Painon kanssa kamppailu 157cm ja korkeintaan 42 kiloa.

petitelishious

Ei ole väliä mitä syön tai juon painoa ei tule lisää eikä toivottavasti ainakaa lähde! Vaikka kuullostan erittäin laihalta en kuitenkaa näytä luukasalta vaan siltä että kävisin salilla ja pitäisin kropastani huolta vaikka todellisuudessa en tee yhtikäs mitään töitten osalla. Olen 19 vuotias ja jymähdin näihin mittoihin yhdeksännellä luokalla. Vuosi takaperin muistelin että painoin 48kg ja äitini maanitteli että olen saanu läskiä ja minun pitäisi alkaa liikkumaan, ei olisi ilmeisesti pitänyt kuunnella äitini neuvoja mutta silti alotin kickboxinging ja salin jota harrastin 3kkn ajan joka toinen päivä ja nyt ollaan taas lähtöpisteessä 41-42 kg Yritän päivittäin ahtaa itseeni limua,sipsiä tai karkkia. syön hyvin ja monipuolisesti eikä mitään tapahdu! Onko tällä sivustolla sielunkumppaneita???

9

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porukan pienin

      Kyllä täältä löytyy sielunkumppani. Pituutta 158, painoa 44-46, ikää 35. Olen koko ikäni ollut aina se porukan pienin, ala-asteelta lähtien. Syön kuin hevonen, mitään ei tapahdu. Hiljattain sain uuden työpaikan mutta oli pakko lopettaa kun 18 päivän aikana laihduin 3 kiloa, työ oli fyysistä ja niin kiireistä ettei edes taukoja ehtinyt pitää. Talven aikana sain nostettua painon 46 kiloon mutta hups keikkaa kun se 3 kiloa lähti niin tekemistä on että se tulee takaisin.
      Omasta mielestäni näytän anorektiselta luukasalta. Iso ongelma on kun en tykkää makeasta eikä oikein sipsit yms maistu suurissa määrissä. Minä mokoma syön tavallista kotiruokaa ja tykkään hurjasti kaikenlaisista salaateista. Eli syön oikein mutta painoni vuoksi väärin. Ihannepainoni olisi 52 mutta taitaa olla saavuttamaton unelma. 15 vuotta sitten olin "tukevassa" kunnossa, 48,5. Voi niitä aikoja...

      • minävaa

        Hah!
        Mä en koskaa oo laiha. oon vast 13v ja 157cm mut oon teitä painavempi. Painan 47,3kg


    • Hentuliina

      Mulla pituus 157 cm myös ja paino vaihtelee 45-46 kg välillä, ikää on jo 49 v. Nuorempana olin tuosta vielä pari kiloa kevyempi mutta parina viime vuotena olen saanut saavutetun painon pysymään helposti ja stressaamatta tuossa joka mulle ok. Syön hyvin ja normaalia kotiruokaa, en siis mitenkään laihduta tms. Liikunnasta tykkään kyllä, ihan jo henkisenkin hyvinvoinnin vuoksi.

      Tärkeintä on hyväksyä itsensä selaisena kuin on ja elää kuin itsestä hyvältä tuntuu, en suosittelisi kyllä mitään sipsi-karkkikuureja kenellekään. Jos on luonnostaan hoikka niin se on ihan ok jos terveyspuoli on kunnossa.

    • --------------

      Napostelet siis pahinta mahdollista roskaa kerätäksesi painoa, vaikka harrastit kunnon ja vartalon kannalta todella kehittävää urheilua?

      Ensinnäkin, miks lopetit? Toiseksi, jos harrastaisit edelleen jotakin urheilulajia, voisit huoleti syödä terveellisiä ruokia melkeinpä kuinka paljon tahansa etkä lihoisi. Ehkä painoa tulisi lisää mutta eihän lihasmassa ikinä ole pahitteeksi varsinkaan pienikokoiselle.

