Avioon mennään maistraatissa virallisten valvojien todistaessa. Lasten kasteesta halutaan kummit veks, jotta lapset voisi kastaa ilman kutsuttuja. Hautajaiset vietetään pakollisten lähimpien läsnäollessa.
Kotona ovet naulitaan kiinni ja ikkunat samoin, ettei ykaikään auringonsäde eikä mikään siitä isompi pääse pujahtamaan MINUN kotiini.
MINÄ MINÄ MINÄ
Itsekkyys - aikamme vitsaus
5
230
Vastaukset
- siisseli**
Mikä on ongelmasi? Saatko mitään lääkitystä? Miksi päätit avautua juuri tällä palstalla? Tietääkö henkilökunta netinkäytöstäsi?
- oletpa hauska
Vai onko sittenkin niin, että SINÄ SINÄ SINÄ
- Sitä saa mitä tilaa
Olet tainnut tunkea nokkaasi joka paikkaan niinj paljon ja juoruilla kaikki toisten jutut eteenpäin. Ei ihme, ettei sinua enää mihinkään kutsuta.
- Oma vikasi
Mitäs kohtelit minua niin huonosti ja vähätellen alusta asti? Miksi tungit jatkuvasti nokkaasi meidän asioihimme ja yritit meitä määräillä oman perheemme asioissa?
Minun ei tarvitse päästä k**ipäitä omaan kotiini. Sinunna ei ole tänne asiaa ennen kuin opettelet itsekin vähän nöyryyttä ja pyydät anteeksi ihmisiltä joita omalla käytökselläsi loukkasit. Vaikka olet vanhempi, niin se ei tarkoita että saat käyttäytyä miten haluat. Minä en ole lapsesi, sinä et käskytä etkä komenna minua. Myös poikasi on jo aikuinen ihminen, joka päättää itse mitä omassa kodissaan tekee. - jipoo
niinkkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812