Moi! Täällä kirjoittelis 14v. tyttö eli tosi nuori tee-se-itse ihminen...
Mulla on ollut kauan projektina Bambuhuilun tai Shakuhachin teko... Sen tekeminen ei ole niinkään ongelma vaan hoito.
Elikkä neuvokaa ihmiset, miten bambuhuiluja hoidetaan?
Miten huilua hoidetaan öljyllä? Englannin kielisillä sivuilla on lukenut, että huilua pitäisi öljytä jollakin pähkinä öljyllä (walnut oil).
Vastatkaa jos tiedätte vastauksen... Mä en ole ikinä ennen omistanut huilua..
Bambuhuilu/ Shakuhachi
1
306
Vastaukset
- Anonyymi
...juuri ennen viime joulua posti toi xiaon, kun sen sai nopeammin kuin shakuachin.
Samalle iltaa alkoi kräkse kuulumaan kun Bambu halkeili.
Myöhemmin YT videoita katsella, ilmeisesti Etelä-Koreassa vaikuttava xiao ja shakuhachin soittaja sanoi, "..Kanadan talvessa nämä saattaa halkeilla.. ..vetäise jollain ruokaöljytyllä tupolla läpi. Pidä bambu öljyttynä.." jne
näköjään nettihaku tuo care & maitenance kun laittaa, niin enempi ehdotuksia,
Samainen maestro kertoo korjanneensa oman xiaon pikaliimalla tein samoin.
Itse ajattelin tehdä, pihlajasta 6 lovisen shakuhachin..
rei'itykseen löytyy laskentakaavoja, kun tekee nettihaus ja selailee
esim http://iotic.com/flutomat/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019