Moi! Täällä kirjoittelis 14v. tyttö eli tosi nuori tee-se-itse ihminen...
Mulla on ollut kauan projektina Bambuhuilun tai Shakuhachin teko... Sen tekeminen ei ole niinkään ongelma vaan hoito.
Elikkä neuvokaa ihmiset, miten bambuhuiluja hoidetaan?
Miten huilua hoidetaan öljyllä? Englannin kielisillä sivuilla on lukenut, että huilua pitäisi öljytä jollakin pähkinä öljyllä (walnut oil).
Vastatkaa jos tiedätte vastauksen... Mä en ole ikinä ennen omistanut huilua..
Bambuhuilu/ Shakuhachi
1
337
Vastaukset
- Anonyymi
...juuri ennen viime joulua posti toi xiaon, kun sen sai nopeammin kuin shakuachin.
Samalle iltaa alkoi kräkse kuulumaan kun Bambu halkeili.
Myöhemmin YT videoita katsella, ilmeisesti Etelä-Koreassa vaikuttava xiao ja shakuhachin soittaja sanoi, "..Kanadan talvessa nämä saattaa halkeilla.. ..vetäise jollain ruokaöljytyllä tupolla läpi. Pidä bambu öljyttynä.." jne
näköjään nettihaku tuo care & maitenance kun laittaa, niin enempi ehdotuksia,
Samainen maestro kertoo korjanneensa oman xiaon pikaliimalla tein samoin.
Itse ajattelin tehdä, pihlajasta 6 lovisen shakuhachin..
rei'itykseen löytyy laskentakaavoja, kun tekee nettihaus ja selailee
esim http://iotic.com/flutomat/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757