miten saisin iskettyä sellaisen miehen joka tulee naisten kanssa todella hyvin toimeen ja saa ne nauramaan..? ei nyt ehkä kaikkia mutta ainakaan kellään ei ole häntä vastaan mitään, mitä nyt minä asiasta tiedän.
nyt tällä hetkellä minusta tuntuu että olen vain yksi tavallinen nainen hänen mielestään, vaikka toisaalta olen ehkä saanut hieman pidempiä katseita häneltä näinä lähi päivinä. :)
nyt mietin miten saisin hänet tajuamaan että olen tosissani kiinnostunut hänestä, en voi vain mennä juttelemaan ilman syytä..ja kellon kysyminen on tyhmää sillä opiston seinillä on kelloja kuin muille jakaa..!
siis pitäisikö minun vain "katsoa häntä sillä silmällä" ..?
en ole oikein hyvä tässä vaiheessa jos mies itse ei tee aloitetta(tai jos edes haluaa tehdä?)
joten mitä neuvoisitte minun tekemään?
Ujous estää...
5
2386
Vastaukset
- w-b
Jos et kelloa kysy, niin voit kysyä mikä päivä om. Vai onko teillä muka allakoitakin siellä seinällä?
- haaveilija
heh :) ei ole, kelloja vain.. ja itse kun aina pidän kelloa kädessä niin ei se oikein sovi minulle se kysymys. en oikeastaan tiedä haenko kysymystä, ehkä enemmän kehon kieltä..(?)
saisi hän kyllä ainakin hyvät naurut siitä jos päivää kyselisin! :] - Asiantuntija
haaveilija kirjoitti:
heh :) ei ole, kelloja vain.. ja itse kun aina pidän kelloa kädessä niin ei se oikein sovi minulle se kysymys. en oikeastaan tiedä haenko kysymystä, ehkä enemmän kehon kieltä..(?)
saisi hän kyllä ainakin hyvät naurut siitä jos päivää kyselisin! :]..sitä kelloa. Olen varma, että vaikka kysymys onkin "tarpeeton", niin se viesti minkä haluat antaa menee varmasti perille.
- minä
haaveilija kirjoitti:
saisi hän kyllä ainakin hyvät naurut siitä jos päivää kyselisin! :]Vaikka lähtisikö kanssasi illalla leffaan, syömään, kaljalle, lenkille....
Siinä illan päätteeksi voit sitten kertoa mitä todella ajattelet ja tunnet.
- Rohkeutta
Niinpä niin ei muuta kuin reilusti juttusille ja pyytämään aluksi vaikka vain kahville siinä on sitten aikaa kehitellä tilanteeseen sopiva taistelu suunnitelma. Toimi omalla kohdalla ja jo 4V.naimisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073