aikuisen suhteet ja ex-suhteen, mutta heti kun kuviossa on mukana lapsia...alkaa ahistaa !
lapsi lisää haastetta, vastuuta ja on tietyllä tavalla "rauhoittava" tekijä suhteen purkautumiselle ja uuden syntymiselle. Mutta ei se onneksi ahdista, ainakaan minua... enkä usko sen ahdistavan lastanikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593