      Painon kerääminen mättämällä ravintoköyhää, rasvaista roskaa on sairainta mitä voi tehdä. Siitä ei tule mitään muuta kuin rumaa, terveydelle haitallista rasvaa kehoon. Pahimmassa tapauksessa veriarvotkin alkaa huutaa apua jos tarpeeksi noita mätät naamaasi.

    • Plääääski

      En ymmärrä, miksi noista mitoista pitäisi lihoa. Kuulostaa juuri ihanteelliselta.

      Jos halua lihoa, lakkaa liikkumasta ja syö suklaata, pastaa ja vaaleaa leipää. Hiivapullaa myös mieluusti. Limpparia ja jotain sokerimehuja juomaksi.

      Toisaalta aineenvaihduntasi on vielä aika hyvässä kunnossa tuon ikäisenä, joten joku ummetuslääke vielä lisäksi, niin eiköhän ala kohta lihoa.

      Tai sitten, odota n. 5 vuotta niin varmasti painat enemmän, vaikka elämäntapojasi et juuri muuttaisi.

    • dancer

      Ite oon 152cm ja painoin 42 kg ennen kuin koulu ja harrastus alkoi. Olin aivan älyttömän paljon kotona ja mua ei huvittanut syödä hirveitä läjiä ruokaa. Mun ihanne paino on varmaan 47kg ja nyt kun oon päässyt taas liikkumaan niin paino on alkanut nousemaan tota ihanne painoo kohti ja oon ton liikunnan takia alkanut taas syömään täysiä lautasellisia. Mulla ainakin liikunta vaan lisää painoo eikä tiputa kun lihasmassaa alkaa kertymään, enkä nyt silti mitään bodausta tai salilla käyntiä harrasta, ihan vaan tanssia :)

    • Neeeena

      169 pituutta ja vaihtelevasti 46-47,5kg kieppeillä mennään ja ikää 24 ja yks lapsikin siunaantunu.
      Älä stressaa! Jos voit hyvin ja jaksat ja syötiin vielä terveellisesti niin miksi haluaisit lihota? Painoa tulee iän mukana, kun aineenvaihdunta hidastuu, jos tulee. Mulla ainaki ilmeisesti vahvasti geenit vaikuttaa mun hoikkuuteen. Isoimmillanikin oon painanu 55kg sillonku mäkkiroskaruoka ja siideri maistui ilakoiden ja vähän runsaamminkin.
      Itse tiedän et voisin muutaman kilon enemmän painaa ja se tulee jos on tullakseen ja hyvillä mielin sen vastaanotan mutta peilistä kun itseäni katson en nää mikään liian laihaa huonosti voivaa ihmistä vaan hieman liian hoikan mutta energisen ja terveen ihmisen.

    • Ex-laihis

      Jos lisäät liikuntaa niin tarkistatko myös ruokavaliotasi? Jotenkin vaan tuntuu, että et kuitenkaan syö tarpeeksi paljon kulutukseesi nähden. Koska painosi on joskus noussut (eli ei ole mahdotonta, että se vielä nousee), mutta kun aloitit liikunnan se laski. Älä nyt ihmeessä ainakaan pelkkää sipsiä, karkkeja ja limua itseesi ahda! Itse olen joskus painannut 45 kg taisin ehkä painaa vähemmänkin jossain vaiheessa ja en pitänyt itseäni laihana, mutta vuosia myöhemmin kun katselin kuvia niin totesin, että aika laiha kyllä olin. Laihempiakin kyllä on olemassa ja olen siroluinen. Ja harrastin myös liikuntaa joten oli myös lihastakin. Ja älä välitä äitisi tyhmistä kommenteista, liiku jos haluat liikkua (kohtuullinen liikunta on hyvä asia), mutta älä liiku siksi, että äitisi kehoittaa laihduttamaan.

      Mutta pääasia on, että voit hyvin ja syöt terveellisesti.

    • Anonyymi

      Miten voin laihtua enemmän😭.
      Oon 13 v ja pari kuukautta. Oon 157cm tai vähän enemmän. Painan 52.4kg.
      Oonko läski😭😭.
      ~Auttakaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe