Juhannus tulossa

fgjkgf

Sehän tietää vain yhtä asiaa eli useamman päivän ryyppyputkea.

34

356

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mankelimimmi

      Ei juhannuksena alkoa ratissa eikä ruorissa, tangossa puhumattakaan.

      Ei tarvetta.

      • ghjkk

        Mutta kun olen hullu erakko niin ei ole muuta tekemistä.


    • raitis mies

      Mielikuvituksenpuutetta, jos et parempaa tekemistä keksi.

      Juopottelu on säälittävää.

    • mankelihullu

      Mitäs jos menisin mankeloimaan mankelimimmiä ???

      • apppppp

        Joo vedetään se mankelin läpi niin eiköhän viisastelu lopu.


      • Mankelimimmi

        Ei onnistu niin vaan. Tarkka seula olemassa joten kriteerit pitää täyttyä ja samat intressit olla. Todella vaikea lähestyä tai saada yhteyttä. Etsi joku muu..


      • Mankelimimmi
        apppppp kirjoitti:

        Joo vedetään se mankelin läpi niin eiköhän viisastelu lopu.

        Vedetty niin monta kertaa ettei enää mikään tehoa. Uho kasvanut ja viisastelu jatkuu pienelle osalle ihmisistä. Ette pääse iloitsemaan.


    • Kiltti mies.

      Olen selvin päin juhannuksena. ilman nais seuraa on turha juhlia mitään.

    • Selvinpäin meni viime juhannus vaikka ympärillä oli semmosta seuraa joka otti. Mut selvänä menee tulevakin jussi :) Ajattelin että jos kattois jotain menoa missä olis tanssit niin menis pyörähtään paikan päällä ja ehkä seuraakin vois sieltä sit löytyä... yhtään ei tiedä etukäteen. Voihan siinä kyllä käyä niinki et mihinkään ei tuu mentyä vaan omissa oloissa tulee vietettyä aikaa.

    • mies 86
    • Katti Matti

      No jaa, ihan tavallinen ja yliarvostettu viikonloppu - turhan monelle samalla lupa vetää jälleen kerran pönttö sekaisin. No, ei sitä kaupungissa muutenkaan pääse juhannuksen fiilikseen, joten ajattelin viettää ihan normaalin viikonlopun ja tälläkin kertaa selvinpäin. Muutenkaan ei nappaa alkoholin juominen perskännimielessä - olkoon sitten vaikka sinkkuuden hinta.

    • masentunut atm

      Juhannus ei poikkea muista päivistä mitenkään.

    • Ei h-i !

      Voiko jonkun immeisen ajatusmuoalima olla noin köyhä?

    • ikävää jussia

      Juhannusviikonloppu on taas yksi niitä viikonloppuja vuodessa, kun kaverittomuus ottaa päähän. Suoraan sanottuna ahdistaa.
      Ei mikään juhla tunnu miltään, kun ei ole yhtäkään kaveria, kenen kanssa juhlisi.
      Sitä vaan sitten on kotona, käy saunassa ja juo pari kaljaa. Menee nukkumaan...
      Sellaisia ne ovat olleet minun kaikki juhannukset, vaput, uudenvuodenaatot...aina yksin.

      • Oma valinta

        Eikö tämä ole vain ja ainoastaan sinusta kiinni? Maailma on pullollaan ihmisiä.


    • Pullon hengen juhla

      Joo, kohta korkki aukeaa!

      • ...............

        Heti torstaina alkaa.


      • Hah !

        Hyvin sanottu. Jos henki puuttuu omasta sisikunnasta, sitä koetetaan hakea pullosta.


    • Juhannus ei juurikaan eroa minun tavallisista viikonlopuista. Menen luultavasti saunaan, jonka jälkeen katselen telkkaria ja notkun netissä, juoden samalla olutta. Kaikki tämä tietenkin yksin.

    • "Sehän tietää vain yhtä asiaa eli useamman päivän ryyppyputkea. "

      -Kenelle tietää, kenelle ei. ;)
      Meikäläiselle se tietää sitä, että saa treenata rauhassa ku salit ja lenkkipolut on tyhjillään ku kalenterijuopot tenuttaa kaksin käsin. X)

    • lottamari<3

      Täytän kaikki tyhjät vesipullot ja laitan ne lakkuun mukaan ja rypsiöljypullon, niin on ainakin juomapuoli ja voitelupuoli kunnossa. Vesi-ölyliirto parketilla tanssiessa on poikaa.

    • neitoperho lentoon

      Juhannus tuo erittäin tarpeellisen vaihtelun elämään: matkan ulkomaille! JEEEEEEEEE!!!
      Tuskin pysyn nahoissani. Uudet bikinit jo ostettu ja laukkukin melk. pakattu.
      Tule jussi tule jo! ;))

      • valkonahka

        Varo ettei ihosi kärähdä.


    • köyhä mies.

      Lainaaks joku mulle 200 egee et saan juopotella koko juhannuksen.

      • hyh yöx

        Halvemmallakin saa naamat. Taidat olla hyvin elitistinen.


    • Mies 89

      Minä taas ajattelin lopettaa alkoholinkäytön tai mennä tästä eteenpäin pääasiassa vesilinjalla. Olen totaalisen kyllästynyt siihen että Suomessa pitää olla aina ryyppäämässä eikä hauskaa voi pitää selvinpäin. Olen ollut jo alaikäisestä lähtien melkein joka viikonloppu kännissä joten kiintiö alkaa olla täynnä.

      Mitä hyötyä siitä ryyppäämisestä on jos sen avulla ei saa edes naista? Ehkä en kuitenkaan täysin absolutistiksi ryhdy mutta jos olis mahdollista edes vähentää. Lisäksi minulla on lääkkeitä joiden kanssa ei saisi juoda ollenkaan.

      • Mies 89

        Tänä Juhannuksena vois viinan sijaan vetää sekaisin rauhoittavia ja kipulääkkeitä. Niillä saa varmaan saman humalan aikaan kuin viinallakin.


    • Aisuri Ti**

      Aion yrittää antaa vaimolleni orgasmin vaan tuskin tulee onnistumaan. Se onkin koko viikonlopun ohjelma.

      • mies 86

        :DDDDDD


      • liplips

        Mutta nythän sulla on kolme päviää aikaa. Kaikki keinot käyttöön niin ehkä sunnuntai iltana jo....... Ettei vaimosi lähde tyttärenne vanavedessä etelään verestämään nuoruusmuistojaan tummien miesten kanssa. Se on varmasti vaimollesi kova paikka kun tytär saa ulkomaista laatumiestä samalla kun akka itse on jumissa ruman aisurin kanssa.


    • 4eversingle

      Tekisi mieli aloittaa jo tänään. Viinaa kyllä riittäisi.

    • Juhannus... Päivä muiden joukossa.

      • Suven suuri juhla

        Höpsistä. Keskikesä; lämpöä, vehreyttä, valoa, linnunlaulua ... Siemaile itsesi täyteen, jotta jaksat pimeää, kun se tulee - joskus.


    • 7 viikon känni

      Ja kun alkaa myös kesäloma, niin tulossa on useamman viikon ryyppyputki. 7 viikkoon ei tarvitse olla päivääkään selvin päin! HAHA!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      125
      2761
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      484
      2507
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1877
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1651
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      46
      1309
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1307
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      88
      1230
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1155
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1116
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1086
    Aihe