Kuka "määrää" kuka autoetu autolla saa ajaa, työnantaja, verottaja joku muu.? Kuka? Voiko siihen vaikuttaa?
Autoetu
7
599
Vastaukset
- 3243243
Työsuhdeautolla saa ajaa edun saaja ja samaan ruokakuntaan kuuluva eli käytännössä perheen jäsenet.
Oikeammin kuka vaan voi aja amutta joku ruokakunnan/perheen jäsen on oltava mukana.
Taitaa ihan olla jossain asetuksessa ilmeisesti jottei veroa kierrettäisi. - Enttyösuhde
Työnantaja määrää mahdolliset rajoitukset auton käyttöön ei laki. Monesti käyttäjät on rajoitettu samaan perheeseen. Työnantaja voi rajata myös alueen jossa autoa käytetään, Esim Suomi tai pohjoismaat jne.
- ei kuulu sulle
ketä kiinnostaa mitä muut tekee?
hoitakaa vaan ne omat asiat niin hyvin menee!
kyllä muut hoitaa omat asiansa,ei siihen kukaan ole apua pyytämässä!- Mistä tulet?
Oletko turkkilainen?
- pinnaritkuriin
Minua kiinnostaa! Lähinnä siksi että, voin ilmoittaa verottajalle ja sosiaalihuollolle, ym viranomaisille asiasta. Tämä vain siksi että, PINNARIT ON SAATAVA KURIIN
- ahmedkebab
Minu pitstaksila ei aja kun iskender ahmed ja kebap. ota valkosipuli tai tulikastike?
- ishmail mohammed
mulle metukkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512