Moi.Kiva Mennä Autolla Hämeenlinnaan,Kun Siellä On Tänäpäivänä Rengas Raudat,En Suvaitse Forssaa Hämeenlinnaa Ja Ittalaa...Stray Cats Maailman Paras Rockabilly Bändi Tatska Ollut Olkapää Yli 20-Vuotta Ja T-Paita Oli Teininä..DVD.Rumble In Brixton Maailman Paras,Näin Livenä Stadi Ja Tampere..Livenkin Maailman Ykkösluokkaa,Lempi Bändi.. Minun Juhannus Viikinsaari Grillaan Lihaa Ja Makkaraa,Myös Särkänniemi,Niin Tampereella On Varmaan Enemmän Saaria,kun Monessa Pikku Kylässä Forssa Ja Hämeenlinna..Marko Toivottaa Hyvät Jatkot..Opetelkaa Rokkaan,Niinkuin Suomen Paras Twistaaja Siihen Tunteeseen Suomessa Ei Ketään Pysty..Se On Nääs Moro..T.Marko
Lopettakaa SE MR.TWIST Kirjoitus,Marko Ei Niitä Itse Kirjoita
Mr.Twist.Rockabilly1
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362