kaupas yks nuori siisti nainen oli löysät pökät ja näky niin et sillä oli lasten vaippa pökis. siteet ymmärtäis mut vaippa?
outo näky
15
3571
Vastaukset
- kammo
Anaaliseksi johtaa suolen löystymiseen ja pidätyskyky menee. Myös muut sairaudet voivat aiheuttaa vastaavaa.
- sejohtuu
B-rapun käytön karua kertomaa.
En ole koskaan ymmärtänyt enkä koskaan aio ymmärtää miekkosia jotka sinne himoitsee enkä myöskään naisia jotka oven sinne avaa.
Homojen hommia. - !!!
Tai jos siltä oli just peräpukamat leikattu?
Tuskin se kuitenkaan huvikseen niitä vaippoja piti.
Persreikään paneminen on sairasta, tehköön homot mitä lystää, itse en ole homo joten älkää mulkkua sinne p.reikään työntäkö.- Rööri-roope
On se joillekkin ihmisille vaikeaa ajatella luonnollista syytä moiseen, voi hyvin olla kysymyksessä leikkaus, virtsan karkailu tai muu lääketieteellinen syy.
- olet tyhmä
------------
- ...
perustele. miksi öpelö on mielestäsi tyhmä?
- !!!!
... kirjoitti:
perustele. miksi öpelö on mielestäsi tyhmä?
No on se munkin mielestä aika tyhmä kun tulee tänne tommosia kirjoittelemaan..
- tämä
!!!! kirjoitti:
No on se munkin mielestä aika tyhmä kun tulee tänne tommosia kirjoittelemaan..
Olet b-rapun ystävä etkä pidä siitä, että sen touhun lopputuloksesta puhutaan?
- !!!!!!!!!
tämä kirjoitti:
Olet b-rapun ystävä etkä pidä siitä, että sen touhun lopputuloksesta puhutaan?
Lue mun aikasempi viesti ja päättele siitä.
- !!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!! kirjoitti:
Lue mun aikasempi viesti ja päättele siitä.
Mikä on aikaisempi viestisi?
Kannattaa käyttää samaa nimmaria varsinkin jos aikoo myöhemmin vedota johonkin aikaisempaan viestiin. - !!!!!
!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Mikä on aikaisempi viestisi?
Kannattaa käyttää samaa nimmaria varsinkin jos aikoo myöhemmin vedota johonkin aikaisempaan viestiin.Taidat olla aika nuija sinäkin. Samaa huutomerkkiä oon käyttänyt. Ota silmä käteen. Viesti: Vaikea sanoa
- !!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!! kirjoitti:
Taidat olla aika nuija sinäkin. Samaa huutomerkkiä oon käyttänyt. Ota silmä käteen. Viesti: Vaikea sanoa
Miten sinulta onnistuu saman huutomerkin käyttö? Onko siihen joku oma ohjelmansa entä saako sen netistä ja maksaako se? Minä joudun aina tekemään uuden merkin näppäimestä, epistä. Sulla ei muuten kunnolla toimi toi kun tulee milloin mitenkin monta merkkiä. Vie huoltoon tai jotain.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Miten sinulta onnistuu saman huutomerkin käyttö? Onko siihen joku oma ohjelmansa entä saako sen netistä ja maksaako se? Minä joudun aina tekemään uuden merkin näppäimestä, epistä. Sulla ei muuten kunnolla toimi toi kun tulee milloin mitenkin monta merkkiä. Vie huoltoon tai jotain.
Tämä onkin kehittyneempää mallia oleva näppis, aina tulee just sama huutomerkki ja niin monta kertaa ku sanon piip.
- hyyppä
oisko syynä?
- hölmöt
Peppureikään paneminen on parempaa kuin mikään te kusipäät ette vaan tiiä mitään. Kannattais ottaa asioista selvää ennen kuin lähtee tuomitsemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415