Heipparallaa :)
Olen 180 pitkä, omasta mielestäni normipainoinen ( 67- 70 kiloa) , mutta tässä tulee nämä ongelmat:
Hartiat. Siis oikeasti mun hartiat on yhtä leveät kuin suurimalla osasta samanpituisista miehistä. Olen isoluinen, todistaa jo ranteen ympärys, mikä on yhtä paksu kuin, taasen , miehillä.
Eli olen tämmönen kirveellä veistetty eukonkutale.
Mää haluaisin pitää käsivarret, ne ranteet piilossa, mutta sitten nää mun "komiat" olkapäät oikein korostuu.
Mä oon ihan eksyny näiden vaatteiden, kuosien kanssa :( Kateellisena katson kaikenkokoisia naisia jotka osaavat pukeutua sievästi ja kantavat itsensä ylpeänä :)
Mutta Suomen suvesta nautin sen verran että minnekkään Siperiaan en muuta kokovartalosäkkiin piiloon ;)
Kiitoksia asiallisista vastauksista ja oikein riemukasta kesää :)
Apua kesäkampetta piiiitkälle ja isolle naiselle
5
131
Vastaukset
- komia n
Moikka.Olet ihan normipainossa :) Olen minäkin saman pituinen ja painan 77kg .Minä olen löytänyt vaatteita (olen silti siron mallinen raajoistani) elloksen sivustoilta ja siellä plus kokoja ainan 60 asti :) Nautitaan kesästä ja kantakaamme ryhdikkäästi itsemme-me komiat naiset !
- .......
Ellokselta löytää tarpeeksi pitkähihaisia paitoja.
Ongelma on itsellänikin kun vaate on muuten sopiva mutta kiristää hartioista.
Kaavoihin on tehtävä muutoksia varsinkin hihojen pituuden suhteen, olen siis lyhyt mutta silti hiukan romuluinen ja pitkät käsivarret. - Jättihelokki
Kiitokisa komia n ja .... :) Ellokselle siis,
itsellänikin on juuri tämä että kun yläosat eivät istu hartioista ja hihat jää liian lyhkäsiksi.
Pitänee tässä itse opetella ompelimisen/korjailun jalo taito :)
Mukavaa kesää teille :) - jöwrwqetrwe
Kurkkaa myös Varustelekan sivuille.
- isosti
Myös Cellbesin sivut kannattaa katsastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346